Hudlæge - kan det virkelig passe :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

l.kjoeller

bøllen skriver:

Min mand har fået eksem på sine hænder, eller det har han haft længe. Han har prøvet 10000 forskellig slags creme intet hjælper Lægen kan intet gøre udover at henvise til hudlæge. Det blev han så i feb / marts måned meeeeen der er først tid i nov ( som han har fået ) tiden nærmer sig men for pokker manden har SÅ ondt . Hans finger klør, sprækker, er røde og hævet, svier og gør meget ondt. Arme mand , nu har han fået røde knopper som har bredt sig op af armen. Så tænker jeg 

KAN DET VIRKELIG PASSE , DER INTET ER AT GØRE ????

har sku ondt af ham.... 

gå ind på sundhed.dk  der kan du se en liste over alle speciallæger samt deres ventetid. måske kan i finde en der kan tage ham hurtigere ind. synes dog det er lidt dårligt i ikke kan få en akuttid når han har det skidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Nemesis

Heldigvis ikke her.

Vi fik en henvisning og fik tid 2 uger efter....men det er så også i nordsjælland, så måske der er lidt flere her.

Ville ringe til den læge i har tid ved og fortælle at i ikke kan vente længere så med mindre de har et afbud så vil i ringe rundt til dem alle og høre om der ikke er en der har en akuttid.

Anmeld

10. september 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Min mand har fået eksem på sine hænder, eller det har han haft længe. Han har prøvet 10000 forskellig slags creme intet hjælper Lægen kan intet gøre udover at henvise til hudlæge. Det blev han så i feb / marts måned meeeeen der er først tid i nov ( som han har fået ) tiden nærmer sig men for pokker manden har SÅ ondt . Hans finger klør, sprækker, er røde og hævet, svier og gør meget ondt. Arme mand , nu har han fået røde knopper som har bredt sig op af armen. Så tænker jeg 

KAN DET VIRKELIG PASSE , DER INTET ER AT GØRE ????

har sku ondt af ham.... 

Jeg stod i samme situation for et godt stykke tid siden efterhånden. Havde eksem i HELE hovedet, og cremer virkede ikke. Fik også en tid ved en hudlæge over et halvt år efter jeg var til lægen med det, men jeg blev ved med at rykke for det hos min egen læge, og hos den hudlæge jeg skulle til. Det endte med, at jeg fik en tid på Gentofte hudafdeling en uge efter
Så det der hjalp mig, var at kime dem ned simpelthen :p

Anmeld

10. september 2013

2721

bøllen skriver:

Det har jeg også sagt , så må vi køre efter det .

han havde spurgt om han kunne stå til standby plads , de brugte de ikke . Og fik en tid 8 mdr efter ( ca ) 

Det er da så ringe

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Lykke:) skriver:

Jeg stod i samme situation for et godt stykke tid siden efterhånden. Havde eksem i HELE hovedet, og cremer virkede ikke. Fik også en tid ved en hudlæge over et halvt år efter jeg var til lægen med det, men jeg blev ved med at rykke for det hos min egen læge, og hos den hudlæge jeg skulle til. Det endte med, at jeg fik en tid på Gentofte hudafdeling en uge efter
Så det der hjalp mig, var at kime dem ned simpelthen :p

Har sagt til ham MANGE gange at han skal ringe igen, men næh nej... lægen har jo sagt de intet kan gøre og huslægen kan ikke give ham en tid. Så som den tålmodige mand han er, ja så venter han da bare  

men jeg derimod bliver " gal " mener ikke det kan være rigtig han skal gå og have så ondt. Og kan jo se det bliver værre og værre.

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Heldigvis ikke her.

Vi fik en henvisning og fik tid 2 uger efter....men det er så også i nordsjælland, så måske der er lidt flere her.

Ville ringe til den læge i har tid ved og fortælle at i ikke kan vente længere så med mindre de har et afbud så vil i ringe rundt til dem alle og høre om der ikke er en der har en akuttid.

han spurgte da han fik tiden om det havde afbudsliste , da han gerne ville have en afbudstid hvis de fik dette. Han er selvstændig og kan komme når som helst. Men det brugte de ikke, så der var intet at gøre udover at vente på der blev nov.

Anmeld

10. september 2013

bøllen

l.kjoeller skriver:

gå ind på sundhed.dk  der kan du se en liste over alle speciallæger samt deres ventetid. måske kan i finde en der kan tage ham hurtigere ind. synes dog det er lidt dårligt i ikke kan få en akuttid når han har det skidt 

Tak det vil jeg prøve. De har INGEN akuttider eller afbudsliste. Det er pænt og vente på de blev din tur. 8 mdr efter. Der går ikke en dag uden han klager over smerter, sidder konstant med fingerne spredte fordi han er hudløs immellem. De bløder, klør mm. Er røde og hævet. Fatter ikke man skal gå så længe. 

Anmeld

10. september 2013

bøllen

Demosan skriver:

God bedring!

Det betyder bare, at i burde kunne selv skaffe en hudlæge, der har mindre ventetid. Der er ihvertfald læger med mindre ventetid, om end så vidt jeg kan se ikke i Nordjylland. I skal måske køre lidt langt for en meget mindre ventetid. De fleste er alligevel på over 8 uger. Hvordan det præcis foregår ved jeg ikke. Men mon ikke i bare kan ringe til en fra listen  Henvisninger fra praktiserende læger skulle alle være elektroniske. 

Takker , hovedet står stille. Idag ...

vil ringe rundt imorgen er som sagt villig til at køre langt bare der måske snart kan ske noget.

Anmeld

10. september 2013

Nemesis

bøllen skriver:

han spurgte da han fik tiden om det havde afbudsliste , da han gerne ville have en afbudstid hvis de fik dette. Han er selvstændig og kan komme når som helst. Men det brugte de ikke, så der var intet at gøre udover at vente på der blev nov.

Jeg har endnu ikke oplevet en læge som ikke kan finde en tid...der *ER jo nogle der ringer afbud..og så må man jo ringe indtil de er så trætte af en at de finder en tid.

:-)

Anmeld

10. september 2013

Lykke:)

bøllen skriver:

Har sagt til ham MANGE gange at han skal ringe igen, men næh nej... lægen har jo sagt de intet kan gøre og huslægen kan ikke give ham en tid. Så som den tålmodige mand han er, ja så venter han da bare  

men jeg derimod bliver " gal " mener ikke det kan være rigtig han skal gå og have så ondt. Og kan jo se det bliver værre og værre.

Det er det eneste jeg kan anbefale, for jo værre det bliver jo sværere er det for dem at behandle og for din mand at leve med. Altså jeg havde ondt i ansigtet, havde rigtig meget eksem omkring øjnene og det gjorde SÅ ondt og huden omkring øjnene revnede. Så kan forestille mig, at han heller ikke har det helt nemt på fingerne.

RING RING RING BØLLEMAND! OG så skal man selvfølgelig for hver gang man ringer sige at det er blevet MEEEEEGET værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.