Hvad gør jeg lige nu (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Isabels-mor

jo det er det.. for det kan meget hurtigt vise hva hun vil..
Men så længe du nyder din søn i fulde drag og han er helt som han skal være, er det jo perfekt for så vil hun ikk have noget a komme efter..  
Men tag chancen og mød hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

så må statsamtet også ha taget fat i ham siden han ved det.

Lyder altså som om der er noget igang. Prøv lige at ring til dem på mandag og hør hva de gør i sagen osv, for kommunen udbetaler sku ik bare så dan lige penge uden der er noget. Og når du siger du ved hvem det er så skal de altså gøre noget.

Ja det vil jeg jo også mene. Og hvis han nægter at skrive under, så skal han tage en DNA test, og når den viser at det er ham, så er han DØMT til at skrive under, og betale .. Er det ikke sådan ca. sådan det fugerer ?
Jeg gik bare kommunen og fortalte om min situation og så fik jeg et brev 3 dage efter at jeg fik udbetalt x antal kroner d. 20 hvert kvartal, og når han så havde skrevet under, så skulle jeg ringe til dem, for så skal han betale kommunen alle de penge, som de har lagt ud for ham ..

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Ja det vil jeg jo også mene. Og hvis han nægter at skrive under, så skal han tage en DNA test, og når den viser at det er ham, så er han DØMT til at skrive under, og betale .. Er det ikke sådan ca. sådan det fugerer ?
Jeg gik bare kommunen og fortalte om min situation og så fik jeg et brev 3 dage efter at jeg fik udbetalt x antal kroner d. 20 hvert kvartal, og når han så havde skrevet under, så skulle jeg ringe til dem, for så skal han betale kommunen alle de penge, som de har lagt ud for ham ..

Jeps er sådan det fungere, og politiet bliver blandet ind i det hvis han ik vil tage en dna test.

Men de børnepenge den 20 hver kvartal er ik de børnepenge jeg taler om. Faren skal betale knap 1200kr HVER måned til barnet, som du jo så får

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Jeps er sådan det fungere, og politiet bliver blandet ind i det hvis han ik vil tage en dna test.

Men de børnepenge den 20 hver kvartal er ik de børnepenge jeg taler om. Faren skal betale knap 1200kr HVER måned til barnet, som du jo så får

jo jo, det er også dem kommunen lægger ud - De kommer bare i kvartalet istedet for, altså 3*1200 kr.
Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det ..
POLITIET ??? :O
Min far fortalte godt nok at da han og min mor, fik min storesøster (for 34 år siden) skulle han ned til politet og skrive under, fordi de dengang ikke var gift, men troede at det var ÆLD GAMLE regler

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

jo jo, det er også dem kommunen lægger ud - De kommer bare i kvartalet istedet for, altså 3*1200 kr.
Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det ..
POLITIET ??? :O
Min far fortalte godt nok at da han og min mor, fik min storesøster (for 34 år siden) skulle han ned til politet og skrive under, fordi de dengang ikke var gift, men troede at det var ÆLD GAMLE regler

Hmm tror lige du skal tage en snak med dem ang de penge også så du er helt afklaret om dem, for er ik spdan det fungerede ved min veninde.

jesp politiet, hvis nu statsamtet sender bud efter han skal have den dna test og han nægter det og bliver ved at nægte det el ik dukker op så henter politiet ham og så bliver han simpelhen tvunget tild et.

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Hmm tror lige du skal tage en snak med dem ang de penge også så du er helt afklaret om dem, for er ik spdan det fungerede ved min veninde.

jesp politiet, hvis nu statsamtet sender bud efter han skal have den dna test og han nægter det og bliver ved at nægte det el ik dukker op så henter politiet ham og så bliver han simpelhen tvunget tild et.

Det var jeg slet ikke klar over at de blev blandet ind i ..
Der kan man bare se.
Men, ikke for at være ond, men så kan han lærer det.
Det er sjovt nok og ligge og krølle lagner, med at tage det ansvar der følger med, det kan man ikke !

Tror da vidst du har ret i at jeg skal have ringet til både statsamtet og kommunen på mandag .. Tror vidst jeg har misforstået noget

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Det var jeg slet ikke klar over at de blev blandet ind i ..
Der kan man bare se.
Men, ikke for at være ond, men så kan han lærer det.
Det er sjovt nok og ligge og krølle lagner, med at tage det ansvar der følger med, det kan man ikke !

Tror da vidst du har ret i at jeg skal have ringet til både statsamtet og kommunen på mandag .. Tror vidst jeg har misforstået noget

Ja kan kun give dig ret, man ser det bare så tit, er så synd for børnene, de tænker slet ik på dem.

Ja gør lige det, og så må du da gerne lige smide en besked om hva du finder ud af

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Ja kan kun give dig ret, man ser det bare så tit, er så synd for børnene, de tænker slet ik på dem.

Ja gør lige det, og så må du da gerne lige smide en besked om hva du finder ud af

Det gør jeg .. TUSINDE TAK ! Fantastisk at man kan finde sådan nogle søde og hjælpsomme folk, på nettet

Jeg giver en opdate mandag aften, når jeg har hævet min telefonregning med 1000 kr

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Det gør jeg .. TUSINDE TAK ! Fantastisk at man kan finde sådan nogle søde og hjælpsomme folk, på nettet

Jeg giver en opdate mandag aften, når jeg har hævet min telefonregning med 1000 kr

He he ja gør du det

1000 kr hehe, men er nok sandt

Du må gerne skrive privat hvis jeg nu ik lige fanger dit indlæg.

Hey min knlgt hedder også emil

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

He he ja gør du det

1000 kr hehe, men er nok sandt

Du må gerne skrive privat hvis jeg nu ik lige fanger dit indlæg.

Hey min knlgt hedder også emil

Emil er bare det sødeste navn .. Elsker det !
Og så kommer problemet med pigenavnene, hvis man skulle være heldig at få sådan en, en dag, for ALLE forslår IDA - Er det ikke rigtigt ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.