Børnehavebarn og huller i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

et-ønske

Min datter var 3 år da hun fik huller i ørerne - det var hendes far der gav lov mens han havde hende på ferie..... Jeg var tosset!!! Men idag ( hun er 7 nu) er jeg glad for at det er overstået - der har ALDRIG været problemer med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

Faith

Synes det er for tidligt!

Anmeld

14. september 2013

Krussedulle

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piger

Min datter på 4½. Vil så gerne have huller i ørene, men mor her synes det er alt for tidligt

Hvad synes i andre og har jeres børnehavebørn huller i ørene?

Jeg har været ved at tjekke nettet for nogle klistermærker man kan få til ørene, er der nogen der har et link? Har også hørt man kan få magnet øreringe ??

Hilsen en mor til en meget sur datter

Min venindes datter var 8 mdr da hun fik sine, og der har aldrig været noget.. det er vist en individuel sag

Kender heller ikke de der klistermærker

Anmeld

18. september 2013

Nalle

Jeg har selv en datter på snart 5 år, som er lidt sur over hun ikke må få hul i ørene, men jeg har sagt til hende at når hun starter i skole næste år må hun gerne få det.  Jeg tager det ikke så tungt, så længe hun så gerne vil det, det jo ikke fordi jeg går hen og giver hende en tatovering  

Anmeld

18. september 2013

VIPpigen

Syntes ikke det er tidligt.

Min datter får hvertfald lov hvis/når hun vil. Jeg var selv 3 år første gang, der gik bare slem betændelse i. Så dengang (for maaaaaange år siden) rådede de til at vente 1 1/2 - 2 år inden man gjorde det igen... Og jeg talte simpelthen ned til at jeg måtte få hul i ørene igen. Jeg var kun lige blevet 5 da jeg fik huller i ørene for 2 gang. Og har ingen problemer haft siden

Min datter bliver 3 lige om lidt, og hvis hun vil må hun gerne

Anmeld

18. september 2013

Ciss

Jeg synes, det er for tidligt.

Min pige snakkede lidt om det, da hun var 4, men jeg synes afgjort, det er for tidligt.

Personlig synes jeg, det skal vente, til de forstår lidt mere, at det er en permanent ændring af ørene, at det må passes og til de selv er gamle nok til at passe det. Det skal ikke være noget, jeg må gennemtvinge hver dag under skrig og skrål.

Mit gæt er ca ved 10 år - men det er helt sikkert individuelt.

Her er frøkenen nu 5,5 år, og hun er helt klart ikke klar endnu.

Anmeld

18. september 2013

gædde/gitte

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piger

Min datter på 4½. Vil så gerne have huller i ørene, men mor her synes det er alt for tidligt

Hvad synes i andre og har jeres børnehavebørn huller i ørene?

Jeg har været ved at tjekke nettet for nogle klistermærker man kan få til ørene, er der nogen der har et link? Har også hørt man kan få magnet øreringe ??

Hilsen en mor til en meget sur datter

de der magnet nogen er ret store i omfang og de KLEMMER... jeg har engang haft nogen.
1 time, så var de i skuffen med bras og kom aldrig i sollys igen de skal jo være kraftige for ar magnetismen kan gå igennem kødet = en evig klemmen og blodtilførslen kæmper for at komme igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.