Prissættelse af brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

Bor sammen med en mekaniker/bilhandler, så på de 6 år vi har været sammen har vi vel haft en 15 biler, fordi han sys vi lige skal prøve noget nyt eller han får et godt bud på den..

Så vi har tit diskuteret bil vs. barnevogn 

Fortalte ham det med barnevognen og han svar var "Flot Kamilla, alle de problemer med bil vi har haft.. Du skal huske at lave din research.." 

Jeg sys nu det er ret underholdende 

Ja det var måske en ide :p jeg vidste det heller ikke og havde nok ikke fundet ud af det hvis hende jeg købte den af ikke havde fortalt det. Men det er skide dejligt for vi har en Ford kaa, barnevognen kan godt være der på 1 måde, meget bøvlet. Nu er det super nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Pinkrose

Da jeg solgte min sidste år , som
Godt nok var en 2010 model fik jeg 3800 for den .
Så tror bare det handler om hvor heldig man lige er ,

Anmeld

22. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

HAHAHA hvor godt!!!!!! Det kan min barnevogn sku også... Godt at vide efter at være holdt op med at bruge den.. 

HAHA føler mig lidt dum lige nu 

Alt det bøvl vi har haft med at blive enig om en bil hvor vi kunne have den.. Må hellere lade være med at fortælle det til kæresten 

Mange tak for Info

Griner!! X

Anmeld

22. september 2013

Kvist

Maria&Lukas skriver:

Ja det var måske en ide :p jeg vidste det heller ikke og havde nok ikke fundet ud af det hvis hende jeg købte den af ikke havde fortalt det. Men det er skide dejligt for vi har en Ford kaa, barnevognen kan godt være der på 1 måde, meget bøvlet. Nu er det super nemt

Troede da også bare at de stængerr var afstivere, hvilket de jo også er, men at de havde flere formål havde jeg da ikke lige tænkt på..

Anmeld

22. september 2013

Kvist

Denisep skriver:

Da jeg solgte min sidste år , som
Godt nok var en 2010 model fik jeg 3800 for den .
Så tror bare det handler om hvor heldig man lige er ,

Tror du har ret, kommer an på hvem der lige "bider" på..

Anmeld

22. september 2013

Kvist

StineW79 skriver:

Griner!! X

Haha, sys også det er en lille smule underholdende.. 

Anmeld

26. januar 2014

ajmal

Kvist skriver:

Hej alle,

Skriver her da jeg skal have solgt min søns barnevogn, en Emmaljunga Big Star Supreme.

Er lidt i tvivl om prisen, så tænkte om i ville være mig behjælpelige med en pris - hvad i ville give hvis i skulle købe den.

Vognen er fra 08, dog først taget i brug i 10, kun brugt til et barn, stået i opvarmet garage hos DP når den ikke har været i brug.

Den er stadig helt sort, ikke falmet, ingen huller..

Den har lidt af den opligatoriske plet ved hovedet, men ikke ret meget.. Kurven under vognen er også helt intakt..

Der medfølger lift, myggenet og regnslag..

Har sat den til 3500 med tanke på at kunne slå 500 af prisen ved handel - er det helt tosset..??

hej !

jo jeg kan se at du har et dejligt børnvogn , men jeg har ikke råd til at give mere end det 1000 kr pga en masse regninger,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.