Spillemaskiner - hvilken alder ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2013

SjeBets

bøllen skriver:

Ok og han har kunne håndtere den fint ??? 

Nu har jeg ikke den  mindste forstand på spillemaskiner, så ved ikke lige hvad forskellen er på dem du nævner

hvilken tænker du er bedst som begynder maskine ?? også med spil i aldersgruppen dertil

Nintendo DS lite som den hedder er en ældre model, "bare" til spil, men ganske fin, vi har 3 af dem og ungerne er lige så glade for dem som de andre

Ninendo DSi er med kamera i front og bag, så man kan bruge den til at tage billeder blandt andet, men det var kun sjovt den første uge

Nintendo DSi XL er en stor udgave af den anden, den har større skærm, men vores unger har ikke savnet den større skærm.

Der er så mange spil, både til de helt små og til de større. De orginale spil er nogle gange lidt dyre, men hvis man køber en brugt maskine, kan man ofte få maskinen og spil til en fornuftig pris.

Og synes ikke at mine ( 3 drenge , og en pige) har været speciel hårde ved deres nintendoer, eller sagt på en anden måde, de kan nok holde til lidt mere end deres tablets. vi har stadig et par fuldt fungerende i hjemmet, dog en er ødelagt men det er så ikke ungernes skyld det er vist moderskibet der har æren deraf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

bøllen

helle85 skriver:

jeg vil anbefa en dsi eller sådan en v- smile pocket (se link)

http://www.br.dk/Serier/V-TECH/V,-d-,SMILE%20Pocke t.aspx?id=626559&vid=115557

mine fik en v-smile pocket til at starte med da de var 3 og 4 år da den er mere holdbar.

også har de begge fået en dsi da de blev 5 år, og hvis i har råd så få datteren en af de billige tablet til jul (lucas ønsker sig ikke en)
og det bliver netop en af de billige hvis hun skulle tabe den på gulvet eller noget

Havde købt en vsmile pocket men solgte den igen. Syntes den virkede stor og uhandy .

tror jeg skal goggle lidt kender slet ikke de forskellige maskiner. Sørme længe siden de store har brugt sådan en 

Anmeld

8. september 2013

bøllen

SjeBets skriver:

Nintendo DS lite som den hedder er en ældre model, "bare" til spil, men ganske fin, vi har 3 af dem og ungerne er lige så glade for dem som de andre

Ninendo DSi er med kamera i front og bag, så man kan bruge den til at tage billeder blandt andet, men det var kun sjovt den første uge

Nintendo DSi XL er en stor udgave af den anden, den har større skærm, men vores unger har ikke savnet den større skærm.

Der er så mange spil, både til de helt små og til de større. De orginale spil er nogle gange lidt dyre, men hvis man køber en brugt maskine, kan man ofte få maskinen og spil til en fornuftig pris.

Og synes ikke at mine ( 3 drenge , og en pige) har været speciel hårde ved deres nintendoer, eller sagt på en anden måde, de kan nok holde til lidt mere end deres tablets. vi har stadig et par fuldt fungerende i hjemmet, dog en er ødelagt men det er så ikke ungernes skyld det er vist moderskibet der har æren deraf.

Mange tak for beskrivelse så blev jeg da så klog tror bare han skal have en helt alm kun til spil. Hvis bare ikke der er begrænsninger i hvilken spil der kan købes til sådan en.

jeg vil i første omgang lede efter en brugt. Da en ny slet ikke er nødvendigt. Og som du siger måske er man heldig at finde en med spil. 

Anmeld

8. september 2013

bøllen

E.J.mor. skriver:

jeg gav min datter en ds hun var så glad for den og glad for at spille men hun behandlet den ikke altid godt og ligepludselig så gik den i to dele fordi hun bøjede skærmen bagover....der var hun 4 år...hun får ikke en forløbi

Aghh det er selvfølgelig ikke så heldigt.  Vil se om jeg kan finde en brugt til en ok pris . 

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

En ipad(tablet) eller en ds vil jeg sige.. de er begge gode.. det er lettere at spille alm spil på ds.

Vi har 2 stk iPad som han spiller på. Tænkte bare til turen en spillemaskine ikke fylder så meget . 

Anmeld

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

Vi har 2 stk iPad som han spiller på. Tænkte bare til turen en spillemaskine ikke fylder så meget . 

En ds eller dsi er gode. Du kan helt sikkert finde billige brugte med spil. Det er billigere end helt ny.

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

En ds eller dsi er gode. Du kan helt sikkert finde billige brugte med spil. Det er billigere end helt ny.

Og de kunne det samme ik ? Bare kamara i den ene ? Må på jagt efter sådan en . En brugt er fin som begynder og hvis man kunne finde en med lidt spil

Anmeld

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

http://www.dba.dk/nintendo-ds-lite-fin-ds-li/id-10 03233396/

Det er også taske til..

Anmeld

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

Og de kunne det samme ik ? Bare kamara i den ene ? Må på jagt efter sådan en . En brugt er fin som begynder og hvis man kunne finde en med lidt spil

Jo den ene har kamera, men det er ikke nødvendigt.. man kan lave sjove billeder..

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

http://www.dba.dk/nintendo-ds-lite-fin-ds-li/id-10 03233396/

Det er også taske til..

Ej det var ski billigt  Hvorfor bor jeg så langt væk. Den var ellers fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.