ikke for de sarte....!! (Mener det, sårn med poopsies på)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

Muhmi

Masig skriver:

Ja jeg skal ikke gøre mig klog på det, men det er lige det, der falder mig ind i hvert fald... Du kunne jo fx prøve en uges tid med masser af væske og lidt mere fiberrig kost, evt prøv det der HUSK, der er et fibertilskud... Og hvis det virker, er det jo bare super, hvis ikke, så ved du i hvert fald, at det ikke er der, problemet ligger... 

Kunne godt være jeg skulle prøve det... Det skulle vist heller ikke være så slemt at drikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

gokkelok

Det kunne evt. være lidt irriteret tyktarm.

Har du været på penicillin?

Ellers kan det også være din mad, som andre skriver.

Anmeld

18. september 2013

B&J

Muhmi skriver:

Jeg tror ikke det er Roskilde-syge søde, for jeg kaster slet ikke op... Men ja jeg har da tænkt tanken, det virker bare ikke sådan... Ville ellers være nemt at give det skylden

nej det var heller ikke det jeg troede det var hihihi

men det er bare stadig mange her i hjørring i 1-5 dage har de dårlig mave så går det over .... mærkeligt

men håber snart dit er over igen

Anmeld

18. september 2013

Lilje82

Muhmi skriver:

Kunne godt være jeg skulle prøve det... Det skulle vist heller ikke være så slemt at drikke

Husk er noget man anbefaler mod forstoppelse, så det ville jeg nok ikke prøve med. 

Anmeld

18. september 2013

modesty

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Det kunne godt være en sejlivet maveinfektion. Din læge vil sandsynligvis ikke kunne gøre noget ved det, men det er alligevel rart at få be- eller afkræftet. De kan også tjekke for parasitter.

Gå op til lægen og få en lortebeholder som du skal skide i, sætte et mærkat på og sende med posten. Yummy.

Jeg vil anbefale dig at købe noget probiotika. Det er dyrt, men det er virkelig et godt præparat, der hjælper med at opretholde mavens og tarmens bakteriebalance (som fucker helt op efter sådan en omgang). Jeg har altid lidt af maveinfektioner og efter jeg er startet med probiotika har jeg ikke haft en eneste.

http://www.naturoghelse.dk/shop/nds-probiotic-classic-2694p.html

Anmeld

18. september 2013

blomst84

Muhmi skriver:

Nej ikke endnu, ville lige høre om nogle af jer andre havde prøvet det, men tror vist hellere jeg må ringe i morgen....

Jeg har jo nærmest kronisk diarre, så har prøvet det du beskriver :-) men har også en kronisk tarmsygdom... 

Anmeld

18. september 2013

FamilenStorm

Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Jeg ville tjekke med lægen og få lavet en afføringsprøve.. Det har min mand fået når han har haft dårlig mave Iben længere periode.. Det kan jo være en bakterie du har fået...

Anmeld

18. september 2013

AnthonsMor

Jeg har siden jeg fødte haft vrøvl med min mave.. Først var det total syg forstoppelse, nu er det så lige modsat..
Det hjælper for mig at spise rugbrød f.eks., og det er skidt hvis jeg får for meget væske eller spiser vindruer, nektariner osv. i store mængder, og det har jeg været skide slem til for tiden..

Håber snart du får styr på din raceranus

Anmeld

19. september 2013

Masig

Muhmi skriver:

Haha, jeg vil nok foretrække tabletterne, eller det med smag... Har godt nok svært ved at få det andet ned, de gange jeg har prøvet det.. adr badr..... Der skal i hvert fald bruges en rigtig smagfuld juice hehe... Ellers kan man vist blande det i maden og bagværk og sådan også mener jeg at have læst et sted...

Anmeld

19. september 2013

Masig

Lilje82 skriver:

Husk er noget man anbefaler mod forstoppelse, så det ville jeg nok ikke prøve med. 

Det er både mod forstoppelse og diarré 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.