Varme på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
38 svar
9 synes godt om
23. september 2013

san

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

FrkRaarup

san skriver:

Ja spørgsmålet er bare om i har varme på endnu? Bor du i hus eller lejlighed? Jeg vil helst vente til 1 okt med at sætte varme på, men det kan godt være vi snart må sætte noget på vi bor i hus.. 

Ja, vi har varme på. Vi bor i hus

Heldigvis er varme med i huslejen, så vi giver den gas 21 - 21.5 g.. Det er skøøøønt

Anmeld

23. september 2013

CroQuis

Vi tændte varme for ca 14 dage siden.. Ellers blev det sgu for koldt hér  (ikke noget specielt godt isoleret hus). Men dog kun i stue, soveværelse og på badeværelse, hvor vi opholder os mest.

Anmeld

23. september 2013

jydeinden

næhh vi har det rigeligt varmt om dagen er vinduerne stadig åbne, og nogen gange også om natten.

bor i lejelighed på toppen

Anmeld

23. september 2013

LinLin

Pas...

Vi har gulvvarme i hele huset og solceller på taget og helt ærligt:så har jeg ikke sat mig ind i noget af det
men jeg kan da se den store dims under trappen siger 18 grader og så vidt jeg har forstået skal man samtidig skrue op på termostaterne på væggen i de forskellige rum for at der sker noget og det er der i hvert fald ikke....

Hahaha - totalt uvidende

Vi bor forresten i rækkehus (lejet)

Anmeld

23. september 2013

Babydrøm

san skriver:

Nej ik endnu, vi bor i lejlighed på 2 sal. Har stadig et vindue åbent hele dagen. Men vinterdynerne blev taget i brug i weekenden  

Anmeld

23. september 2013

esioul

san skriver:

Vi bor i et stort rækkehus, og har ikke varme på.

Anmeld

23. september 2013

Morgensol

Vi bor i eget hus, old gammelt og vi satte varme på i sidst uge! Der blev det simpelthen for koldt! Og jeg gider ik gå med 20 trøjer, uldsokker og sutsko når jeg er hjemme!! Pigerne begyndte også at blive snottede af at gå på strømpesokker herhjemme og så er det altså for koldt!

Anmeld

23. september 2013

grinny

Vi bor i hus og har endnu ikke tændt for varmen  

Og medmindre det lige pludselig bliver meget koldt tror jeg heller ikke vi tænder d. 1 oktober 

Anmeld

23. september 2013

Mother-love

Vi ville også helst vente men vi satte varme på for en uge siden. Fordi Isabella vågnede op hostene og klagede over ondt i halsen to dage i træk.
Vi bor i lejlighed i stuen i gavlen. Der er krybekælder under vores lejlighed og lejlighederne er idet hele taget dårligt isoleret. Og så er der allerede mega fod koldt.
Vi søger så også noget andet og bo i. Netop pga den dårlige isolering. Også fordi vi har fået en ekstra regning på varme på 6500 for et halvt pr trods det at vi betaler 900 kr i varme om mdr. Og vi har kun 18-20 graders varmt her i lejligheden. Og det synes vi simpelthen er alt for meget at skal betale i varme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.