ikke for de sarte....!! (Mener det, sårn med poopsies på)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2013

Dot D

Jeg havde sådan en tur for en lille måned siden. det varede i lidt over tre uger Det var hårdt, men det var åbenbart "bare" noget mavehalløj på rundtur, for jeg fik både taget blodprøver og afføringsprøver alle uden noget mistænkeligt i

Det var lang tid med ondt i maven og tynd mave - og pludseligt så var det ovre

God bedring....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Ayasmor

Ja, det har jeg. Mere eller mindre hele tiden. Jeg har dog også en kronisk tarmsygdom, der er årsagen til det. Men kan bestemt nikke genkendende til, at det ikke er rart. Hvis det fortsætter, så prøv med et ring til lægen. Ellers er revet æble, kogt kølet vand og cola uden brus også godt til at få lidt ro på maven God bedring

Anmeld

19. september 2013

Carina:-)

Jep det har jeg.

Og min læge sagde jeg skulle have noget i håndkøb,da man mister vitaminer og vigtige næringsstoffer når man har langvarig diarre.

Anmeld

19. september 2013

Michella2

Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Jeps, jeg har været det igennem i 2010.

Efter 2 måneder, og 8 kg lettere, og totalt syg at se på, fik jeg konstateret begyndende mavesår pga stress.

En ond cirkel, for jeg fik stress af maven, og maven blev ved med at være dårlig grundet stressen.

Pas på med det ikke udvikler sig.

Jeg fik Lansoprazol kapsler, som er på recept. Er begyndt på dem igen da min mave er blevet meget sart efter jeg kom så langt ud med de mavesår.

Men holder jeg det nede, går det normalt over af sig selv igen i dag 

Anmeld

19. september 2013

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Prøv at skære ned på mælkeprodukterne. Det fik jeg anbefalet af min læge og det hjalp

Anmeld

19. september 2013

Mother-love

Jeg er der selv jeg har det samtidig som om jeg skal til at være syg. Mænd et er som om sygdommen ikke vil gå i udbrud. Sådan har jeg haft det i en lille uge nu.
Så for mig tænker jeg bare at det er fordi min krop arbejder på højtryk.

Men ja spis nogle bananer, Hvidt brød, og revet æble. Det hjælper.

En prut hilsen fra en som heller ikke tør og slå en prut i frygt for at skide i bukserne hahaha

Anmeld

19. september 2013

Muhmi

Havanagila skriver:

Jeg er der selv jeg har det samtidig som om jeg skal til at være syg. Mænd et er som om sygdommen ikke vil gå i udbrud. Sådan har jeg haft det i en lille uge nu.
Så for mig tænker jeg bare at det er fordi min krop arbejder på højtryk.

Men ja spis nogle bananer, Hvidt brød, og revet æble. Det hjælper.

En prut hilsen fra en som heller ikke tør og slå en prut i frygt for at skide i bukserne hahaha

Pruuuuuuuuuuuut 

Anmeld

19. september 2013

Muhmi

Ravnholt skriver:

Prøv at skære ned på mælkeprodukterne. Det fik jeg anbefalet af min læge og det hjalp

Har ikke drukket så meget mælk faktisk, men har spist ret meget chokolade... 

Anmeld

19. september 2013

Muhmi

Michella1988 skriver:

Jeps, jeg har været det igennem i 2010.

Efter 2 måneder, og 8 kg lettere, og totalt syg at se på, fik jeg konstateret begyndende mavesår pga stress.

En ond cirkel, for jeg fik stress af maven, og maven blev ved med at være dårlig grundet stressen.

Pas på med det ikke udvikler sig.

Jeg fik Lansoprazol kapsler, som er på recept. Er begyndt på dem igen da min mave er blevet meget sart efter jeg kom så langt ud med de mavesår.

Men holder jeg det nede, går det normalt over af sig selv igen i dag 

Puha det lyder bestemt ikke rart 

Håber ikke det er det der er igang i min rumlemavse

Anmeld

19. september 2013

Muhmi

Carina:-) skriver:

Jep det har jeg.

Og min læge sagde jeg skulle have noget i håndkøb,da man mister vitaminer og vigtige næringsstoffer når man har langvarig diarre.

Okay... Det er sådan ikke så slemt i dag heldigvis... Faktisk har jeg kun været afsted én gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.