Muhmi skriver:
Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...
Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?
Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...
Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er 
Jeps, jeg har været det igennem i 2010.
Efter 2 måneder, og 8 kg lettere, og totalt syg at se på, fik jeg konstateret begyndende mavesår pga stress.
En ond cirkel, for jeg fik stress af maven, og maven blev ved med at være dårlig grundet stressen.
Pas på med det ikke udvikler sig.
Jeg fik Lansoprazol kapsler, som er på recept. Er begyndt på dem igen da min mave er blevet meget sart efter jeg kom så langt ud med de mavesår.
Men holder jeg det nede, går det normalt over af sig selv igen i dag 
Anmeld