ikke for de sarte....!! (Mener det, sårn med poopsies på)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
36 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2013

Muhmi

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

LMX

Ind imellem ville jeg ønske det var mig der havde ræserrøv for jeg har modsatte prob. lige pt pga jerntabl. Øv

Bananer er stoppende. Evt ristet lyst brød, havresi beroliger maven. Samme gør revne æbler...

*pruuut*  og 

Anmeld

18. september 2013

Masig

Muhmi skriver:

Nå, men landet ligger simpelthen sådan at jeg de sidste 3-4 ugers tid lidt on-off, mest on, har haft ret voldsom rumlerumpe og jeg har søgt på nettet og hvis det går over inden en uges tid så burde det ikke være noget, men det går så over efter den der uges tid hvor jeg har normal aff. i én til to, måske tre dage og så er det bare tilbage i samme skuffe igen... Kan mærke at mit overskud er ret minus lige for tiden, for jeg får vist ikke helt opretholdt min væskebalance selvom jeg burde når nu man sådan har drønerrøv hele tiden...

Nå, men, er der nogen af jer andre der har oplevet det og fik I noget for det eller gik det bare i sig selv igen?

Jeg når lige at få noget indenbords og så skal det altså ud igen og det er fa'mer ikke rart...

Håber der er nogen der kan hjælpe... Selvom det nok ikke er et rart emne... I kan svare anonymt hvis det er

Har du spurgt på apoteket om man kan få noget i håndkøb? Hvad med sådan noget imodium??

Har du prøvet at kigge på sin kost om der er noget der går igen og som måske kunne være årsag til problemet, får du nok fibre?

Det er lige de ting jeg tænker på først og fremmest...

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

LMX skriver:

Ind imellem ville jeg ønske det var mig der havde ræserrøv for jeg har modsatte prob. lige pt pga jerntabl. Øv

Bananer er stoppende. Evt ristet lyst brød, havresi beroliger maven. Samme gør revne æbler...

*pruuut*  og 

Aaah, ja, har faktisk købt bananer for den selv samme virkning Har bare ikke lige fået dem spist

Ååårh, jamen søde da, vi kan sgu godt bytte bytte købmand lige nu, kan sgu ikke engang slippe en vind uden at skide i bukserne hehehe

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

Masig skriver:

Har du spurgt på apoteket om man kan få noget i håndkøb? Hvad med sådan noget imodium??

Har du prøvet at kigge på sin kost om der er noget der går igen og som måske kunne være årsag til problemet, får du nok fibre?

Det er lige de ting jeg tænker på først og fremmest...

Jeg har netop ikke spurgt fordi jeg har læst mig frem til at hvis det stopper efter en uges tid så er det ikke noget nævneværdigt, problemet er bare at det så begynder igen  suk... Men vil da prøve at høre dem ad, for det er godt nok ulideligt..

Men nej, lige for tiden får jeg ikke så meget fiber, kan være det er det der kommer og bider mig i røven nu... hmmm.. hehe

Anmeld

18. september 2013

B&J

ved du hvad søde det er såååå mange der døjer med lige nu øv håber jeg hopper over for havde en hel tur i 5 dage for 4mdr siden

og øv det er hårdt men mit råd er hop en tur på apoteket  og få noget stop

Anmeld

18. september 2013

blomst84

Har du hørt din læge ad? det er da ikke rart med tyndskid så lang tid... 

Anmeld

18. september 2013

Masig

Muhmi skriver:

Jeg har netop ikke spurgt fordi jeg har læst mig frem til at hvis det stopper efter en uges tid så er det ikke noget nævneværdigt, problemet er bare at det så begynder igen  suk... Men vil da prøve at høre dem ad, for det er godt nok ulideligt..

Men nej, lige for tiden får jeg ikke så meget fiber, kan være det er det der kommer og bider mig i røven nu... hmmm.. hehe

Ja jeg skal ikke gøre mig klog på det, men det er lige det, der falder mig ind i hvert fald... Du kunne jo fx prøve en uges tid med masser af væske og lidt mere fiberrig kost, evt prøv det der HUSK, der er et fibertilskud... Og hvis det virker, er det jo bare super, hvis ikke, så ved du i hvert fald, at det ikke er der, problemet ligger... 

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

B&J skriver:

ved du hvad søde det er såååå mange der døjer med lige nu øv håber jeg hopper over for havde en hel tur i 5 dage for 4mdr siden

og øv det er hårdt men mit råd er hop en tur på apoteket  og få noget stop

Jeg tror ikke det er Roskilde-syge søde, for jeg kaster slet ikke op... Men ja jeg har da tænkt tanken, det virker bare ikke sådan... Ville ellers være nemt at give det skylden

Anmeld

18. september 2013

Muhmi

blomst84 skriver:

Har du hørt din læge ad? det er da ikke rart med tyndskid så lang tid... 

Nej ikke endnu, ville lige høre om nogle af jer andre havde prøvet det, men tror vist hellere jeg må ringe i morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.