Spillemaskiner - hvilken alder ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2013

bøllen

hannetheis skriver:

vores søn var 4 år da han fik sin nintendo ds. og den kan han fint styre.
lillebror er 2,5 nu og han får en i julegave. tidligt ja men han vil så gerne spille sammen med storbror. (de sloges tit om hans)

så syntes da det ville være en god mulighed.
vi har primær købt spil hvor han kan lære af som pixiline.

Tak faror svar. tror jeg tar chancen og køber en brugt. Så må vi se om han kan finde ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2013

Alexander&Lærke

Alexander har en nitendo ds, eller det var hans far som købte den for ca 3 år siden, men i starten sillede han selv på den, men mener bestem Alexander var 4 år da han begyndte at mestre den, han spiller mest mario car men også andre spils som pixiline. 

Den er rigtigt god til at tage med da ikke fylder meget. Kan godt anbefales herfra

Anmeld

9. september 2013

bøllen

Alexander&Lærke skriver:

Alexander har en nitendo ds, eller det var hans far som købte den for ca 3 år siden, men i starten sillede han selv på den, men mener bestem Alexander var 4 år da han begyndte at mestre den, han spiller mest mario car men også andre spils som pixiline. 

Den er rigtigt god til at tage med da ikke fylder meget. Kan godt anbefales herfra

Har bestemt mig for at se jeg vil købe en brugt. Med spil som du nævner, der er til den alders gruppe. Han spiller meget på ipad og iphone. Så mon ikke han hurtigt lære det

Tænker nemlig også den er fin til flyverturen og når vi skal køre rundt 

derover

Anmeld

1. oktober 2013

bøllen

SjeBets skriver:

Nintendo DS lite som den hedder er en ældre model, "bare" til spil, men ganske fin, vi har 3 af dem og ungerne er lige så glade for dem som de andre

Ninendo DSi er med kamera i front og bag, så man kan bruge den til at tage billeder blandt andet, men det var kun sjovt den første uge

Nintendo DSi XL er en stor udgave af den anden, den har større skærm, men vores unger har ikke savnet den større skærm.

Der er så mange spil, både til de helt små og til de større. De orginale spil er nogle gange lidt dyre, men hvis man køber en brugt maskine, kan man ofte få maskinen og spil til en fornuftig pris.

Og synes ikke at mine ( 3 drenge , og en pige) har været speciel hårde ved deres nintendoer, eller sagt på en anden måde, de kan nok holde til lidt mere end deres tablets. vi har stadig et par fuldt fungerende i hjemmet, dog en er ødelagt men det er så ikke ungernes skyld det er vist moderskibet der har æren deraf.

Hej igen 

lyder til du har kendskab til de forskellige maskiner så våger at spørge dig igen. Er der forskel på hvilken spil man kan få til de forskellige maskiner ? 

Anmeld

1. oktober 2013

Mamacita til 2 piger

Jeg vil også sige Ipad. Vi er pt. i tyrkiet med vores datter på 2,5 år. Det har været genialt at have den med. Både til flyveturen, og til ferien, når hun lige havde brug for at stresse af fra alle indtrykkene. Vi har også lagt en masse disney tegnefilm på som hun så kunne se... ;-) 

Anmeld

1. oktober 2013

bøllen

sessen1984 skriver:

Jeg vil også sige Ipad. Vi er pt. i tyrkiet med vores datter på 2,5 år. Det har været genialt at have den med. Både til flyveturen, og til ferien, når hun lige havde brug for at stresse af fra alle indtrykkene. Vi har også lagt en masse disney tegnefilm på som hun så kunne se... ;-) 

Vi har snakket om iPad men er gået fra det igen. Måske vi skulle genoverveje det. Nok ved vi ikke lige hvordan man lægger film ind 

Anmeld

1. oktober 2013

Vik

Jeg er måske lidt gammeldags, men synes ikke at små børn skal have komputer eller ds. De skal brug deres krop, fantasi, høre historie osv, men ikke sidde ved skærmen og spille. 

Anmeld

1. oktober 2013

bøllen

Vik skriver:

Jeg er måske lidt gammeldags, men synes ikke at små børn skal have komputer eller ds. De skal brug deres krop, fantasi, høre historie osv, men ikke sidde ved skærmen og spille. 

Det var ikke det spørgsmålet gik ud på men tak for din mening. 

Anmeld

5. oktober 2013

Mamacita til 2 piger

bøllen skriver:

Vi har snakket om iPad men er gået fra det igen. Måske vi skulle genoverveje det. Nok ved vi ikke lige hvordan man lægger film ind 

Man lægger dem ind via itunes. ved ikke helt hvordan det gøres, da min mand har fixet det. Men det kan man vel google sig til.. 

Vi er i hvertfald enormt glade for apple herhjemme, fordi det er super brugervenligt. Vi har også en lille boks der hedder appleTV, og der kan man via WI-FI afspille musik, film, videoer, billeder, youtube mm. Direkte fra itunes el ipad og så op på fjernsynet. 

Alt fra apple kan snakke sammen, det er det der er så genialt! 

Jeg købte et super cover i eplehuset, og den har altså virkelig fået nogle tæsk med det på og den har aldrig været i stykker. jeg kender ikke de andre tablets, men jeg ved min veninde ærgrer sig over at hun købte en samusung i stedet for ipad.. 

Anmeld

5. oktober 2013

bøllen

sessen1984 skriver:

Man lægger dem ind via itunes. ved ikke helt hvordan det gøres, da min mand har fixet det. Men det kan man vel google sig til.. 

Vi er i hvertfald enormt glade for apple herhjemme, fordi det er super brugervenligt. Vi har også en lille boks der hedder appleTV, og der kan man via WI-FI afspille musik, film, videoer, billeder, youtube mm. Direkte fra itunes el ipad og så op på fjernsynet. 

Alt fra apple kan snakke sammen, det er det der er så genialt! 

Jeg købte et super cover i eplehuset, og den har altså virkelig fået nogle tæsk med det på og den har aldrig været i stykker. jeg kender ikke de andre tablets, men jeg ved min veninde ærgrer sig over at hun købte en samusung i stedet for ipad.. 

Her er vi desværre begge temmelig  Når det kommer til tekniske sager. Meget enda

min mand har snakket om Apple tv, tror min svoger har det.

må se om vi kan finde en der kan hjælpe, min mand giver gerne op på forhånd når det kommer til sådan sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.