Er du jehova.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du jehova

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.883 visninger
46 svar
141 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

er endelig bare nys om der er nogen her inde der er det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

CaWi

Nej det er jeg ikke.
Jeg havde en oldemor, der på sine ældre dage valgte at blive jehova.
På et tidspunkt blev hun meget syg, og måtte på sygehus.
Hun endte med at skulle have blod for at overleve. Efter stor snak med familie, valgte hun at ville modtage blod, for at kunne leve videre sammen med sin familie.
Senere samme dag, kom der to fra jehovas vidne og fik hende omvendt til ikke at ville modtage blod.
Og vupti... Så skulle vi i stedet til en begravelse, i stedet at have hende med hjem igen.

Folk må tro på hvad de vil. Men når noget bliver trukket ned over hovedet på andre (her en syg og svag person) så bliver jeg sku tosset.

Anmeld

18. september 2013

MomInTheMaking

er endelig bare nys om der er nogen her inde der er det.. 

Hehe tvivler ret meget på at Jehova er herinde. eller på den anden side, Gud er vel alle steder hvis man tror på ham?!

Men nej, jeg er ikke Jehovas vidne. Havde dog en sød mand og hans datter på besøg til en snak den anden dag. super hyggeligt. ^^ men det lykkedes dem nu ikke at overbevise mig om at det de havde at tilbyde var bedre end det jeg allerede har.

Så jeg tager den flodbølge når den kommer. Og evigt liv er altså alligevel heller ikke på min ønskeseddel.

Anmeld

18. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Nej det er jeg ikke :-)
Og jeg synes faktisk de er alt for påtrængende når de stemmer dørklokker. Bliver en smule gal over at de ikke vil gå deres vej, når der gentagende gange er blevet sagt det ikke har nogen interesse, og prøver at lukke døren, og de bliver ved.. Vi har sat et "giv blod" skilt på døren, og håber nu de er færdige med at komme hos os.

Folk må selv om hvad de tror på, men skal acceptere andres valg. Og er man så fræk at man prøver at samle medlemmer til sin tro, at man stemmer på døren. Så jeg gerne at man forlod matriklen med et smil og det helt okay. Og ikke gentagende forsøg på at overbevise mig om at blive Jehova

Anmeld

18. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, det er jeg ikke. Min far er født og opvokset som Jehovas Vidne, og det samme med alle hans søskende. Så jeg har en smule kendskab til det 

Anmeld

18. september 2013

Mi&Mi

NEJ det er jeg ikke. ikke for at være ond og modbydelige, men synes sku de er pisse irriterende med deres "ringen på døren" smut! jeg gider godt nok ikke blive ved med at sige nej til deres tossede tro...
de skulle lade folk komme til dem, i stedet for at prøve at pådutte folk det...

Anmeld

18. september 2013

C-Dog

Nej, synes det er en mega nedern tro. Men det synes jeg nu om de fleste ekstreme tilfælde. Som en anden skriver, de får folk til at dø med vilje. Udstøder deres børn hvis de får brug for hjælp. Tvinger familier fra hinanden. Its pretty fuckt up imo

Anmeld

18. september 2013

Flødebollen

C-Dog skriver:

Nej, synes det er en mega nedern tro. Men det synes jeg nu om de fleste ekstreme tilfælde. Som en anden skriver, de får folk til at dø med vilje. Udstøder deres børn hvis de får brug for hjælp. Tvinger familier fra hinanden. Its pretty fuckt up imo

"en nedern tro"

Anmeld

18. september 2013

Troldemommi

hmm jeg fødte for ti dage siden hvor jeg mistede tre liter blod, jeg fik to bloddonationer og jeg fik det meget bedre, så nej ikke om jeg nogensinde vil have noget med de mennesker at gøre, istedet vil jeg og min mand nu selv være bloddonere 

Jeg skylder to ukendte mennesker en stor tak der gjorde at jeg hurtigt kunne være den mor min søn fortjener 

Monica

Anmeld

18. september 2013

Bshizzle

Nej det er jeg ikke.. og vil heller aldrig tænke tanken om at overveje det!!!
Jeg er så forarget over at der findes folk som tror den vej..
Bum..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.