Øv altså bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

bøllen

l.kjoeller skriver:

de er simpelthen for meget. 

Må indrømme jeg ikke kunne ryste den samtale af mig , temmelig chokkeret. Kom helt bag på mig. Men som manden siger, så ved vi hvor vi står

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

MortilElias2010

bøllen skriver:

Har lige brug for luft. Øv en følelse jeg sidder med.

Manden og jeg har været i Århus idag, vi har lige hente knægten hos farmor & farfar. Det startede allerede i morges da vi fortalte ham , de skulle hente ham i børnehave. Hvilket han bestemt IKKE ville. Jeg var mest stemt for at aflyse turen men manden mente det nok gik.

men blev så klogere. For meldingen var da vi hentede ham, var at dette havde de bestemt ikke lyst til mere. Han var blevet sur da de skulle hjem. Og havde brugt den første 1/2 time på at være sur. De syntes det var hård ( hvilket jeg har fuld forståelse for ) og det var synd for ham. Og dem.

mindstemanden er under skarp mistanke om at være sensitiv som storebror. Hvilket giver en del ( MANGE ) udfordringer i hverdagen. 

nå men snakken gik og jo mere den gik , jo mere følte jeg mig i den grad ramt på min evner som forældre. Og sidder ski helt med ondt i maven.

jeg kender mine børn, og deres begrænsninger. Og syntes vi er gode til at se deres behov, men følte i den grad at de mener vi fejler. At vi ikke sætter nok grænser for vores børn , at vi bare lader dem.  

Og knægten skulle da bare en uge derind så skulle de nok lærer ham. 

Problmet er jo knægten ikke er vant til at blive hente og passes af hans bedsteforældre fordi de ikke viser interesse. Han er blev hentet 3 gange ialt på 3 år.

Og sidst men ikke mindst måtte vi tilsidesætte vores behov for at være væk fra vores børn , fordi det har den store svært ved. Jo jo vi har så også kun 1 gang på 12 år haft en kæreste tur. 

Men igen hvordan skal han også vende sig til dette når de ingen lyst har til at have dem på besøg ( gælder hos begge hold bedsteforældre )

og jo så fejler alle børn jo alt muligt i dagens Danmark , hvilket jo bare handler om opdragelse. For sådan var det jo ikke før hen.

kan blive ved og ved men vil skåne jer. Øv en følelse jeg havde da vi gik. 

Rædselsfuldt. 

Anmeld

21. september 2013

bøllen

MortilElias2010 skriver:

Rædselsfuldt. 

Et mindre chok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.