Jeg ved ikke om jeg ville gøre det,- kommer meget an på hvem det er.
Min mand lånte sin bedste ven penge, og det hed hele tiden "du får dem når jeg får penge tilbage i skat", "du får dem når..." men manden fik både købt møbler, bil og hus!!!! før min mand fik pengene!
Det drejede sig netop om 5.000, så jeg vil jo mene at man godt kan finde de penge, hvis man har råd til hus???
Det værste var næsten at nogle af pengene var ikke et lån, - det var fordi han havde en check på 1500, som han ikke kunne komme til at hæve (fredag aften og de skulle i byen) så min mand (kæreste var han dengang) hævede pengene til ham, og vennen skulle så hæve checken om mandagen og smide pengene i postkassen, da min mand var rejst til udlandet (arbejde) om søndagen. Det gjorde han så bare aldrig, han hævede bare checken og brugte pengene. DET er svigt, når man ikke har aftalt det, og der gik som sagt en hel del år før vi fik pengene. Han begyndte faktisk først at betale tilbage, dengang vi lagde ham lidt på is, - men venskabet er (heldigvis, for jeg kan ikke fordrage ham) aldrig blevet det samme igen!
Anmeld