Hvad gør jeg lige nu (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

NU KOMMER SPØRGSMÅLET : Hans søster har kontaktet mig , for at komme til at se den bette .. Hvad skal jeg sige til det ??? Et eller andet sted vil jeg gerne have den bette til at kende sin faster, MEN, har også en fornemmelse af at grunden til at hun gør det, er fordi hun skal være "spion" for endten  den bettes far, eller Emils farmor og farfar ? 
Hvad ville I gøre ????

Jeg synes også helt klart, at du skal lade fasteren møde jer. Det kan jo være, hun gerne vil se sin nevø, og at hun er helt anderledes end de andre. Selvfølgelig skal du være på vagt, men tænk nu hvis hun viser sig at have en oprigtig interesse i jer begge... Det ville jo være fantastisk.

Faderen er et pjok. Kender det kun alt for godt, for jeg står også alene med et barn snart, men har heldigvis min familie i ryggen som støtte ligesom dig. Hvor er det bare nemt - alt for nemt - at være mand i sådan en situation tænker jeg. De skulle skamme sig over deres opførsel. Jeg vil så gerne have barnet til at se faderen også, men det har vist lange udsigter...

Knus Linda 27+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Anonym trådstarter

linda2009 skriver:

Jeg synes også helt klart, at du skal lade fasteren møde jer. Det kan jo være, hun gerne vil se sin nevø, og at hun er helt anderledes end de andre. Selvfølgelig skal du være på vagt, men tænk nu hvis hun viser sig at have en oprigtig interesse i jer begge... Det ville jo være fantastisk.

Faderen er et pjok. Kender det kun alt for godt, for jeg står også alene med et barn snart, men har heldigvis min familie i ryggen som støtte ligesom dig. Hvor er det bare nemt - alt for nemt - at være mand i sådan en situation tænker jeg. De skulle skamme sig over deres opførsel. Jeg vil så gerne have barnet til at se faderen også, men det har vist lange udsigter...

Knus Linda 27+6

Tror du har fuldt ud ret .. Efter jeg har siddet og skrevet her frem og tilbage, og tænkt lidt, så må jeg jo se sagen an.

Lækkert med en der står i samme situation. - Ikke fordi jeg ønsker det for dig, men det er rart med en, man kan "forholde sig til" hvis du forstår ?
Tror også det har lange udsigter her, men jeg ønsker så inderligt at de vil få et forhold til hinanden.
Har en nevø på 14, som også kun er vokset op med mor og lillesøster, og det kan man mærke på ham. Han mangler det mandelige forbillede.

Anmeld

18. juli 2009

Pige2009

Anonym skriver:

Lækkert med en der står i samme situation. - Ikke fordi jeg ønsker det for dig, men det er rart med en, man kan "forholde sig til" hvis du forstår ?
Tror også det har lange udsigter her, men jeg ønsker så inderligt at de vil få et forhold til hinanden.

Lige præcis. Det er ofte rart at tale med en i samme situation, for man står jo overfor de samme dilemmaer og problemstillinger, hvilket ikke er nemt. Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for det.

Knus Linda 28+0

Anmeld

18. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Emil er bare det sødeste navn .. Elsker det !
Og så kommer problemet med pigenavnene, hvis man skulle være heldig at få sådan en, en dag, for ALLE forslår IDA - Er det ikke rigtigt ??

Ja.

Og ang det så har jeg et problem for mit ynglings pige navn er Emilie hmme hehe

Anmeld

18. juli 2009

W&M <3

Hej.

Jeg har lige været hele møllen igennem. Altså du skal have en blanket ved statsforvaltningen hvor du skriver den mulige far, så kontakter de ham ham, og vil han ikke skrive under og skal have taget en test så når barnet er 3mdr får både ham, jeres barn og dig taget blod prøver over to gange. Der efter skal i vente på svar og det kan tage op til 3 måneder før der er svar. Jeg fik svar efter 1måned. 

Kan ikke forstå han siger at du har "meldt" ham til stasforvaltningen for hvis du ikke oplyser hans navn kan du blive beskyldt for bedrageri. så det er det helt rigtige du har gjort. 

Knus Janie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.