Er jeg egoistisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2013

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Det lyder som en god beslutning. 

Jeg håber dog alligevel du får en positiv test

Ja, det tror jeg også!

stadig ingen mens, eller noget der minder om. Tror jeg oræver at teste i morgen tidlig igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det tror jeg også!

stadig ingen mens, eller noget der minder om. Tror jeg oræver at teste i morgen tidlig igen

*prøver

Anmeld

10. september 2013

1990h

Anonym skriver:

Hej alle kommende mødre. Jeg er meget fortvivlet, og er ret ked. Jeg smed pillerne i marts (efter aftalt med kæresten) og har nu haft 3 testperioder og har min 4. Om et par dage.

sagen er den at kæresten er startet på videregående, og mener at vi nu skal rykke PB 1 år mere, da han så er ved at være færdig på skolen, hvis bebs bliver "fanget" med det samme. Han tror ikke han kan overskue studiet et helt år med en lille også.. Han havde troet det lidt lå i korte at hvis han blev optaget, at PB skulle pauses. 

Jeg er rigtig ked, men kan også godt se fra hans side. Det er bare SÅ mega hårdt at skulle vente et år mere. Vi skal til barnedåb hos nogle venner på lørdag og et andet par venter bebs til januar. P***e hårdt at se på!

Nu går jeg så bare og håber SÅ INDERLIGT at jeg denne at der er en lille spir på vej. Også selv om kæresten vil det modsatte. Tænker at vi nok klare det alligevel.

er det egoistisk at have det sådan? Jeg har selv sagt ok til skolen. Vi har været sammen i 6,5år og biet sammen i 6 år. Han er 29 og jeseer 26..

puha tak fordi I læste med på denne lange...

kh mig

syntes overhovedet ikke du er gal på den.. han har jo vidst du kunne blive gravid siden marts og samtidig vidste han han kunne blive optaget på skole..

nu har jeg aldrig studeret med barn. men tænker om det er så meget hårdere for ham om det studie eller fast arbejde når nu du alligevel har barslen

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

syntes overhovedet ikke du er gal på den.. han har jo vidst du kunne blive gravid siden marts og samtidig vidste han han kunne blive optaget på skole..

nu har jeg aldrig studeret med barn. men tænker om det er så meget hårdere for ham om det studie eller fast arbejde når nu du alligevel har barslen

nej, det har du ret i.. Man kan sige at forskellen på job og skole er de mange rapporter og ekstrem mange lektier. Han er startet på en lederuddannelse, ved ik om de har flere end andre, men syntes at det er helt vildt! men ja, der har jo været en chance siden marts...

Nu må vi se hvad testeN siger i morgen, eller om mens kommer.. Er jo nu gået 3 dage over nu... Han ved jeg er gået over, men ik at mine bryster gør seriøst ondt..

Anmeld

10. september 2013

1990h

Anonym skriver:

nej, det har du ret i.. Man kan sige at forskellen på job og skole er de mange rapporter og ekstrem mange lektier. Han er startet på en lederuddannelse, ved ik om de har flere end andre, men syntes at det er helt vildt! men ja, der har jo været en chance siden marts...

Nu må vi se hvad testeN siger i morgen, eller om mens kommer.. Er jo nu gået 3 dage over nu... Han ved jeg er gået over, men ik at mine bryster gør seriøst ondt..

det bliver da spændende..vores skete i 3 forsøg..for der er gevinsthvis du ønsker det

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

det bliver da spændende..vores skete i 3 forsøg..for der er gevinsthvis du ønsker det

Åhh det gør jeg!! Er helt skør i hovedet af skrukhed

hvis der er en spir nu, skal vi nok klare det! Hvis ikke, så er der nok en grund til det. Så må jeg nyde tosomheden lidt endnu. 

Men GUD hvor jeg dog håber hele min familie er nu også begyndt at spørge om det ikke snart er vires tur, de aner inter om ar vi har prøvet... tænker allerede på navne

Anmeld

10. september 2013

Lukas&Liam<3

Ejjj hvordan kan du vente til imorgen?

Anmeld

10. september 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

Ejjj hvordan kan du vente til imorgen?

jeg testede negativt i går så tænker at man skal vente et par dage inden jeg tester igen.. 

er lige kommer hjem fra arbejde nu og skal til træning om en halv time, så er jeg først sent hjemme.. Det hjælper en del på vente tiden

Anmeld

10. september 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

jeg testede negativt i går så tænker at man skal vente et par dage inden jeg tester igen.. 

er lige kommer hjem fra arbejde nu og skal til træning om en halv time, så er jeg først sent hjemme.. Det hjælper en del på vente tiden

Når okay glæder mig til en forhåbentlig positiv opdate imorgen

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

Hmm.. Stadig negativ, ikke til at tage fejl af. Heller ingen mens, kun meget ømme bryster....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.