Hudlæge - kan det virkelig passe :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Takker  Det prøver vi også 

Nej vel, fatter det heller ikke. Jeg prøver at ringe rundt i morgen og presse på.

takker 

Synes det er virkelig dårligt af dem faktisk.. Men sådan er det vel!
Det lyder som en rigtig god idé!

Det var så lidt. Den hjalp på mig fordi den er så fed, så fik nogenlunde styr på sprækker og meget meget "øm" hud - hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

bøllen

Lykke:) skriver:

Synes det er virkelig dårligt af dem faktisk.. Men sådan er det vel!
Det lyder som en rigtig god idé!

Det var så lidt. Den hjalp på mig fordi den er så fed, så fik nogenlunde styr på sprækker og meget meget "øm" hud - hvis man kan sige det sådan.

Han sidder selv lige nu og skriver navne og nummer ned . Mon det hjalp jeg pudsede mig op 

det er da vildt dårlig og giver da slet ikke mening, men han havde fået af vide det var for stort en administrativ opgave 

vil prøve at købe den i morgen.

Anmeld

10. september 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Han sidder selv lige nu og skriver navne og nummer ned . Mon det hjalp jeg pudsede mig op 

det er da vildt dårlig og giver da slet ikke mening, men han havde fået af vide det var for stort en administrativ opgave 

vil prøve at købe den i morgen.

Haha, det kan være det hjalp! men super godt.

Tja, det kan godt være det er en stor opgave. Men en nødvendighed! Som jeg ser det.

Det lyder som en god idé!

Anmeld

10. september 2013

Pcokate

bøllen skriver:

Ok det er ski et forsøg værd .. Altså bare når han vasker hænder ?? Eller ofte ?? Og slet ingen creme ???

Bare ved almindelig håndvask ja og ingen cremer eller lign. Vores læge var total forundret over resultatet og snakker om at prøve at få det videre til forskning. Held og lykke

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Pcokate skriver:

Bare ved almindelig håndvask ja og ingen cremer eller lign. Vores læge var total forundret over resultatet og snakker om at prøve at få det videre til forskning. Held og lykke

Det er alligevel vildt nok  Det skal ski prøves , sæt nu

Anmeld

10. september 2013

jydeinden

forstår ikke der er så lang ventetid hos jer jeg var hos en hudlæge for noget tid siden, og tror MAKS jeg ventede 14 dage..

Anmeld

11. september 2013

bøllen

jydeinden skriver:

forstår ikke der er så lang ventetid hos jer jeg var hos en hudlæge for noget tid siden, og tror MAKS jeg ventede 14 dage..

Jeg forstår det heller ikke det jo helt vildt

Anmeld

11. september 2013

bøllen

OPDATE :

Min mand har idag ringet rundt til div hudlæger. Og har fået en til IMORGEN 

dog i Århus men pyt bare han kan komme til. De havde et afbud i morgen som han fik

Anmeld

11. september 2013

ano14316

Nemesis skriver:

Heldigvis ikke her.

Vi fik en henvisning og fik tid 2 uger efter....men det er så også i nordsjælland, så måske der er lidt flere her.

Ville ringe til den læge i har tid ved og fortælle at i ikke kan vente længere så med mindre de har et afbud så vil i ringe rundt til dem alle og høre om der ikke er en der har en akuttid.

hvor?
Jeg bestilte en tid i juni og har fået en i november.. det er i Hørsholm...

Anmeld

11. september 2013

DianaRJS

bøllen skriver:

Han har selv tænkt sæbevandet , og er begyndt at bruge hansker. Men eftersom han ikke kan komme til en hudlæge , kan han ikke fået det evt korrekte creme . Da de skal se det først. 

nu spørger jeg nok dumt....

men har lægen ikke lavet allergitest på ham???

der kan de jo gå ind og tage de ting han arbejder med og teste for via stikprøver???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.