Jeg skal købe julegaver i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
45 svar
24 synes godt om
15. september 2013

LinLin

Ja det skal jeg faktisk min mand var så heldig at lande på - 50% da BR havde deres lykkehjulskampagne for et par uger siden og rabatkuponen skal bruges inden d. 22. September!

Drengene har også lige haft fødselsdag, så jeg ved jo hvad de ønskede sig men ikke fik (og så er der ubegrænset returret i BR, så det kan byttes efter jul hvis det er...)

Så jojo... I morgen skal jeg købe julegaver....

Er der andre der har været heldige på lykkehjulet eller som bare er gået i gang af anden grund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Laulund87

Marias julegave er købt En kuffert med 28 pixibøger, en for hvert bogstav så hun kan lære alfabetet. Den fandt jeg på tilbud til 100 kr

Det er en ret lille julegave, men det er fordi hun får en tablet i fødselsdagsgave den 8. december

Fedt med 50%, det er da noget der kan mærkes

Anmeld

15. september 2013

Ellie79

LinLin skriver:

Ja det skal jeg faktisk min mand var så heldig at lande på - 50% da BR havde deres lykkehjulskampagne for et par uger siden og rabatkuponen skal bruges inden d. 22. September!

Drengene har også lige haft fødselsdag, så jeg ved jo hvad de ønskede sig men ikke fik (og så er der ubegrænset returret i BR, så det kan byttes efter jul hvis det er...)

Er der andre der har været heldige på lykkehjulet eller som bare er gået i gang af anden grund?

Lillebror havde fået dobbelt op på flere fødselsdagsgaver så da vi skulle bytte i br drejede storesøster sig til 20% de blev brugt samme dag, men der blev også en ting til hende så skøn idé fra Fætter Br side 

Anmeld

15. september 2013

helle85

LinLin skriver:

vi er gået i gang med at købe advensgaver og julegaver

da der var 35%(mener jeg det var) på lego i bilka der købe vi lego bilbaner til min dreng 4 pk (og samtidig købte vi også deres fødselsdagsgaver )

så købte jeg hans julegave da jeg tilfældigvis var i br og så den til halv pris. en lego bus med station,

til datteren

har jeg kun købt 2 advensgaver endnu et puslespil og en taske sm hun kan sy også på tilbud i br og hvis de stadig har dem så skal jeg have købt en my little pony som de har på tilbud i superbrugsen som nok bliver en af hendes jule gaver

de få 3 julegaver hver da vi ikke har så meget familie og manden også er vokset op med det

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Marias julegave er købt En kuffert med 28 pixibøger, en for hvert bogstav så hun kan lære alfabetet. Den fandt jeg på tilbud til 100 kr

Det er en ret lille julegave, men det er fordi hun får en tablet i fødselsdagsgave den 8. december

Fedt med 50%, det er da noget der kan mærkes

Det er da en fin gave David var meget optaget af bogstaver da han var lille (han kunne jo dem alle inden han blev tre ) Nu betyder det lektier

Ja det er super fedt! Jeg har fået 250kr fra både deres bedstemor og olde til hver og det kan jo lige pludseligt blive en kæmpe gave

Anmeld

15. september 2013

LinLin

AnjaB skriver:

Lillebror havde fået dobbelt op på flere fødselsdagsgaver så da vi skulle bytte i br drejede storesøster sig til 20% de blev brugt samme dag, men der blev også en ting til hende så skøn idé fra Fætter Br side 

Jeg fik "kun" 30 % - dem fik David lov til at få så han kunne få mere ud af sine fødselsdagspenge (han blev 7 her d. 2. )

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Det er da en fin gave David var meget optaget af bogstaver da han var lille (han kunne jo dem alle inden han blev tre ) Nu betyder det lektier

Ja det er super fedt! Jeg har fået 250kr fra både deres bedstemor og olde til hver og det kan jo lige pludseligt blive en kæmpe gave

Shh sådan noget må du ikke sige, Maria kan dem ikke endnu Håber det ændrer sig!

Ja hold da op, det kan det

Anmeld

15. september 2013

LinLin

helle85 skriver:

vi er gået i gang med at købe advensgaver og julegaver

da der var 35%(mener jeg det var) på lego i bilka der købe vi lego bilbaner til min dreng 4 pk (og samtidig købte vi også deres fødselsdagsgaver )

så købte jeg hans julegave da jeg tilfældigvis var i br og så den til halv pris. en lego bus med station,

til datteren

har jeg kun købt 2 advensgaver endnu et puslespil og en taske sm hun kan sy også på tilbud i br og hvis de stadig har dem så skal jeg have købt en my little pony som de har på tilbud i superbrugsen som nok bliver en af hendes jule gaver

de få 3 julegaver hver da vi ikke har så meget familie og manden også er vokset op med det

Jeg har også købt lego i bilka både til fødselsdag og jul (skulle jeg så ikke have gjort )

Men ja, jeg skal da også have købt adventsgaver til dem

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Laulund87 skriver:

Shh sådan noget må du ikke sige, Maria kan dem ikke endnu Håber det ændrer sig!

Ja hold da op, det kan det

Hehe Adam kan A D M (surprise ) L R & S.... Så han er laaangt bagefter storebror

Anmeld

15. september 2013

Laulund87

LinLin skriver:

Hehe Adam kan A D M (surprise ) L R & S.... Så han er laaangt bagefter storebror

Hehe Maria har ikke rigtig tålmodig til sådan noget, hun er heller ikke for god til at tegne så man kan se hvad det er. Men det kommer nok

Hun kan ellers sagtens huske.. Hun vil gerne læse sine bøger for mig og hun siger nærmest ordret hvad der står fordi vi har læst dem så mange gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.