Laulund87 skriver:
Jeg gjorde det i mange år som teenager. Det blev simpelthen et fix og jeg kunne ikke stoppe. Hele vejen op af armen og det gjorde så sindssygt ondt bagefter og sved rigtig meget.
Jeg blev mobbet og havde det elendigt psykisk og det var en måde at komme af med smerten på. Jeg elskede at have hemmeligheden og ville ikke afsløres, skammede mig helt vildt.
Jeg holdt med det da jeg mødte min nuværende mand da jeg var 17. Gjorde det en enkelt gang en dag jeg var alene hjemme hvor alt bare faldt fra hinanden. Da han kom hjem og så min arm.. Bare hans blik, forfærdelse. Det gjorde at jeg aldrig gjorde det igen. Der er aldrig nogen der har set mine friske sår udover ham. Jeg har masser af ar på armen i dag.
Mine forældre vidste det ikke mens det stod på og derfor fortsatte det så længe. Når nu I får den rette hjælp til dit barn, skal h*n nok få det bedre. Du virker også som en rigtig god mor, har jeg fornemmelsen af
tak for dine søde ord.
jeg har faktisk snakket med h*n om hvor hvidt det kunne være en afhængighed. så dine ord rammer meget præcist.
efter besøg på den psykiatriske skadestue i Risskov, lavede vi nogle ting om her hjemme. bla. spiller og hygger vi nu 30 min hver aften, vi har fået skolen til at give mit barn kortere dage (bare i en periode) og mit barn kan til enhver tid komme op og sove i soveværelset. det gør h*n så næsten hver nat. samtidig er mit barn henvist til center for selvmorsforebyggelse.
jeg troede at nogle af disse ting ville ændre i den destruktive adfærd, men nærmere tværtimod. nu er det gået fra at være på det ene ben og den ene arm, til at være begge arme
det trøster mig dog at mit barn virker mindre deprimeret, er nemmere at få op om morgenen.... og har mod på at vise mig snittene og tale om det. 
Anmeld