Jeg skal købe julegaver i morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Tip!

LinLin skriver:

Mine får adventsgaver... Synes let det bliver nogle lidt "ubrugelige" gaver hvis det er til hver dag...
Dog har min ældste søn har de sidste par år fået en lego julekalender den første søndag ii advent...

Vi har ps3 og jeg vil købe det nye disney infinity fra hans olde til David. Det koster normalt 500 kr, men med -50% passer det lige til hendes gavebudget

Det kan hurtigt gå hen og blive små skrammel ting man får købt til julemandsgaver.. Men det er gode ting... har samlet sammen længe. store dyr fra tiger, 20 kr - 5 af dem.. Blyanter, viskelædder, strømper, male/tegne grej... 

Måske den PS3 ikke var en hel dum ide..  Han synes hvert fald at hans onkler er ret seje når de spiller.. 

Han har en Nintendo DS, han gider den ikke... (næsten heller ikke hans tablet) 

Vi er også kreative med gaver fra min søn til mormor, morfar, moster og oldemor.

Vi køber de der glas vandflasker fra ikea til 20 kr, så får han lov til at tegne på dem med glas maling.. Bum, det er kreativt, personligt og billigt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Laulund87

LinLin skriver:

De er dog lige stædige og temperamentsfulde (som deres mor)

Sjovt, det skal de altid "arve" fra forældrene

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Twinkle little star skriver:

Det kan hurtigt gå hen og blive små skrammel ting man får købt til julemandsgaver.. Men det er gode ting... har samlet sammen længe. store dyr fra tiger, 20 kr - 5 af dem.. Blyanter, viskelædder, strømper, male/tegne grej... 

Måske den PS3 ikke var en hel dum ide..  Han synes hvert fald at hans onkler er ret seje når de spiller.. 

Han har en Nintendo DS, han gider den ikke... (næsten heller ikke hans tablet) 

Vi er også kreative med gaver fra min søn til mormor, morfar, moster og oldemor.

Vi køber de der glas vandflasker fra ikea til 20 kr, så får han lov til at tegne på dem med glas maling.. Bum, det er kreativt, personligt og billigt.. 

Min gider det hele hehe...

Jeg plejer også at lave kreative gaver med drengene til bedsteforældre og oldemor. vi har lavet: malerier, nøgleringe, porcelænsmaling på krus og skåle, glasmaling....

i bilka kan man købe "gør det selv"-kalendre til 30kr. Så tegner/maler/klipper de x antal hver og så billeder af dem på de andre måneder. Det ønsker min mor sig hvert år

Anmeld

15. september 2013

Tip!

LinLin skriver:

Min gider det hele hehe...

Jeg plejer også at lave kreative gaver med drengene til bedsteforældre og oldemor. vi har lavet: malerier, nøgleringe, porcelænsmaling på krus og skåle, glasmaling....

i bilka kan man købe "gør det selv"-kalendre til 30kr. Så tegner/maler/klipper de x antal hver og så billeder af dem på de andre måneder. Det ønsker min mor sig hvert år

Ej, det er nogle super gode ideer... Tænker at de hvide små skåle fra ikea også kan bruges til at være kreative på.. 

Jeg lavede års kalendere til hele familie sidste år.. Pengene var små, da jeg var i min 1 lønned praktik, så det var også med at være kreativ.. 

Vi lavede også små skåle af perler.. de blev SÅ flotte.. 

Anmeld

15. september 2013

Lone Jakobsen

ja ja er så småt begyndt med julegaver absolut elsker at være i god tid.

har købt lidt gaver til mor og søster, og en julegave til min lille nevø.

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Ej, det er nogle super gode ideer... Tænker at de hvide små skåle fra ikea også kan bruges til at være kreative på.. 

Jeg lavede års kalendere til hele familie sidste år.. Pengene var små, da jeg var i min 1 lønned praktik, så det var også med at være kreativ.. 

Vi lavede også små skåle af perler.. de blev SÅ flotte.. 

Ja perler har vi også lavet også til påske... Hama har lavet en æggeformet plade
Kom lige i tanke om at vi også har malet på julekugler

Porcelæns- eller glasmaling er i hvert fald en god investering - det kan bruges til mange forskellige ting

Nøgleringene lavede vi forresten af krympeplast

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Lone Jakobsen skriver:

ja ja er så småt begyndt med julegaver absolut elsker at være i god tid.

har købt lidt gaver til mor og søster, og en julegave til min lille nevø.

Jeg plejer at være færdig inden december starter (på nær med min kusines, for der kommer ønskesedlen først midt dec)

Men jeg plejer nu ikke at starte i september

Anmeld

15. september 2013

Tip!

LinLin skriver:

Ja perler har vi også lavet også til påske... Hama har lavet en æggeformet plade
Kom lige i tanke om at vi også har malet på julekugler

Porcelæns- eller glasmaling er i hvert fald en god investering - det kan bruges til mange forskellige ting

Nøgleringene lavede vi forresten af krympeplast

Hvor køber man det der krympe plast henne af? 

Har set det på arbejdet, en af beboerne gik til noget aften skole, det er bare SUPER smart... 

Det er lige før det er nemmere at lave hjemmelavede kreative gaver end at købe i butikkerne.. 

Anmeld

15. september 2013

LinLin

Hvor køber man det der krympe plast henne af? 

Har set det på arbejdet, en af beboerne gik til noget aften skole, det er bare SUPER smart... 

Det er lige før det er nemmere at lave hjemmelavede kreative gaver end at købe i butikkerne.. 

Jeg har købt det i panduro hobby

Jeg synes det er super hyggeligt at lave med dem! Min ældste skulle dog tvinges lidt da han var yngre

Anmeld

15. september 2013

Tip!

LinLin skriver:

Jeg har købt det i panduro hobby

Jeg synes det er super hyggeligt at lave med dem! Min ældste skulle dog tvinges lidt da han var yngre

Det må jeg hellere kigge efter, skal til storbyen i næste uge, hvor der er panduro, så må jeg hellere bruge en mindre formue derinde.. 

julemusik, pebernødder og kakao.. Så kan min søn godt sidde stille en lille times tid.. Kommer meget an på hvad vi laver.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.