Jeg skal købe julegaver i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Hehe Maria har ikke rigtig tålmodig til sådan noget, hun er heller ikke for god til at tegne så man kan se hvad det er. Men det kommer nok

Hun kan ellers sagtens huske.. Hun vil gerne læse sine bøger for mig og hun siger nærmest ordret hvad der står fordi vi har læst dem så mange gange.

Jeg ved altså heller ikke hvordan David lærte dem! pludseligt udpegede han bare bogstaver alle mulige steder og benævnte dem har absolut ikke terpet!

Adam er god til at tegne, David er ikke. Men David gider heller ikke - det gør Adam

Børn er heldigvis forskellige - også søskende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Jeg ved altså heller ikke hvordan David lærte dem! pludseligt udpegede han bare bogstaver alle mulige steder og benævnte dem har absolut ikke terpet!

Adam er god til at tegne, David er ikke. Men David gider heller ikke - det gør Adam

Børn er heldigvis forskellige - også søskende

Det er sjovt som de lige pludselig har lært noget og man tænker, hvordan ved du at man skal gøre/sige sådan

Jeg tager det også ret afslappet, vil jo ikke tvinge hende til at tegne. Det skal være hyggeligt og det er stadig kruseduller

Anmeld

15. september 2013

Tip!

Jeg er også begyndt på julegaverne.. 

Min søns pakker fra julemanden er alle købt og pakket ind.. (julemanden kommer HVER nat med en lille ting i sokken) 

Jeg skriver løbende op, hvad min familie skal have.. Min søster skal have en ny lækker morgenkåbe.. 

Min søn har fødseldag den 26/10, så vi skal lige have overstået fødselsdags ræset inden jeg køber hans julegave.. 

Tanken var en PS3 til enten fødselsdag eller jul, men har ikke helt bestemt mig endnu.. 

Anmeld

15. september 2013

stjernehimmel

Jeps.... Var oppe at køre igår..... Husk at lure br medlems tilbud... købte LEGO der normalt kostede 499, der var sneden til halv pris og så Snuppede jeg lige 50 procent oven i..... Alt i alt sparede jeg over 1800 kr :-D

Anmeld

15. september 2013

LinLin

stjernehimmel skriver:

Jeps.... Var oppe at køre igår..... Husk at lure br medlems tilbud... købte LEGO der normalt kostede 499, der var sneden til halv pris og så Snuppede jeg lige 50 procent oven i..... Alt i alt sparede jeg over 1800 kr :-D

Fedt har lige æret inde at kigge på medlemstilbud; der var da puslespil som kunne være noget for den yngste

Tror nu også jeg kommer til at købe lidt ekstra

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Twinkle little star skriver:

Jeg er også begyndt på julegaverne.. 

Min søns pakker fra julemanden er alle købt og pakket ind.. (julemanden kommer HVER nat med en lille ting i sokken) 

Jeg skriver løbende op, hvad min familie skal have.. Min søster skal have en ny lækker morgenkåbe.. 

Min søn har fødseldag den 26/10, så vi skal lige have overstået fødselsdags ræset inden jeg køber hans julegave.. 

Tanken var en PS3 til enten fødselsdag eller jul, men har ikke helt bestemt mig endnu.. 

Mine får adventsgaver... Synes let det bliver nogle lidt "ubrugelige" gaver hvis det er til hver dag...
Dog har min ældste søn har de sidste par år fået en lego julekalender den første søndag ii advent...

Vi har ps3 og jeg vil købe det nye disney infinity fra hans olde til David. Det koster normalt 500 kr, men med -50% passer det lige til hendes gavebudget

Anmeld

15. september 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Marias julegave er købt En kuffert med 28 pixibøger, en for hvert bogstav så hun kan lære alfabetet. Den fandt jeg på tilbud til 100 kr

Det er en ret lille julegave, men det er fordi hun får en tablet i fødselsdagsgave den 8. december

Fedt med 50%, det er da noget der kan mærkes

Den har vi også:-D

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Det er sjovt som de lige pludselig har lært noget og man tænker, hvordan ved du at man skal gøre/sige sådan

Jeg tager det også ret afslappet, vil jo ikke tvinge hende til at tegne. Det skal være hyggeligt og det er stadig kruseduller

David har bare generelt været meget mere drenget end Adam: ikke gidet tegne, lavet perler osv. Ikke leget med køkken og puttet bamser, som Adam har gjort. Han leger rigtigt meget køkken! Og elsker at klæde sig ud modsat David.

David har leget med tog tog tog fra han var 1 1/2 - 4 1/2 år og derefter lego lego lego

Adam er dog helt vild med arbejdskøretøjer og traktorer

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

LinLin skriver:

David har bare generelt været meget mere drenget end Adam: ikke gidet tegne, lavet perler osv. Ikke leget med køkken og puttet bamser, som Adam har gjort. Han leger rigtigt meget køkken! Og elsker at klæde sig ud modsat David.

David har leget med tog tog tog fra han var 1 1/2 - 4 1/2 år og derefter lego lego lego

Adam er dog helt vild med arbejdskøretøjer og traktorer

Det er spøjst, som du siger, at der er så stor forskel på børn og søskende

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Det er spøjst, som du siger, at der er så stor forskel på børn og søskende

De er dog lige stædige og temperamentsfulde (som deres mor)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.