Prissættelse af brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.850 visninger
46 svar
13 synes godt om
21. september 2013

Kvist

Hej alle,

Skriver her da jeg skal have solgt min søns barnevogn, en Emmaljunga Big Star Supreme.

Er lidt i tvivl om prisen, så tænkte om i ville være mig behjælpelige med en pris - hvad i ville give hvis i skulle købe den.

Vognen er fra 08, dog først taget i brug i 10, kun brugt til et barn, stået i opvarmet garage hos DP når den ikke har været i brug.

Den er stadig helt sort, ikke falmet, ingen huller..

Den har lidt af den opligatoriske plet ved hovedet, men ikke ret meget.. Kurven under vognen er også helt intakt..

Der medfølger lift, myggenet og regnslag..

Har sat den til 3500 med tanke på at kunne slå 500 af prisen ved handel - er det helt tosset..??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes det lyder fair

Anmeld

21. september 2013

FrkZier

Kvist skriver:

Hej alle,

Skriver her da jeg skal have solgt min søns barnevogn, en Emmaljunga Big Star Supreme.

Er lidt i tvivl om prisen, så tænkte om i ville være mig behjælpelige med en pris - hvad i ville give hvis i skulle købe den.

Vognen er fra 08, dog først taget i brug i 10, kun brugt til et barn, stået i opvarmet garage hos DP når den ikke har været i brug.

Den har lidt af den opligatoriske plet ved hovedet, men ikke ret meget.. Kurven under vognen er også helt intakt..

Har sat den til 3500 med tanke på at kunne slå 500 af prisen ved handel - er det helt tosset..??

Hvor meget betalte du fra ny?

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Jeg har selv lige købt en brugt emaljunga Big Star fra 2008. Der var ingen rust, ingen pletter på betræk. Det eneste der er galt med den er at man ka. Jo slå kassen sammen, og i den ene side i bunden hænger den lidt, men ingen betydning. Der fulgte lift, regnskab, myggenet og ekstra slanger til hjul. Og den gav jeg 2200 for.

Anmeld

21. september 2013

Benjamins'mor

Jeg vil sige 2500-3000.
Vi har selv købt 2013 modellen og gav kun 5499 fra ny.

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

Hej alle,

Og hvis du kigger på hvad andre sælger dem for ligger de også på de billigste på 2-3000 og der er virkelig mange sider med emaljunga barnevogne. Men du kan jo starte med 3500, så kan du jo altid sætte den ned hvis du vil ha den hurtigere solgt.

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil sige 2500-3000.
Vi har selv købt 2013 modellen og gav kun 5499 fra ny.

Er det også med den der udluftning i kaleche og bund?

Anmeld

21. september 2013

mth1987

Kvist skriver:

Hej alle,

Har også min til salg for 3500

mht pletten så vaskede jeg stoffet og væk var den

Anmeld

21. september 2013

Benjamins'mor

Maria&Lukas skriver:

Er det også med den der udluftning i kaleche og bund?

Ja.

Anmeld

21. september 2013

Kvist

Mor11 skriver:

Jeg synes det lyder fair

Sys jo heller ikke selv det var helt tosset..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.