han er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

pies

Kære dig. Søg gratis hjælp. Se her: http://min-barsel.dk/index.php/artikler/7-sundhed/549-lad-modrehjaelpen-hjaelpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Des87

min kæreste røg også lige så meget og pluds han desværre også tog det der var værre i weekenderne, men da jeg stod med en positiv test i hånden første gang fik han afvide at hvis han ville have noget som helst med vores datter at gøre så skulle han droppe ALT, og han sku vise det fra dag 1 af.. Han har nu ikke rørt noget i 4 år og vi venter endnu en lille bæbs til februar er så stolt af ham..

jeg synes det er ekstremt du lader ham køre skæv med dine børn.. Og jeg synes ikke det iorden dine børn kan blive slået ihjel i trakfikken når man er skæv opfatter man tingene langsommere. 

1. Hvis han ryger inden han henter ungerne havde jeg været kælling nok til at ringe til politiet så han ku få "klø" den vej fra

2. Hvordan kan du tillade ham at købe hash for penge i burde bruge på familien 

3. Hvad laver du sammen med en som tydeligvis lyder til at kun tænke på sig selv? 

4. Du fortjener at være glad, du har en mand som lyder til gør dig bekymret på flere punkter og på længere sigt er det ikke sundt for hverken dig eller dine børn. 

Anmeld

10. september 2013

22

Nu kommer der lidt hårde ord herfra.

HVIS der nu skulle ske noget med børnene, når din mand kører rundt med dem i bil mens han er påvirket, så er du lige så skyldig som ham i mine øjne. For du ved at det foregår, men stopper det ikke. Du ved at han gentagne gange sætter sit eget og dine børns liv på spil, hvordan kan du leve med det???

Hvordan kan du byde dine børn at vokse op i så nedbrydende et miljø? Skal de lære, at det er sådan man er når man er voksen, at det er normalt? At det er pinligt at tage venner med hjem, for far er skæv. Dine uskyldige børn har fortjent bedre!

Og hvad med dig selv - har du ikke fortjent bedre? Det synes jeg du har, og jeg håber at du finder lykken igen.

Det er hårde ord, men de kommer med et ønske og et håb om at du handler på den dumme situation du og dine børn sidder i.

Anmeld

12. september 2013

IAH

Anonym skriver:

min mand igennem 5 år som jeg har 3 børn med, er misbruger... han har fuldtidsarbejde men ryger hash hver eneste dag. har bedt ham stoppe mange gange, men det holder aldrig og han kan ikke lade være.

har endda sagt jeg ville flytte pågrund af det, men han stopper stadig ikke..

jeg er helt derude nu, hvor jeg hellere ser mig og børnene uden ham

er jeg for hård???

Jeg synes det er en god beslutning, at gå fra ham.

Han holder ikke op af sig selv. Han skal jo i behandling. Du har forsøgt at samle ham op masser af gange uden held. Selvom det er hamrende hårdt, skal du forlade ham for din egen og børnenes skyld.

Havde en kæreste, som også havde et hashmisbrug. Jeg endte med at bryde kontakten fordi jeg utallige gange krængede mit hjerte ud i mine nytteløse forsøg på at hjælpe.

Han er nødt til at ramme bunden selv.. På det tidspunkt vil han måske indse sit problem og få hjælp, men det er ikke sikkert.

Det er forfærdeligt hårdt at være i din situation. Vær sød selv at få hjælp selv.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.