Jeg skal købe julegaver i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

sabrina89

Vi drejede også 50% :-) 

Og har brugt dem så alle gaverne til ungerne i familien er købt og hold nu op alt det vi fik købt. Kan godt lig at sparer masser af penge men opmærksomheden om det er ikke mig. Folk kigger ret meget når man kommer gående med 3 kæmpe sække. Men vi sparede omkring 2500 så skønt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

LinLin

Twinkle little star skriver:

Det må jeg hellere kigge efter, skal til storbyen i næste uge, hvor der er panduro, så må jeg hellere bruge en mindre formue derinde.. 

julemusik, pebernødder og kakao.. Så kan min søn godt sidde stille en lille times tid.. Kommer meget an på hvad vi laver.. 

Jeg har lige fået gavekort på 600kr i fødselsdagsgave dertil

Anmeld

15. september 2013

LinLin

sabrina89 skriver:

Vi drejede også 50% :-) 

Og har brugt dem så alle gaverne til ungerne i familien er købt og hold nu op alt det vi fik købt. Kan godt lig at sparer masser af penge men opmærksomheden om det er ikke mig. Folk kigger ret meget når man kommer gående med 3 kæmpe sække. Men vi sparede omkring 2500 så skønt :-)

Haha ja, jeg bliver nok også liiige nødt til at lade en pose stå og komme tilbage efter den, når jeg har været henne i min bil med første læs

Tror nu ikke der er så mange mennesker mandag formiddag... Håber det ikke i hvert fald...

Men jeg er lige nødt til at sondere terrænnet. Har fire forskellige br at vælge imellem (bor i aarhus) og skal jo lige være sikker på de har alle de ting jeg SKAL have inden jeg river ned fra hylderne
Starter på gågaden

Anmeld

15. september 2013

Moma

Fedt med rabat. 

Jeg kan slet ikke forholde mig til julegaver endnu. Det ville ellers være smart, for kan se på diverse indlæg i tråden, at der er nogle, der har sparet ret mange penge.

Er så heller ikke begyndt at tænke på vintertøj og støvler endnu. Ved ikke, om jeg burde få stress. Men jeg har da hvert nået at købe vintertøj, inden kulden sætter ind.

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Moma skriver:

Fedt med rabat. 

Jeg kan slet ikke forholde mig til julegaver endnu. Det ville ellers være smart, for kan se på diverse indlæg i tråden, at der er nogle, der har sparet ret mange penge.

Er så heller ikke begyndt at tænke på vintertøj og støvler endnu. Ved ikke, om jeg burde få stress. Men jeg har da hvert nået at købe vintertøj, inden kulden sætter ind.

Hehe.... Jeg startede på vintertøjet i februar; da købte jeg den flyverdragt Adam skal bruge denne vinter og nu er jeg færdig

Jeg ville heller ikke starte endnu, hvis ikke vi fik rabat!

Anmeld

15. september 2013

Silas&Mille

Laulund87 skriver:

Marias julegave er købt En kuffert med 28 pixibøger, en for hvert bogstav så hun kan lære alfabetet. Den fandt jeg på tilbud til 100 kr

Det er en ret lille julegave, men det er fordi hun får en tablet i fødselsdagsgave den 8. december

Fedt med 50%, det er da noget der kan mærkes

hvor har du fundet den henne?

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

Silas&Mille skriver:

hvor har du fundet den henne?

De har den tit i boghandlere og ofte i Rema1000 til 200 kr. Men jeg fandt den i Kvickly på Bornholm til de 100 kr

Anmeld

15. september 2013

Silas&Mille

Laulund87 skriver:

De har den tit i boghandlere og ofte i Rema1000 til 200 kr. Men jeg fandt den i Kvickly på Bornholm til de 100 kr

-Den vil jeg da helt sikker holde øje med, den lyder smart

takker

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

Silas&Mille skriver:

-Den vil jeg da helt sikker holde øje med, den lyder smart

takker

Den virker nemlig rigtig smart

Anmeld

16. september 2013

LinLin

Så lang var min bon!!
og fik da 109 sparepærer = yderlige "rabat"
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.