Er du jehova.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2013

asff

Anonym skriver:

er endelig bare nys om der er nogen her inde der er det.. 

Det er jeg på ingen måde.. Men det må sgu være nemt at leve sådan; uanset hvad, så har du evigt liv. Og en uddannelse er ikke nødvendig, nej du kan bruge livet på at ringe på dørklokker.. Jeg køber den ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

wamse

Nææ det er jeg ikke, og er heller ikke medlem af den danske folkekirke. Men jeg synes ikke de er hverken værre eller bedre end enhver anden person, og så er deres tro fuldstændig ligemeget for mig.

Anmeld

18. september 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

er endelig bare nys om der er nogen her inde der er det.. 

nej er jeg ikke... jeg er derimod bloddoner da jeg er rhesus negativ som kan supplere alle blodtyper

og undskyld hvis du så er, men de er pænt irriterende når de ringer på dørene for man kan sku ikke slippe af med dem igen...  og hjælper efterhånden ikke at sige man er bloddoner, for tror de heller ikke på, men så er det godt man har sådan et fint skilt i sin pung

Anmeld

18. september 2013

Kløver

Nej det er jeg ikke men folk må tro på hvad de ønsker
Religion kan altid blive farligt hvis det bliver for ekstremt, men der er også meget smukt i religion og vil ikke dømme andre på deres valg, så længe vi alle kan acceptere hinanden og se hinanden som gode mennesker på tværs af tro
Der er jo mange religioner der stiller krav, og nu mere ekstremt det bliver, nu flere sære og anderledes måder at leve på

Anmeld

18. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Ja, mit barn, her er jeg  

Nej - jeg er hverken Jehova eller et af hans vidner. 

Anmeld

18. september 2013

B&J

Nej det er jeg ikke

Anmeld

18. september 2013

Valle81

Nope:-)

Anmeld

18. september 2013

2721

Nej, det er jeg ikke
Men synes dog af den grund ikke at det er nødvendigt at skrive så nedsættende om en gruppe af troende mennesker og deres religiøse overbevisning.
Jeg har gået i klasse med 2 skønne piger der var/ er Jehovas vidner. Selvom jeg ikke deler samme tro respekter jeg deres.

Anmeld

18. september 2013

AnneBJ

Nej, det er jeg ikke. Og jeg synes også det er træls de ringer på, derfor har jeg et klistermærker om bloddonation på min dør (- jeg er bloddonor) og de har ikke ringet på siden jeg satte det op.

Anmeld

18. september 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
asff skriver:

Det er jeg på ingen måde.. Men det må sgu være nemt at leve sådan; uanset hvad, så har du evigt liv. Og en uddannelse er ikke nødvendig, nej du kan bruge livet på at ringe på dørklokker.. Jeg køber den ikke

Det er søreme ikke let, og det evige liv er bestemt ikke en "gratis omgang" for alle vidnerne. Det kræver en konstant opmærksomhed på de mange, mange regler, og for mange børn i JV er hverdagen præget af frygt for at træde ved siden af og blive dømt ved Armageddon. 

Jeg er absolut for religionsfrihed, men for mig bliver det suspekt, når man ikke billiger uddannelse - det er altid lettest at manipulere med mennesker, der ikke udfordres på deres synspunkter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.