Hudlæge - kan det virkelig passe :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Muffinmus

Indtil da tror jeg måske han skal undgå vand...hvis det F.eks er vandallergi forværrer det. Sørge for ikke at bruge cremer med vand/aqua i.
Undgå creme med alkohol i da det udtørrer uden endnu mere. Vi ventede. Også mange mdr på at få min søn til hudlæge, det er herligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

Tak det vil jeg prøve. De har INGEN akuttider eller afbudsliste. Det er pænt og vente på de blev din tur. 8 mdr efter. Der går ikke en dag uden han klager over smerter, sidder konstant med fingerne spredte fordi han er hudløs immellem. De bløder, klør mm. Er røde og hævet. Fatter ikke man skal gå så længe. 

det er jeg også helt uforstående overfor. hvor bor i?

Anmeld

10. september 2013

Pcokate

bøllen skriver:

Min mand har fået eksem på sine hænder, eller det har han haft længe. Han har prøvet 10000 forskellig slags creme intet hjælper Lægen kan intet gøre udover at henvise til hudlæge. Det blev han så i feb / marts måned meeeeen der er først tid i nov ( som han har fået ) tiden nærmer sig men for pokker manden har SÅ ondt . Hans finger klør, sprækker, er røde og hævet, svier og gør meget ondt. Arme mand , nu har han fået røde knopper som har bredt sig op af armen. Så tænker jeg 

KAN DET VIRKELIG PASSE , DER INTET ER AT GØRE ????

har sku ondt af ham.... 

Hejsa min mand havde det samme, huslægen kunne kun anbefale cremer der kortvarigt virkede. Så prøvede vi et gammelt råd: vask hænder med Lux håndsæbe (den faste gammeldagstype) i koldt vand. Der kom overraskende nok hurtigt forbedring (uden cremer m.m). Nu 2 år efter har han ingen gener medmindre vi skifter Luxen ud. Det var så effektivt at vi prøvede det på vores søns psoriasis i hovedebunden (istedet for shampo) og ganske rigtigt er det også pt væk (Har kun prøvet et halvt år, virkning sås efter en måned). Håber at det jan hjælpe jer omend ikke andet end i ventetiden

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Jeg har endnu ikke oplevet en læge som ikke kan finde en tid...der *ER jo nogle der ringer afbud..og så må man jo ringe indtil de er så trætte af en at de finder en tid.

:-)

Jamen han har fået en tid da han ringede i feb/marts , tiden er i nov. Men det bliver bare værre og værre.

Den hudlæge han har snakket med( tættest på os ) kan ikke finde tid før. De bruger IKKE afbudslister mm. Det er pænt at vente på tur. Den besked fik han. 

og det er det jeg stiller spørgsmålstegn ved. 

Anmeld

10. september 2013

bøllen

l.kjoeller skriver:

det er jeg også helt uforstående overfor. hvor bor i?

Også mig men den besked fik han . Og han venter så bare. 

Bor i Nordjylland 

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Pcokate skriver:

Hejsa min mand havde det samme, huslægen kunne kun anbefale cremer der kortvarigt virkede. Så prøvede vi et gammelt råd: vask hænder med Lux håndsæbe (den faste gammeldagstype) i koldt vand. Der kom overraskende nok hurtigt forbedring (uden cremer m.m). Nu 2 år efter har han ingen gener medmindre vi skifter Luxen ud. Det var så effektivt at vi prøvede det på vores søns psoriasis i hovedebunden (istedet for shampo) og ganske rigtigt er det også pt væk (Har kun prøvet et halvt år, virkning sås efter en måned). Håber at det jan hjælpe jer omend ikke andet end i ventetiden

Ok det er ski et forsøg værd .. Altså bare når han vasker hænder ?? Eller ofte ?? Og slet ingen creme ???

Anmeld

10. september 2013

bøllen

MariaE skriver:

Indtil da tror jeg måske han skal undgå vand...hvis det F.eks er vandallergi forværrer det. Sørge for ikke at bruge cremer med vand/aqua i.
Undgå creme med alkohol i da det udtørrer uden endnu mere. Vi ventede. Også mange mdr på at få min søn til hudlæge, det er herligt

Det har jeg også sagt MEEN han bruger vand som lindring  måske ikke så heldigt ..

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Lykke:) skriver:

Det er det eneste jeg kan anbefale, for jo værre det bliver jo sværere er det for dem at behandle og for din mand at leve med. Altså jeg havde ondt i ansigtet, havde rigtig meget eksem omkring øjnene og det gjorde SÅ ondt og huden omkring øjnene revnede. Så kan forestille mig, at han heller ikke har det helt nemt på fingerne.

RING RING RING BØLLEMAND! OG så skal man selvfølgelig for hver gang man ringer sige at det er blevet MEEEEEGET værre

Og det ER blevet meget meget værre. Og det er endda uden at lyve. Han går konstant og klager over smerter. De ser uhyggelige ud

Anmeld

10. september 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Og det ER blevet meget meget værre. Og det er endda uden at lyve. Han går konstant og klager over smerter. De ser uhyggelige ud

Det lyder fjollet, men kan anbefale den der mor-barn mavecreme fra Matas. Den er dejlig fed og den hjalp mig ret meget på de ekstremt tørre steder. Alle de der forskellige eksemcremer har ALDRIG hjulpet mig.
Men synes VIRKELIG du skal prøve, at overtale ham til, at ringe flere gange om ugen!

Anmeld

10. september 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

Også mig men den besked fik han . Og han venter så bare. 

Bor i Nordjylland 

kan se der er 7 dermatologer/hudlæger i nordjylland. en inger louise wildfang har "kun" 8 uger for IKKE AKUTTE patienter så måske kan en af dem tage jer ind før ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.