Hvad gør jeg lige nu (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Isabels-mor

det er godt du har din egen familie i ryggen..
og det med hans familie det er deres tab a de er sådan.. Men som susanne85 sagde så spørg søsteren lige ud, for så ved du det på den måde hun reager..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

clss

Dejligt og tillykke med at du er blevet mor

totalt skidt at han er en klaphat har intet til overs for sådanne nogen mennsker.

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

Mandal skriver:

det er godt du har din egen familie i ryggen..
og det med hans familie det er deres tab a de er sådan.. Men som susanne85 sagde så spørg søsteren lige ud, for så ved du det på den måde hun reager..

Ja, jeg tror sgu I har ret .. Det vil jeg prøve. Skal bare lige have flytning og barnedåb overstået først, så er det måske nemmere at overskue.

Men hvad så hvis det viser sig at hun reagere vildt underligt ? Altså, jeg kender hende jo ikke, jeg ved ikke hvordan hun reagere på de forskellige ting ? Ved ikke om jeg kan læse hende.

Anmeld

17. juli 2009

Isabels-mor

Anonym skriver:

Det vil jeg tænke over, for det kunne da godt være at jeg skulle gøre det. Som I siger, for Emils skyld. For jeg ønsker selvfølgelig at han skal kende sine rødder.

Kan JEG godt kræve den test ? Hvordan gør jeg det ?
Jeg er jo sikker på at han er faderen, men eftersom jeg i januar fik en god ven, gik rygterne jo pludselig om at vi havde været i seng sammen osv, hvilket selvfølgelig ikke skete - Men hvis det så var sket, og det var hans, så havde jeg kun været gravid i 5 mdr, og det hænger jo ikke sammen - Så logisk tænker folk bare ikke, åbenbart ! 

tror aldig folk tænker logik når der føste er startet et rygte.. Men sys oss du skal kræve den test for så har du dit på rene og så kan du få børnepenge fra ham.. nok ikk lige det du tænker på, men oss det du med 100% sikkerhed kan sige til ham hvem hans far er..

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Det vil jeg tænke over, for det kunne da godt være at jeg skulle gøre det. Som I siger, for Emils skyld. For jeg ønsker selvfølgelig at han skal kende sine rødder.

Kan JEG godt kræve den test ? Hvordan gør jeg det ?
Jeg er jo sikker på at han er faderen, men eftersom jeg i januar fik en god ven, gik rygterne jo pludselig om at vi havde været i seng sammen osv, hvilket selvfølgelig ikke skete - Men hvis det så var sket, og det var hans, så havde jeg kun været gravid i 5 mdr, og det hænger jo ikke sammen - Så logisk tænker folk bare ikke, åbenbart ! 

Folk tænker bare ik så langt.

Jamen du burde bare skulle irnge til dem, for de skal have farens navn og accept.

Får du børne penge fra ham for så har han jo ik bedt om det.

Men du kan ik gå uden en far for en skal jo betale de børnepenge som faren skal betale og det er ham el kommunen.

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Ja, jeg tror sgu I har ret .. Det vil jeg prøve. Skal bare lige have flytning og barnedåb overstået først, så er det måske nemmere at overskue.

Men hvad så hvis det viser sig at hun reagere vildt underligt ? Altså, jeg kender hende jo ikke, jeg ved ikke hvordan hun reagere på de forskellige ting ? Ved ikke om jeg kan læse hende.

Prøv at nægte hende at hun mpå tage billeder af drengen, så finder du nok ud af det hvis hun nu ik vil mødes igen hvis hun ik må det.

Kangt ude men er da en ide, er jo ik alle der er vilde med at folk tager billeder, er heller ik sikkert hun spørger om hun må, men ku jo være.

Anmeld

17. juli 2009

Isabels-mor

Anonym skriver:

hvis hun bliver fornærmet er det hendes problem du skal have dit på det rene og når i er et offentlig sted, er chancen for hun lave en scene ikk så stor..  men du kan oss se hende an hvordan hun tage den lille og for hvis hun inorerer(ved ikk lige hvordan det staves) den lille, er hun der nok for spioner..

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Folk tænker bare ik så langt.

Jamen du burde bare skulle irnge til dem, for de skal have farens navn og accept.

Får du børne penge fra ham for så har han jo ik bedt om det.

Men du kan ik gå uden en far for en skal jo betale de børnepenge som faren skal betale og det er ham el kommunen.

Jeg får lige nu pengene fra kommunen, og så skal de så inddrive dem fra ham, når han har skrevet under.
Jeg har givet hans navn og CPR til statsamtet, det gjorde jeg via fødselsanmeldelsen, og derved mener han at jeg har "meldt" ham til dem, men det er jo en gang min pligt at gøre sådan ..

Anmeld

17. juli 2009

Anonym trådstarter

Mandal skriver:

hvis hun bliver fornærmet er det hendes problem du skal have dit på det rene og når i er et offentlig sted, er chancen for hun lave en scene ikk så stor..  men du kan oss se hende an hvordan hun tage den lille og for hvis hun inorerer(ved ikk lige hvordan det staves) den lille, er hun der nok for spioner..

Der kan der jo være noget om - Ingen billeder, og så må jeg se hvor "følsesmæssig" hun er overfor ham ? - Det er det du mener ik ?

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Jeg får lige nu pengene fra kommunen, og så skal de så inddrive dem fra ham, når han har skrevet under.
Jeg har givet hans navn og CPR til statsamtet, det gjorde jeg via fødselsanmeldelsen, og derved mener han at jeg har "meldt" ham til dem, men det er jo en gang min pligt at gøre sådan ..

så må statsamtet også ha taget fat i ham siden han ved det.

Lyder altså som om der er noget igang. Prøv lige at ring til dem på mandag og hør hva de gør i sagen osv, for kommunen udbetaler sku ik bare så dan lige penge uden der er noget. Og når du siger du ved hvem det er så skal de altså gøre noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.