Er jeg egoistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Når okay glæder mig til en forhåbentlig positiv opdate imorgen

Ingen positiv test, ingen mens.. Men nu er halsbranden tilbage.. Havde fra ca onsdag-søndag, ingen man-tirsdag og nu er den så tilbage.. Ved ikke hvad jeg skak tænke og tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Ingen positiv test, ingen mens.. Men nu er halsbranden tilbage.. Havde fra ca onsdag-søndag, ingen man-tirsdag og nu er den så tilbage.. Ved ikke hvad jeg skak tænke og tro

Øvøv /: hvor er det irriterende. Håber snart der sker noget positivt. Der er intet værre ind at gå i uvished.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Øvøv /: hvor er det irriterende. Håber snart der sker noget positivt. Der er intet værre ind at gå i uvished.

Ja, puha den uvidenhed gør en skør i hovedet. Tror jeg er ved at blive et testmonster, har lige købt nye, da jeg lige har læst at nogle bedre kan teste om aftenen... Så prøver lige igen i aften

Anmeld

11. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Ja, puha den uvidenhed gør en skør i hovedet. Tror jeg er ved at blive et testmonster, har lige købt nye, da jeg lige har læst at nogle bedre kan teste om aftenen... Så prøver lige igen i aften

Hehe okay så krydser jeg fingre for en ekstra streg.

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Hehe okay så krydser jeg fingre for en ekstra streg.

Så kom min mens... Hvilket jeg er enormt ked af og mega skuffet over.. Men samtidig lidt lettet, da min kæreste nu kan være helhjertet med når det bliver forår/sommer.. Men det gør nu lidt ondt.. 

I det mindste har jeg noget at kunne tælle frem til, det gør det heller ikke så uoverskueligt.. Jeg tror jeg vil holde pause herinde fra og komme igen on et halvt års tid, men tusind tak for alle svar! Krydser finger for alle her andre!!!!

Anmeld

12. september 2013

Loa

Anonym skriver:

Så kom min mens... Hvilket jeg er enormt ked af og mega skuffet over.. Men samtidig lidt lettet, da min kæreste nu kan være helhjertet med når det bliver forår/sommer.. Men det gør nu lidt ondt.. 

I det mindste har jeg noget at kunne tælle frem til, det gør det heller ikke så uoverskueligt.. Jeg tror jeg vil holde pause herinde fra og komme igen on et halvt års tid, men tusind tak for alle svar! Krydser finger for alle her andre!!!!

Forståeligt du er ked, men som du også selv skriver så er det nok meget godt at i så gør det på et tidspunkt hvor både dig og kæresten kan være lige meget "på" projektet.
Held og lykke når tiden nærmer sig.

Anmeld

12. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Dejligt du alligevel kan se lidt positivt på det. Vær du glad for at i Virkrlig begge glæder jer og ser frem til at lave en lille baby
Kan sagtens forstå du er skuffet. Det er også virkelig ærgeligt når der har været lidt tegn på at du kunne være gravid.

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Forståeligt du er ked, men som du også selv skriver så er det nok meget godt at i så gør det på et tidspunkt hvor både dig og kæresten kan være lige meget "på" projektet.
Held og lykke når tiden nærmer sig.

Ja, altid bliver bedst når begge er med på opgaven, der er trodsalt en meget stor ting og en opgave resten af livet.. nu vil jeg nyde vorrs tosomhed og få sparet en hel masse op til alverdens udstyr 

Anmeld

12. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Dejligt du alligevel kan se lidt positivt på det. Vær du glad for at i Virkrlig begge glæder jer og ser frem til at lave en lille baby
Kan sagtens forstå du er skuffet. Det er også virkelig ærgeligt når der har været lidt tegn på at du kunne være gravid.

Hjælper lidt at jeg også har en veninde i samme båd, så vi kan overbevise hinanden om at vente tiden ikke er så lang når der er tid på

tak for alle jeres søde svardet hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.