Er du jehova.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

gædde/gitte

twinny skriver:

Mig og mim dsg kommer lige forbi.  

dsg ér er også velkommen!!!

- jeg ved ikke hvad det er! men der er plads til alle også de onde mennesker(pædofile, mordere, voldtægtsforbrydere osv) - for de skal vaske op og lave alt til os andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

gædde/gitte

Mor og meget mere skriver:

Er det ikke stort set samme koncept som den "rigtige" Gud/Jehova/Jahve står for? Det kan godt være, Jesus ikke nævner lakridspiber og chokolade, men jeg tror, det er underforstået. 

Du må op med noget mere revolutionerende, hvis du skal udkonkurrere den gamle Gud - det der er jo bare en mindre opgradering 

arh.... for Jehovas vidner har ikke plads til alle

Og det kan godt være gud tilgiver, men så skal man jo lige angre først ikke

Jeg ser ingen synd i sex før ægteskab, begær, materialisme(alt er gratis), alkohol+rygning= som i mit paradis er sundt og ikke skadeligt for nogen

Anmeld

10. oktober 2013

gædde/gitte

-Sigrid- skriver:

Du er den første som har nærmet sig at gøre mig religiøs anlagt
Jeg har forresten en aftale med en veninde om at når jeg bliver statsmedister er der kage på alle arbejdspladser om fredagen

du har min stemme

Anmeld

10. oktober 2013

Mum33

Nope - og hvis jeg var ville jeg være død i dag  Har modtaget en del blod  

Anmeld

10. oktober 2013

-Sigrid-

gædde/gitte skriver:

du har min stemme

Så har jeg mellem 3 og 5 stemmer, på bare 23 mdr! Det rykker virkelig det her

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

gædde/gitte skriver:

Jeg vil gerne være Jehova så!! jeg melder mig!!

Så må I alle sammen komme i mit paradis (ikke kun de første 400.000) også jeres hunde...ja selv kamphunde(puha der bliver trængt med plads)

I mit paradis kan jeg tilbyde Kager, is, chokolade og lakridspiber , som overhovede ikke feder! Salat er til at jogge i. I må ikke få gaver - fordi I ikke behøver købe noget, alt er gratis...og om søndagen holder vi hvile dag, som betyder at alle mænd kommer i kunstig koma

Jeg gider altså ikke komme, hvis man ikke har sin egen sækkestol pr. automatik

Anmeld

10. oktober 2013

TNBC

gædde/gitte skriver:

Jeg vil gerne være Jehova så!! jeg melder mig!!

Så må I alle sammen komme i mit paradis (ikke kun de første 400.000) også jeres hunde...ja selv kamphunde(puha der bliver trængt med plads)

I mit paradis kan jeg tilbyde Kager, is, chokolade og lakridspiber , som overhovede ikke feder! Salat er til at jogge i. I må ikke få gaver - fordi I ikke behøver købe noget, alt er gratis...og om søndagen holder vi hvile dag, som betyder at alle mænd kommer i kunstig koma

Jeg vil være med. Så kommer jeg i min lakridspibe trøje(som jeg bare måtte eje)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.