Børnehavebarn og huller i ørene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.652 visninger
46 svar
29 synes godt om
13. september 2013

Guldet

Hej Piger

Min datter på 4½. Vil så gerne have huller i ørene, men mor her synes det er alt for tidligt

Hvad synes i andre og har jeres børnehavebørn huller i ørene?

Jeg har været ved at tjekke nettet for nogle klistermærker man kan få til ørene, er der nogen der har et link? Har også hørt man kan få magnet øreringe ??

Hilsen en mor til en meget sur datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Dorthe1986

Jeg ville personligt vente til skolealderen. Jeg fik mine da jeg var 6 år :-)

Kender ikke til klistermærkerne men har engang set de der magneter :-)

Anmeld

13. september 2013

Pinkrose

Da jeg selv arbejde i institution var der mange fra 4 års alderen, men syntes personligt det for tidligt , de forstår ikke godt nok at det skal renses de første 6 uger 2 gange om dagen , og alt det der kan følge med .

Syntes 6 års alderen er ok og osv det jeg vil sige til min pige den da hun spørger

Ved der findes de der klips øreringe ? Og de der klister mærker mener jeg at have set i h og m

Anmeld

13. september 2013

Nessie

Jeg synes det er for tidligt, ville være bange for at de hang fast under leg, da det jo godt kan blive lidt vildt ind i mellem

Anmeld

13. september 2013

Maise86

Min datter fik huller i ørerne i maj måned. Der var hun 4,5 år gammel. Der har ingen problemer været overhovedet!

Anmeld

13. september 2013

mmsoelberg

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piger

Min datter på 4½. Vil så gerne have huller i ørene, men mor her synes det er alt for tidligt

Jeg har været ved at tjekke nettet for nogle klistermærker man kan få til ørene, er der nogen der har et link? Har også hørt man kan få magnet øreringe ??

hehe, min datter er kun 8 uger så hun skal i hvert fald ikke have det lige pt  

men min kærestes søster har haft det siden hun var fem år, men det var fordi deres mor var kommet til at love hende da hun var tre, at hun kunne få huller i ørene når hun fyldte fem. Og til deres mors store overraskelse kunne hun stadig huske hvad hun var blevet lovet da hun blev fem :-) og så måtte hun jo få det når hun var blevet lovet det  

Håber du finder ud af en løsning, men forstår godt hvorfor du synes det er lidt tidligt! 

Anmeld

13. september 2013

lycly

Jeg synes det er for tidligt, min datter får tidligst lov når hun kommer i skole, og kun hvis hun selv ønsker det selvfølgelig

Tror sagtens man kan få magnet øreringe osv, ved dog ikke hvor

Anmeld

13. september 2013

TNBC

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Hej Piger

Jeg ville vente, men altså..

Hun kan jo godt have sådan nogle sticks øreringe i børnehaven..
Ved hun hvad det indebærer??

Anmeld

13. september 2013

AMM00

Synes ikk det er tidligt.. så længe man husker at rense dem så er der ikk noget i det.. mine niecer har alle fået og de er rigtig glade for det og der har aldrig været problemer.

Anmeld

13. september 2013

De3Guldklumper

her var datteren også 4 da hun fik sine. Der har aldrig været problemer med hverken at få dem renset - for det skal hun - eller andre ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.