Prissættelse af brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Kvist

bøllen skriver:

Jeg solgt vores fra 09 i foråret  Til 3000 og det var uden lift. Så jeg vil mene prisen er helt fair. Selvfølgelig er der dem der tror de kan få alt for en slik. Hvis vognen er i god stand uden rust, pletter mm vil jeg mene din pris er ok.

Super.. Den får også lov at stå til den pris, så skal der nok komme nogle lige pludselig.. Sys jo det er en fantastisk flot og velholdt vogn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

Måske jeg skulle have nærstuderet vores 

Kan lige tage et billed

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

Måske jeg skulle have nærstuderet vores 

Den der bøjle kan skubbes ind mod midten. Den er i begge ender.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2013

Kvist

Den der bøjle kan skubbes ind mod midten. Den er i begge ender.

HAHAHA hvor godt!!!!!! Det kan min barnevogn sku også... Godt at vide efter at være holdt op med at bruge den.. 

HAHA føler mig lidt dum lige nu 

Alt det bøvl vi har haft med at blive enig om en bil hvor vi kunne have den.. Må hellere lade være med at fortælle det til kæresten 

Mange tak for Info

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

HAHAHA hvor godt!!!!!! Det kan min barnevogn sku også... Godt at vide efter at være holdt op med at bruge den.. 

HAHA føler mig lidt dum lige nu 

Alt det bøvl vi har haft med at blive enig om en bil hvor vi kunne have den.. Må hellere lade være med at fortælle det til kæresten 

Mange tak for Info

Haha det var sgu ikke smart. Håber i er glade for bilen men det er typisk at finde ud af det når man ikke bruger det mere :p

Anmeld

21. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg solgte vores sidste år. Den var fra 2007 og brugt til 1 1/2 barn, havde altid stået indenfor, ingen rust og i super flot stand. Det var incl. madrasser, lift, myggenet, pusletaske og sele. Jeg fik 3000 kr. for den. Jeg havde sat den til 3500 kr og gik så 500 kr ned.

Anmeld

21. september 2013

Kvist

Maria&Lukas skriver:

Haha det var sgu ikke smart. Håber i er glade for bilen men det er typisk at finde ud af det når man ikke bruger det mere :p

Bor sammen med en mekaniker/bilhandler, så på de 6 år vi har været sammen har vi vel haft en 15 biler, fordi han sys vi lige skal prøve noget nyt eller han får et godt bud på den..

Så vi har tit diskuteret bil vs. barnevogn 

Fortalte ham det med barnevognen og han svar var "Flot Kamilla, alle de problemer med bil vi har haft.. Du skal huske at lave din research.." 

Jeg sys nu det er ret underholdende 

Anmeld

21. september 2013

Kvist

MoarHvidovre skriver:

Jeg solgte vores sidste år. Den var fra 2007 og brugt til 1 1/2 barn, havde altid stået indenfor, ingen rust og i super flot stand. Det var incl. madrasser, lift, myggenet, pusletaske og sele. Jeg fik 3000 kr. for den. Jeg havde sat den til 3500 kr og gik så 500 kr ned.

Satser på at gøre dig kunsten efter, sys virkelig også den er det værd..

Anmeld

21. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Kvist skriver:

Satser på at gøre dig kunsten efter, sys virkelig også den er det værd..

Der var rigtig mange der bød 2000 kr., men jeg sagde nej og at de var velkommen til, at byde igen. Det kan godt betale sig, at det tager den tid som det tager. Men når man har passet så meget på sin barnevogn synes jeg, at det er fair, at man får 3000 kr. for den

Anmeld

21. september 2013

Kvist

MoarHvidovre skriver:

Der var rigtig mange der bød 2000 kr., men jeg sagde nej og at de var velkommen til, at byde igen. Det kan godt betale sig, at det tager den tid som det tager. Men når man har passet så meget på sin barnevogn synes jeg, at det er fair, at man får 3000 kr. for den

Har ikke haft bud på den endnu, kun en der fortalte det var ALT for dyrt og at det ville hun bestemt ikke betale.. Så måtte hun jo handle et andet sted Men den har heller ikke været til salg så længe endnu..

Men ja, er også en der passer på mine ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.