Prissættelse af brugt barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Kvist

Maria&Lukas skriver:

Jeg har selv lige købt en brugt emaljunga Big Star fra 2008. Der var ingen rust, ingen pletter på betræk. Det eneste der er galt med den er at man ka. Jo slå kassen sammen, og i den ene side i bunden hænger den lidt, men ingen betydning. Der fulgte lift, regnskab, myggenet og ekstra slanger til hjul. Og den gav jeg 2200 for.

Hm, min kan kassen altså ikke slåes sammen.. Og ja, det er med udluftning i bunden..

Har godt tjekket de andre på dba, og sys den ligger prismæssigt godt, sys jo mange andre fra 08 er brugt til mere end et barn, hvor vores jo først kom i brug i 10, og kun er brugt til vores søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Kvist

mth1987 skriver:

Har også min til salg for 3500

mht pletten så vaskede jeg stoffet og væk var den

Så er prissætningen nok ikke helt tosset..

Var godt klar over at betrækket kunne vaskes, sys bare pletten var så minimal, fordi den blev vasket 1 uge før han stoppede med at bruge den, men kunne da godt ske man skulle give den en tur mere..

Har du fået mange henvendelser på din, og er den også fra 08??

Anmeld

21. september 2013

Lukas&Liam<3

Kvist skriver:

Hm, min kan kassen altså ikke slåes sammen.. Og ja, det er med udluftning i bunden..

Har godt tjekket de andre på dba, og sys den ligger prismæssigt godt, sys jo mange andre fra 08 er brugt til mere end et barn, hvor vores jo først kom i brug i 10, og kun er brugt til vores søn..

Den ligger ikke højt. Men bestemt heller ikke lavt
Når okay, vores barnevognskasse kan slåes sammen.

Anmeld

21. september 2013

Kvist

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil sige 2500-3000.
Vi har selv købt 2013 modellen og gav kun 5499 fra ny.

Ok, så er jeg ikke helt galt på den med pris...

Sys bare den står så flot 

Anmeld

21. september 2013

MariaKyedDK

Kvist skriver:

Hej alle,

Skriver her da jeg skal have solgt min søns barnevogn, en Emmaljunga Big Star Supreme.

Er lidt i tvivl om prisen, så tænkte om i ville være mig behjælpelige med en pris - hvad i ville give hvis i skulle købe den.

Vognen er fra 08, dog først taget i brug i 10, kun brugt til et barn, stået i opvarmet garage hos DP når den ikke har været i brug.

Den er stadig helt sort, ikke falmet, ingen huller..

Den har lidt af den opligatoriske plet ved hovedet, men ikke ret meget.. Kurven under vognen er også helt intakt..

Der medfølger lift, myggenet og regnslag..

Har sat den til 3500 med tanke på at kunne slå 500 af prisen ved handel - er det helt tosset..??

Hehe jeg læste overskriften som: Bisættelse af brugt barnevogn... åndsvagt hvad man kan digte i hoved engang imellem  

og så synes jeg det er en fair pris  

Anmeld

21. september 2013

Kofoed.

jeg vil sige, at halv pris fra ny er max og så hvis den har skader, så falder prisen yderligere. Så din må stå til halv pris fra ny.

kan inderforet ikke tages af og vasket?

Anmeld

21. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Kvist skriver:

Hej alle,

Skriver her da jeg skal have solgt min søns barnevogn, en Emmaljunga Big Star Supreme.

Er lidt i tvivl om prisen, så tænkte om i ville være mig behjælpelige med en pris - hvad i ville give hvis i skulle købe den.

Vognen er fra 08, dog først taget i brug i 10, kun brugt til et barn, stået i opvarmet garage hos DP når den ikke har været i brug.

Den er stadig helt sort, ikke falmet, ingen huller..

Den har lidt af den opligatoriske plet ved hovedet, men ikke ret meget.. Kurven under vognen er også helt intakt..

Der medfølger lift, myggenet og regnslag..

Har sat den til 3500 med tanke på at kunne slå 500 af prisen ved handel - er det helt tosset..??

I og med den er fra 2008 og derfor med den gamle solskærm og brugt i dp svullen jeg aldrig give 3500,-

jeg har set dem helt ned til 1000,-

men du bestemmer jo helt selv hvad du have for den 

Når den kun er brugt fra 2010 kunne du nok godt få 2000,-

Anmeld

21. september 2013

Kløver

Jeg ville sige omkring 2000 især med tanke på at mange kan købe en ny til ca 5000 på bud eller sidste års model 

synes maks man kan tage 40% af nyprisen og nu mere brugt/slidt vognen er nu mere falder den i pris, det samme gælder tøj osv 

Anmeld

21. september 2013

mth1987

Kvist skriver:

Så er prissætningen nok ikke helt tosset..

Var godt klar over at betrækket kunne vaskes, sys bare pletten var så minimal, fordi den blev vasket 1 uge før han stoppede med at bruge den, men kunne da godt ske man skulle give den en tur mere..

Har du fået mange henvendelser på din, og er den også fra 08??

Min er vidst fra 10

og er brugt meget lidt. Jeg har haft lidt men de har max ville give 2000 for den og det vil jeg ikke sælge den til... Men ku være rart at komme af med den snart da den fylder en del

Anmeld

21. september 2013

Kvist

MariaKyedDK skriver:

Hehe jeg læste overskriften som: Bisættelse af brugt barnevogn... åndsvagt hvad man kan digte i hoved engang imellem  

og så synes jeg det er en fair pris  

HAHA!! Ja nogle gange er hoved hurtigere end øjne..

Men det ville da også være ganske sørgeligt hvis den skulle bisættes, er sikker på den har mange gode år endnu 

Og tror også jeg lader den stå med den pris..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.