Spillemaskiner - hvilken alder ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

Jo den ene har kamera, men det er ikke nødvendigt.. man kan lave sjove billeder..

Altså han vil sikkert syntes det var sjovt men vil mene det er unødvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

Ej det var ski billigt  Hvorfor bor jeg så langt væk. Den var ellers fin

Hvor bor du?? Kan sikkert hurtigt finde en. Ellers er det nok ikke mega dyrt at sende. Du behøver ikke æskerne til spillene. Bare selve spillet og vejledning

Min nevø fik med kamera og det var sjovt i starten, men ikke længe.

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

Hvor bor du?? Kan sikkert hurtigt finde en. Ellers er det nok ikke mega dyrt at sende. Du behøver ikke æskerne til spillene. Bare selve spillet og vejledning

Min nevø fik med kamera og det var sjovt i starten, men ikke længe.

Bor i Nordjylland helt oppe ( næsten ) ja den kan sendes men ved ikke om jeg tøg vælge dem mulighed. Uden at have prøvet den først.

også det jeg tænker . 

Anmeld

8. september 2013

TNBC

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

Ih takker... Dem må jeg lige tjekke 

Selv tak

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

Selv tak

Rigtig sødt af dig takker

Anmeld

9. september 2013

Helle Nielsen

bøllen skriver:

Nu har jeg ikke den store kendskab til de forskellige spillemaskiner. Og jeres har mestret det fint ?? 

For tænker netop til flyveturen det kunne være en hjælp 

Jeg vil også lede efter en brugt ... 

Ja, vores børn har klaret det fint, der gik selvfølgelig lidt tid, inden den lille kunne finde ud af at spille uden at dø med det samme, han spiller Super Mario som er et rigtig fint spil, til den alder.

Anmeld

9. september 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
bøllen skriver:

Lavede den anden dag en tråd om ønsker til 4 års fødselsdag ( dreng ) der kom rigtig mange fine bud ( takker )

må sande vores lille pode bestemt ikke mangler legetøj . Så tænkte jeg på en spillemaskine ( brugt ) men hvilken alder skal de have for at kunne mester sådan en ???? Og hvilken kan anbefales ???

en af grunden til min overvejelse med spillemaskine er , at vi næste år skal på ferie en lille flyvetur på 11 timer . Så tænkte en maskine kunne bruges der

men er han overhoved gammel nok til at styre sådan en fætter .

vores søn var 4 år da han fik sin nintendo ds. og den kan han fint styre.
lillebror er 2,5 nu og han får en i julegave. tidligt ja men han vil så gerne spille sammen med storbror. (de sloges tit om hans)

så syntes da det ville være en god mulighed.
vi har primær købt spil hvor han kan lære af som pixiline.

Anmeld

9. september 2013

Hjaltesmor

Min kunne - under opsyn - bruge en Tablet fra han var ca. 1½, hvor han også kunne bruge apps på telefonen.

Jeg tror, det handler meget om øvelse, at vælge alderssvarende spil - og så selvfølgeligt hvornår de får interessen. Selvom min har kunnet fra han var 1½, gider han endnu ikke computerspil - og er heller ikke ret glad for eksempelvis fjernsyn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.