Mariehønen Evigglad <3 skriver:
Hej Piger
Min datter på 4½. Vil så gerne have huller i ørene, men mor her synes det er alt for tidligt
Hvad synes i andre og har jeres børnehavebørn huller i ørene?
Jeg har været ved at tjekke nettet for nogle klistermærker man kan få til ørene, er der nogen der har et link? Har også hørt man kan få magnet øreringe ??
Hilsen en mor til en meget sur datter
Jeg vil lige sige at jeg aldrig har oplevet eller hørt om nogen der har fået revet øreringene ud i børnehaven(kan godt være det er sket. Men hvor tit er det så)
De ved jo godt at man skal passe på hinandens ansigter.. det er vel det samme med børn der har briller, de andre børn lære jo at de skal passe på, fordi de kan gå i stykker.
Man skal ikke være så bange for hvad der kan ske. Det er et par øreringe og det skal jo ikke være kæmpe store der hænger helt ned til halsen, men små straks, som sidder helt inde i øret.. du skal virkelig tæt på for at få fat på den.. og hvad laver de ændre helt oppe ved barnets øre.
Og hvordan ser børn mere voksne ud med øreringe med blomster,hello kitty og hvad man ellers kan få af børnemotiver??
Jeg synes du skal snakke med din datter om hvad det indbærer at få øreringe. Lave nogle regler. Og hvis hun ikke kan finde ud af det, ja så må de komme ud.
Hun har et ønske om at øreringe og det er da bedre end at hun vil have højhællede sko eller andet, små børn slet ikke skal have.
Anmeld