linda2009 skriver:
Jeg synes også helt klart, at du skal lade fasteren møde jer. Det kan jo være, hun gerne vil se sin nevø, og at hun er helt anderledes end de andre. Selvfølgelig skal du være på vagt, men tænk nu hvis hun viser sig at have en oprigtig interesse i jer begge... Det ville jo være fantastisk.
Faderen er et pjok. Kender det kun alt for godt, for jeg står også alene med et barn snart, men har heldigvis min familie i ryggen som støtte ligesom dig. Hvor er det bare nemt - alt for nemt - at være mand i sådan en situation tænker jeg. De skulle skamme sig over deres opførsel. Jeg vil så gerne have barnet til at se faderen også, men det har vist lange udsigter...
Knus Linda 27+6
Tror du har fuldt ud ret .. Efter jeg har siddet og skrevet her frem og tilbage, og tænkt lidt, så må jeg jo se sagen an.
Lækkert med en der står i samme situation. - Ikke fordi jeg ønsker det for dig, men det er rart med en, man kan "forholde sig til" hvis du forstår ?
Tror også det har lange udsigter her, men jeg ønsker så inderligt at de vil få et forhold til hinanden.
Har en nevø på 14, som også kun er vokset op med mor og lillesøster, og det kan man mærke på ham. Han mangler det mandelige forbillede.
Anmeld