Varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2013

Victoria2013

Vi bor i ejer-lejlighed og varmen er ikke blevet tændt for endnu - vi har fået at vide at det bliver den først her i opgangen den 1. oktober. Stod det til os, var der varme på for en uge siden, for vi går og fryser om aftenen

Og med en baby som dermed også bliver lidt kold er det jo heller ikke fedt, er så bange for hun bliver forkølet. Hun får tøj nok på osv, men syntes hun nyser en del allerede alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Sander&Vitus-Mor

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Ja, vi bor i hus i to plan :-)

Anmeld

24. september 2013

Momo

Vi tændte i sidste uge Men kun meget lidt 

Anmeld

24. september 2013

Holbæktrunten

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Vi bor i hus.

Har den seneste uges tid smidt en pind i brændeovnen morgen og aften (ov været ved at dø af hedeslag omkring middagstid, haha) - gider ikke fryse.

Vi bruger brændeovnen i overgangsperioderne, og det fungerer fint.

Vi plejer at tænde pillefyret sidst i oktober - først/midt november, alt efter hvor koldt det er. Nok lidt tidligere end ellers når vi nu igen får baby.

Anmeld

24. september 2013

Den lykkelige

Vi bor i hus og vi har ikke tændt endnu.. men har fyret op i brændovnen en gang de sidste 2 aftener.. der var det liiige koldt nok.. 

Anmeld

24. september 2013

Clisolka

Vi har ikke sat varme på endnu - her er ret varmt i forvejen 

Vi bor i lejlighed på 2. sal 

Anmeld

24. september 2013

Koen.

Vi bor i hus og har jordvarme og den er skruet helt ned, men alligevel siger alle rummålere at der er mellem 21-23 grader, så så længe der er det skruer vi ikke op for varmen

Anmeld

24. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg er fattig studerende, så venter liiige et par uger (eller måneder) endnu! Forhåbentlig! 

Jeg sørger bare for at være godt påklædt, især om fusserne  

Anmeld

24. september 2013

B&J

vi bor i hus men lejer den nedereste del

og vi har sat varme på daniels værelse og ikke andre steder inu vi sover stadig med vinduet åbnet i soveværelset

Anmeld

24. september 2013

Tystys14

san skriver:

Bor i hus, og må indrømme de sidste dage har skriftet MEGET mellem at have tændte rediatore eller slukkede.  Synes det meget forskelligt for tiden hvor koldt det er inde i huset. Tænder når det nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.