Hej alle kommende mødre. Jeg er meget fortvivlet, og er ret ked. Jeg smed pillerne i marts (efter aftalt med kæresten) og har nu haft 3 testperioder og har min 4. Om et par dage.
sagen er den at kæresten er startet på videregående, og mener at vi nu skal rykke PB 1 år mere, da han så er ved at være færdig på skolen, hvis bebs bliver "fanget" med det samme. Han tror ikke han kan overskue studiet et helt år med en lille også.. Han havde troet det lidt lå i korte at hvis han blev optaget, at PB skulle pauses.
Jeg er rigtig ked, men kan også godt se fra hans side. Det er bare SÅ mega hårdt at skulle vente et år mere. Vi skal til barnedåb hos nogle venner på lørdag og et andet par venter bebs til januar. P***e hårdt at se på!
Nu går jeg så bare og håber SÅ INDERLIGT at jeg denne at der er en lille spir på vej. Også selv om kæresten vil det modsatte. Tænker at vi nok klare det alligevel.
er det egoistisk at have det sådan? Jeg har selv sagt ok til skolen. Vi har været sammen i 6,5år og biet sammen i 6 år. Han er 29 og jeseer 26..
puha tak fordi I læste med på denne lange...
kh mig
Anmeld