Øv altså bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

bøllen

B&J skriver:

åhh hvor er det bare træls og hårdt på engang.... ja der sker mange ting og børn lære at sige fra jo ældere de bliver

Det jo det , samt hans sensitive sider slår ud i lys bue . Men det er jo vores hverdag , vi står i det hver dag. Åhh suk altså. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

bøllen

2721 skriver:

Kram
Du ved hvor jeg er

Tak, er sku grædefærdig ... 

Anmeld

20. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
bøllen skriver:

Har lige brug for luft. Øv en følelse jeg sidder med.

Manden og jeg har været i Århus idag, vi har lige hente knægten hos farmor & farfar. Det startede allerede i morges da vi fortalte ham , de skulle hente ham i børnehave. Hvilket han bestemt IKKE ville. Jeg var mest stemt for at aflyse turen men manden mente det nok gik.

men blev så klogere. For meldingen var da vi hentede ham, var at dette havde de bestemt ikke lyst til mere. Han var blevet sur da de skulle hjem. Og havde brugt den første 1/2 time på at være sur. De syntes det var hård ( hvilket jeg har fuld forståelse for ) og det var synd for ham. Og dem.

mindstemanden er under skarp mistanke om at være sensitiv som storebror. Hvilket giver en del ( MANGE ) udfordringer i hverdagen. 

nå men snakken gik og jo mere den gik , jo mere følte jeg mig i den grad ramt på min evner som forældre. Og sidder ski helt med ondt i maven.

jeg kender mine børn, og deres begrænsninger. Og syntes vi er gode til at se deres behov, men følte i den grad at de mener vi fejler. At vi ikke sætter nok grænser for vores børn , at vi bare lader dem.  

Og knægten skulle da bare en uge derind så skulle de nok lærer ham. 

Problmet er jo knægten ikke er vant til at blive hente og passes af hans bedsteforældre fordi de ikke viser interesse. Han er blev hentet 3 gange ialt på 3 år.

Og sidst men ikke mindst måtte vi tilsidesætte vores behov for at være væk fra vores børn , fordi det har den store svært ved. Jo jo vi har så også kun 1 gang på 12 år haft en kæreste tur. 

Men igen hvordan skal han også vende sig til dette når de ingen lyst har til at have dem på besøg ( gælder hos begge hold bedsteforældre )

og jo så fejler alle børn jo alt muligt i dagens Danmark , hvilket jo bare handler om opdragelse. For sådan var det jo ikke før hen.

kan blive ved og ved men vil skåne jer. Øv en følelse jeg havde da vi gik. 

Næste gang i kommer til Århus kan i bare tage ham med så skal jeg nok passe ham : ) det vil min snart 3 årig være meget glad for. Til sagen : så forstår jeg ikke de bedste forældre der ikke vil passe bbørnebørnene.

Anmeld

20. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Det jo det , samt hans sensitive sider slår ud i lys bue . Men det er jo vores hverdag , vi står i det hver dag. Åhh suk altså. 

jaa det er bare ikke nemt på nogle områder

Anmeld

20. september 2013

bøllen

Aisha skriver:

Næste gang i kommer til Århus kan i bare tage ham med så skal jeg nok passe ham : ) det vil min snart 3 årig være meget glad for. Til sagen : så forstår jeg ikke de bedste forældre der ikke vil passe bbørnebørnene.

Hi hi  Tak for det.

det er dog SÅ sjældent af vi forældre tillader os fri fra rollen som mor & far. Hvilket så netop er problemet for vores unger er ikke vant til at blive passet. Ikke vi ikke ønsker det , men vi har sjældent behov og med bedsteforældre der ikke selv ydtre ønsker om at se dem , er de der sjældent . 

forstår det heller ikke 

Anmeld

20. september 2013

bøllen

B&J skriver:

jaa det er bare ikke nemt på nogle områder

Næh men pyt . Så det godt vi elsker vores unger og deres nærvær

Anmeld

20. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Næh men pyt . Så det godt vi elsker vores unger og deres nærvær

jaaa man kan jo heller ikke andet med så dejlige børn

Anmeld

20. september 2013

bøllen

B&J skriver:

jaaa man kan jo heller ikke andet med så dejlige børn

Det jo lige det 

Anmeld

20. september 2013

2721

bøllen skriver:

Tak, er sku grædefærdig ... 

Årh søde altså. Skriver lige i morgen

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

Har lige brug for luft. Øv en følelse jeg sidder med.

Manden og jeg har været i Århus idag, vi har lige hente knægten hos farmor & farfar. Det startede allerede i morges da vi fortalte ham , de skulle hente ham i børnehave. Hvilket han bestemt IKKE ville. Jeg var mest stemt for at aflyse turen men manden mente det nok gik.

men blev så klogere. For meldingen var da vi hentede ham, var at dette havde de bestemt ikke lyst til mere. Han var blevet sur da de skulle hjem. Og havde brugt den første 1/2 time på at være sur. De syntes det var hård ( hvilket jeg har fuld forståelse for ) og det var synd for ham. Og dem.

mindstemanden er under skarp mistanke om at være sensitiv som storebror. Hvilket giver en del ( MANGE ) udfordringer i hverdagen. 

nå men snakken gik og jo mere den gik , jo mere følte jeg mig i den grad ramt på min evner som forældre. Og sidder ski helt med ondt i maven.

jeg kender mine børn, og deres begrænsninger. Og syntes vi er gode til at se deres behov, men følte i den grad at de mener vi fejler. At vi ikke sætter nok grænser for vores børn , at vi bare lader dem.  

Og knægten skulle da bare en uge derind så skulle de nok lærer ham. 

Problmet er jo knægten ikke er vant til at blive hente og passes af hans bedsteforældre fordi de ikke viser interesse. Han er blev hentet 3 gange ialt på 3 år.

Og sidst men ikke mindst måtte vi tilsidesætte vores behov for at være væk fra vores børn , fordi det har den store svært ved. Jo jo vi har så også kun 1 gang på 12 år haft en kæreste tur. 

Men igen hvordan skal han også vende sig til dette når de ingen lyst har til at have dem på besøg ( gælder hos begge hold bedsteforældre )

og jo så fejler alle børn jo alt muligt i dagens Danmark , hvilket jo bare handler om opdragelse. For sådan var det jo ikke før hen.

kan blive ved og ved men vil skåne jer. Øv en følelse jeg havde da vi gik. 

de er simpelthen for meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.