ikke for de sarte....!! (Mener det, sårn med poopsies på)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Muhmi

Ayasmor skriver:

Ja, det har jeg. Mere eller mindre hele tiden. Jeg har dog også en kronisk tarmsygdom, der er årsagen til det. Men kan bestemt nikke genkendende til, at det ikke er rart. Hvis det fortsætter, så prøv med et ring til lægen. Ellers er revet æble, kogt kølet vand og cola uden brus også godt til at få lidt ro på maven God bedring

Haha, havde cola uden brus i køleskabet heldigvis, det er gone nu... Men min mavse har det også meget bedre i dag heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

UnderCover37

Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Lyder som jeg når jeg er stresset - jeg lider af irriteret tyktarm og var frygteligte smerter og diarré når det er værst...

Var faktisk indlagt et par gange fordi de ikke kunne finde årsagen i starten plus jeg havde feber så de var slet, slet ikke sikre på årsagen

Anmeld

19. september 2013

Lilje82

Masig skriver:

Det er både mod forstoppelse og diarré 

Det var jeg ikke klar over, lægerne hos os plejer at instruere det til dem med forstoppelse  Så lærte jeg lidt mere i dag 

Anmeld

19. september 2013

Masig

Lilje82 skriver:

Det var jeg ikke klar over, lægerne hos os plejer at instruere det til dem med forstoppelse  Så lærte jeg lidt mere i dag 

Ja det er vist også det, man oftest bruger det til, men der står på deres hjemmeside at det er mod forstoppelse, diarre, for højt kolesterol og en ting mere vist... 

Anmeld

19. september 2013

Lilje82

Masig skriver:

Ja det er vist også det, man oftest bruger det til, men der står på deres hjemmeside at det er mod forstoppelse, diarre, for højt kolesterol og en ting mere vist... 

Ja, jeg tjekkede den lige 

Anmeld

19. september 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Har du prøvet med mælkesyre bakterier og/eller husk (loppefrøskaller)? 

God bedring 

Anmeld

19. september 2013

Ayasmor

Muhmi skriver:

Haha, havde cola uden brus i køleskabet heldigvis, det er gone nu... Men min mavse har det også meget bedre i dag heldigvis

Der er bare ikke noget som en død cola Men dejligt, at maven har det bedre nu. Det er bare ikke lige det fedeste at tilbringe så meget alene tid med sit toilet. Helt romantisk bliver det bare aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.