han er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.916 visninger
33 svar
43 synes godt om
6. september 2013

Anonym trådstarter

min mand igennem 5 år som jeg har 3 børn med, er misbruger... han har fuldtidsarbejde men ryger hash hver eneste dag. har bedt ham stoppe mange gange, men det holder aldrig og han kan ikke lade være.

har endda sagt jeg ville flytte pågrund af det, men han stopper stadig ikke..

jeg er helt derude nu, hvor jeg hellere ser mig og børnene uden ham

er jeg for hård???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

min mand igennem 5 år som jeg har 3 børn med, er misbruger... han har fuldtidsarbejde men ryger hash hver eneste dag. har bedt ham stoppe mange gange, men det holder aldrig og han kan ikke lade være.

er jeg for hård???

jeg ville forlange han tog på afvænning.. og så havde jeg nok taget den derfra... 

om ikke andet, så for jeres børns skyld...

Anmeld

6. september 2013

sandramor

Anonym skriver:

er jeg for hård???

først er stort kram til dig

Dernæst vil jeg sige at NEJ du er ikke for hård! Din mand har en afhængighed som han højst sandsynlig ikke selv kan komme af med... Det skidt er frygtelig vanedannende og svært bare at skippe!
Har du sagt til ham at han skal ha hjælp til det?? Og vil han det??
Hvis han ikke vil ha hjælp for der jamen så har han desværre selv valgt hashen frem for sin familie hvilket ikke er usædvanligt....(har selv haft misbrug tæt inde på livet)
Det er vigtigt at du lytter til dig selv og samtidig tænker på dine børn... Dine børn er ikke tjent med at bo hos en far der dagligt ryger sig skæv og ikke er tilstede for dem.... Så derfor NEJ så synes jeg ikke du er for hård! Måske er det netop det der skal til for at han indser hvad han mister og derved søger hjælp til sit problem.....

Så lyt til sit hjerte og tænk på dine børn! Dine børn kan ikke udtrykke sig og hvis de kunne så tror jeg godt du ved hvad de ville sige... Så du skal være deres talerør.....

Anmeld

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

er jeg for hård???

Synes også det kommer an på dit synspunkt omkring hash. Hvis han stadig kan passe sit arbejde og være "vågen" og kan være der for sine børn og egentlig fungerer i det daglige og at det ikke er flere joints om dagen tror jeg ikke selv at jeg ville tage det så tungt. Så længe han stadig er den samme som hvis han ike gjorde det.

Anmeld

6. september 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

er jeg for hård???

Øh, nej?

Det er da ikke et sundt miljø for børn at vokse op i... Håber da at han som minimum holder sit lort LANGT væk fra børnene, og forhåbentlig minimerer forbruget i deres vågne timer...

Jeg er ked af at sige det, men tror ikke du skal regne med han stopper bare fordi du ENDNU engang truer med at skride. Du bliver nød til at gøre alvor af det, og hjælpe ham med t få noget kvalificeret hjælp...

Det er en rigtig skod-situation, i know... Du må gøre op med dig selv om du og dine børn kan leve med de konsekvenser der er ved at leve sammen med en misbruger eller ej. Og om du forøvrigt stadig elsker ham...

held og lykke

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

først er stort kram til dig

Dernæst vil jeg sige at NEJ du er ikke for hård! Din mand har en afhængighed som han højst sandsynlig ikke selv kan komme af med... Det skidt er frygtelig vanedannende og svært bare at skippe!
Har du sagt til ham at han skal ha hjælp til det?? Og vil han det??
Hvis han ikke vil ha hjælp for der jamen så har han desværre selv valgt hashen frem for sin familie hvilket ikke er usædvanligt....(har selv haft misbrug tæt inde på livet)
Det er vigtigt at du lytter til dig selv og samtidig tænker på dine børn... Dine børn er ikke tjent med at bo hos en far der dagligt ryger sig skæv og ikke er tilstede for dem.... Så derfor NEJ så synes jeg ikke du er for hård! Måske er det netop det der skal til for at han indser hvad han mister og derved søger hjælp til sit problem.....

Så lyt til sit hjerte og tænk på dine børn! Dine børn kan ikke udtrykke sig og hvis de kunne så tror jeg godt du ved hvad de ville sige... Så du skal være deres talerør.....

han nægter afvænning

og han kan finde på at ryge inden han skal hente børn i inst. kører bil når han er skæv og køber hash når vi ingen penge har...

suk.. har prøvet alt efterhånden...

Anmeld

6. september 2013

CaWi

Anonym skriver:

er jeg for hård???

Havde det været min mand, så havde han fået losset.
Har selv tidligere været sammen med en misbruger i 6 år.
Never ever om jeg nogen sinde gider at spilde min tid på sådan nogle fjolser mere.

Anmeld

6. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

han nægter afvænning

og han kan finde på at ryge inden han skal hente børn i inst. kører bil når han er skæv og køber hash når vi ingen penge har...

Okay, så ændre jeg min mening.
Så synes jeg bestemt ikke at det er okay! Hvis jeg var dig havde jeg nok gjort alvor ud af det. Havde jeg ikke fundet mig i, overhoved. Det er jo tydelige tegn på at han ikke kan styre det.

Anmeld

6. september 2013

sandramor

Anonym skriver:

han nægter afvænning

Nej nej det går simpelthen ikke søde ven!! Så leger han med dine børns liv! At ryge sig skæv og køre samtidig er at lege med ilden!! Det må du simpelthen ikke tillade

Og hvis han ikke vil lade sig afvænne så ville jeg absolut ikke blive hos ham!! Det er hverken du eller dine børn tjent med

Anmeld

6. september 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Nej nej det går simpelthen ikke søde ven!! Så leger han med dine børns liv! At ryge sig skæv og køre samtidig er at lege med ilden!! Det må du simpelthen ikke tillade

Og hvis han ikke vil lade sig afvænne så ville jeg absolut ikke blive hos ham!! Det er hverken du eller dine børn tjent med

det er så skide svært... jeg elsker ham ikke mere som min kæreste, men som min ven...

og når jeg snakker om at forlade ham, så tuder han og jeg bliver af medlidenhed.. åhhh suk..

men tanken om skilsmisse børn gør mig så ulykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.