Varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

C-Dog

Vi bor i stort utæt hus men har ikke haft brug for at tænde endnu. Heldigvis, men tænder nok snart. Ungerne skal sgu ikke fryse bare for at vi kan spare penge :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

jydeinden

Havanagila skriver:

Vi ville også helst vente men vi satte varme på for en uge siden. Fordi Isabella vågnede op hostene og klagede over ondt i halsen to dage i træk.
Vi bor i lejlighed i stuen i gavlen. Der er krybekælder under vores lejlighed og lejlighederne er idet hele taget dårligt isoleret. Og så er der allerede mega fod koldt.
Vi søger så også noget andet og bo i. Netop pga den dårlige isolering. Også fordi vi har fået en ekstra regning på varme på 6500 for et halvt pr trods det at vi betaler 900 kr i varme om mdr. Og vi har kun 18-20 graders varmt her i lejligheden. Og det synes vi simpelthen er alt for meget at skal betale i varme.

hold da op det var da godt nok en vild varmeregning søde :-o 

Anmeld

24. september 2013

serinasmor

Vi tændte for varmen i sidste uge ... Ville helst ha ventet men det er en kold og dårligt isoleret lejlighed vi bor i ... Det gør de noget ved (boligselskabet) måske til næste år .. alle blokke får nye facader... Det er beton der oprindelig er konstrueret forkert... Det er lige blevet udsat et år...

I mellemtiden sætter vi varme på allerede i september ... Og får ekstraregning på 3000

Anmeld

24. september 2013

MariaKyedDK

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Jeg har Lige sat varme på børnenes værelser her til morgen for synes godt nok lige det var koldt nok! 

og vi bor i rækkehus  

Anmeld

24. september 2013

twinny

Vi bor i rækkehus og har tændt for gulv varmen på toilettet, men ellers ikke

Så nej der er ikke tændt for varmen. Vores hus er 21 uden at tænde for varmen lige pt. Det er helt nybygget og energi klasse A+. Så der går nok et stykke tid før vi tænder for varmen medmindre det bliver iskoldt imorgn. Hehe

Anmeld

24. september 2013

Mother-love

jydeinden skriver:

hold da op det var da godt nok en vild varmeregning søde :-o 

Ja det er sindssygt. man kunne jo forstå hvis vi havde haft 25 grader.

Anmeld

24. september 2013

ano14316

Vi har fyret et par gange i brændeovnen og så har vi tændt radiatoren på min søns værelse for han sover uden dyne...

Anmeld

24. september 2013

MorTil4<3

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

vi har givet op her
vi bor i et hus på 150 kvm
og jeg har simpelthen frosset og frosset

så nu har vi tændt for vores varmeblæser. dem varmer ikke så meget, og holder primært stuen dejlig lun, mens resten af huset er sådan kølligere

men når det bliver rigtigt koldt bliver vores pillefyr tændt

så kommer der varme! hehe

Anmeld

24. september 2013

Muffinmus

Hus....og ja, vi har lidt varme på.i min verden er det helt gak at vente med varmen til en bestemt dato da vejret jo afgør om der skal varme på og ikke en dato.... Så, ja vi har tændt to radiatorer neden under nu i stue og køkken, for det her hus er med trægulv og ikke gulvtæppet, dvs koldere for fødderne især.
Kender flere i lejligheder der tænder meget senere fordi lejligheder generelt er varmere end huse pga beliggenheden op af hinanden og over og under. Det er meget energibesparelse

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

vi bor i lejlighed - vi har ikke varme på.. der går nok også noget tid før vi tænder for varmen

vi har stadig et åbent vindue døgent rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.