Hudlæge - kan det virkelig passe :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.500 visninger
69 svar
10 synes godt om
10. september 2013

bøllen

Min mand har fået eksem på sine hænder, eller det har han haft længe. Han har prøvet 10000 forskellig slags creme intet hjælper Lægen kan intet gøre udover at henvise til hudlæge. Det blev han så i feb / marts måned meeeeen der er først tid i nov ( som han har fået ) tiden nærmer sig men for pokker manden har SÅ ondt . Hans finger klør, sprækker, er røde og hævet, svier og gør meget ondt. Arme mand , nu har han fået røde knopper som har bredt sig op af armen. Så tænker jeg 

KAN DET VIRKELIG PASSE , DER INTET ER AT GØRE ????

har sku ondt af ham.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Maja88

bøllen skriver:

Min mand har fået eksem på sine hænder, eller det har han haft længe. Han har prøvet 10000 forskellig slags creme intet hjælper Lægen kan intet gøre udover at henvise til hudlæge. Det blev han så i feb / marts måned meeeeen der er først tid i nov ( som han har fået ) tiden nærmer sig men for pokker manden har SÅ ondt . Hans finger klør, sprækker, er røde og hævet, svier og gør meget ondt. Arme mand , nu har han fået røde knopper som har bredt sig op af armen. Så tænker jeg 

har sku ondt af ham.... 

Må jeg spørge hvad han arbejder med??

Anmeld

10. september 2013

Fuglemor

bøllen skriver:

har sku ondt af ham.... 

I har ikke en sundheds forsikring hos tryg? For så kan i komme til ved en privat hudlæge

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Maja88 skriver:

Må jeg spørge hvad han arbejder med??

Ja selvfølgelig , han er fugemand

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Fuglemor skriver:

I har ikke en sundheds forsikring hos tryg? For så kan i komme til ved en privat hudlæge

Nej desværre ikke 

Anmeld

10. september 2013

Maja88

bøllen skriver:

Ja selvfølgelig , han er fugemand

Kunne det tænkes der var noget i hans arbejdsmiljø han ikke kan tåle..

Anmeld

10. september 2013

stjernehimmel

en veninde fik tid ved øjnelæge dagen efter i en anden by, ved godt at det ik er hud læge.. men ring rundt der er os frit valg indenfor dette område.. det er jo forsøget værd

Anmeld

10. september 2013

2721

Hey søde.
I burde kunne banke i bordet og få en akuttid.
Det har jeg da altid kunnet både for mig selv og Charlie. Og ellers har de været flinke til at anbefale en anden i området.
Prøv og ring til dem

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Maja88 skriver:

Kunne det tænkes der var noget i hans arbejdsmiljø han ikke kan tåle..

Han har selv tænkt sæbevandet , og er begyndt at bruge hansker. Men eftersom han ikke kan komme til en hudlæge , kan han ikke fået det evt korrekte creme . Da de skal se det først. 

Anmeld

10. september 2013

bøllen

2721 skriver:

Hey søde.
I burde kunne banke i bordet og få en akuttid.
Det har jeg da altid kunnet både for mig selv og Charlie. Og ellers har de været flinke til at anbefale en anden i området.
Prøv og ring til dem

Hej 

jeg har sagt 1000 gange han skal banke i bordet men det gør han ikke . Og det gør sku ondt på ham . Men han er tålmodigheden selv min modsætning  Han havde spurgt efter , afbudsliste det har de så ikke . Ved ikke om der er akuttider , tror det ikke.

men for pokker nu har han ventet i knap 1/2 år og 2 mdr igen. Og det bliver værre og værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.