Spillemaskiner - hvilken alder ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.151 visninger
39 svar
4 synes godt om
8. september 2013

bøllen

Lavede den anden dag en tråd om ønsker til 4 års fødselsdag ( dreng ) der kom rigtig mange fine bud ( takker )

må sande vores lille pode bestemt ikke mangler legetøj . Så tænkte jeg på en spillemaskine ( brugt ) men hvilken alder skal de have for at kunne mester sådan en ???? Og hvilken kan anbefales ???

en af grunden til min overvejelse med spillemaskine er , at vi næste år skal på ferie en lille flyvetur på 11 timer . Så tænkte en maskine kunne bruges der

men er han overhoved gammel nok til at styre sådan en fætter .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2013

E.J.mor.

bøllen skriver:

Lavede den anden dag en tråd om ønsker til 4 års fødselsdag ( dreng ) der kom rigtig mange fine bud ( takker )

må sande vores lille pode bestemt ikke mangler legetøj . Så tænkte jeg på en spillemaskine ( brugt ) men hvilken alder skal de have for at kunne mester sådan en ???? Og hvilken kan anbefales ???

en af grunden til min overvejelse med spillemaskine er , at vi næste år skal på ferie en lille flyvetur på 11 timer . Så tænkte en maskine kunne bruges der

jeg gav min datter en ds hun var så glad for den og glad for at spille men hun behandlet den ikke altid godt og ligepludselig så gik den i to dele fordi hun bøjede skærmen bagover....der var hun 4 år...hun får ikke en forløbi

Anmeld

8. september 2013

GUSO

bøllen skriver:

Hej.. Min datter fin en iPad da hun var næsten 3 hun elsker den over alt på jorden men hun har desværre ikke sans for at passe på tingene endnu og skærmen er da også flækket nå men jeg vil egentlig anbefale en iPad, spillene er billige ofte 0-13 kr og sen kan man bruge til andet en spil også

Anmeld

8. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

En ipad(tablet) eller en ds vil jeg sige.. de er begge gode.. det er lettere at spille alm spil på ds.

Anmeld

8. september 2013

bøllen

GUSO skriver:

Hej.. Min datter fin en iPad da hun var næsten 3 hun elsker den over alt på jorden men hun har desværre ikke sans for at passe på tingene endnu og skærmen er da også flækket nå men jeg vil egentlig anbefale en iPad, spillene er billige ofte 0-13 kr og sen kan man bruge til andet en spil også

Jeg har en iPad han spiller på . Tænkte mere at en lille spille maskine var nemmere i f.eks flyveren

Anmeld

8. september 2013

helle85

bøllen skriver:

jeg vil anbefa en dsi eller sådan en v- smile pocket (se link)

http://www.br.dk/Serier/V-TECH/V,-d-,SMILE%20Pocke t.aspx?id=626559&vid=115557

mine fik en v-smile pocket til at starte med da de var 3 og 4 år da den er mere holdbar.

også har de begge fået en dsi da de blev 5 år, og hvis i har råd så få datteren en af de billige tablet til jul (lucas ønsker sig ikke en)
og det bliver netop en af de billige hvis hun skulle tabe den på gulvet eller noget

Anmeld

8. september 2013

SjeBets

vores den mindste var omkring de 3 da han begyndte at spille på de andres nintendoer, og han fik en der efterfølgene, vi har ikke haft problemer med at han ville knække den eller lign. Så jeg vil anbefale en Nintendo om det er DS eller DSI eller DSI XL er lige meget, vores unger ( alle 4) har haft stor glæde af dem, de er så nu alle skiftet ud med tablets af en eller anden form.

Anmeld

8. september 2013

Helle Nielsen

Begge vores børn har en nintendo, som de er meget glade for, den mindste fik hans, da han lige var fyldt 3 år, netop fordi vi skulle ud at flyve, og der går rigtig fint, vi var heldige at købe en brugt til 400 kr. med mange spil til, som var i fin stand.

Anmeld

8. september 2013

bøllen

Helle Nielsen skriver:

Begge vores børn har en nintendo, som de er meget glade for, den mindste fik hans, da han lige var fyldt 3 år, netop fordi vi skulle ud at flyve, og der går rigtig fint, vi var heldige at købe en brugt til 400 kr. med mange spil til, som var i fin stand.

Nu har jeg ikke den store kendskab til de forskellige spillemaskiner. Og jeres har mestret det fint ?? 

For tænker netop til flyveturen det kunne være en hjælp 

Jeg vil også lede efter en brugt ... 

Anmeld

8. september 2013

bøllen

SjeBets skriver:

vores den mindste var omkring de 3 da han begyndte at spille på de andres nintendoer, og han fik en der efterfølgene, vi har ikke haft problemer med at han ville knække den eller lign. Så jeg vil anbefale en Nintendo om det er DS eller DSI eller DSI XL er lige meget, vores unger ( alle 4) har haft stor glæde af dem, de er så nu alle skiftet ud med tablets af en eller anden form.

Ok og han har kunne håndtere den fint ??? 

Nu har jeg ikke den  mindste forstand på spillemaskiner, så ved ikke lige hvad forskellen er på dem du nævner

hvilken tænker du er bedst som begynder maskine ?? også med spil i aldersgruppen dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.