Ville I låne en veninde 5000kr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Loggidut

Når du skriver veninde beregner jeg det for at være hende som støtter mig i alt...og naturligvis ville jeg låne hende dem, og har sørme også lånt hende, har altid fået tilbage, og kan altid selv henvende mig hvis der bliver ballade.

Hun er mit et og alt (af en veninde at være) hun har aldrig snydt mig, og jeg har aldrig snydt hende, når hun ikke fungere, fungerer jeg heller ikke...så det er så nemt.
Naturligvis ville jeg det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Honningblomst

Balderson skriver:

Både og...

Jeg ville ikke låne ud til en, som bare havde brugt 5000 kr. for meget på tøj, sko eller andet af sådan noget..

Ja, undskyld mig, men der må man sgu være voksen nok til at styre sin økonomi og vide hvad mar har af budget til sådanne ting....

Men hvis min veninde's fryser stod af eller der skete noget med bilen så ville jeg gerne hjælpe...

Der er jo noget man ikke lige kan forudsige...

Det betyder intet for mig...om det er det ene eller det andet-smiler- men det her er jo fordi hun skal flytte og dermed pludselig har udgifter og gerne vil have kassekredit ud, så selvfølgelig vil jeg hjælpe....ville da ikke kunne bæe hun skulle gå uden penge og få bøvl i det hele-smiler- og så er det jo kun en måned...man må hjælpe hvor man kan-smiler

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

Når du skriver veninde beregner jeg det for at være hende som støtter mig i alt...og naturligvis ville jeg låne hende dem, og har sørme også lånt hende, har altid fået tilbage, og kan altid selv henvende mig hvis der bliver ballade.

Hun er mit et og alt (af en veninde at være) hun har aldrig snydt mig, og jeg har aldrig snydt hende, når hun ikke fungere, fungerer jeg heller ikke...så det er så nemt.
Naturligvis ville jeg det!

Lige præcis...hun er endda mere end bare en veninde....tættere end det...mit et og alt, min tredje søster...og jeg stoler et hundrede procent på hende, hun er der altid og er bare den skønneste kvinde....jeg kan slet ikke lade være med at hjælpe jo...og så er jeg ret ligeglad med hvorfor hun har en kassekredit...hun har haft brug for at købe til sig selv gennem den her proces...
Men jo, det er en veninde som du beskriver...ild og vand...og ender det med jeg ikke få dem eller først om mange år...så ville 5000kr da aldrig nogensinde kunne ødelægge venskabet...
Knus-

Anmeld

17. juli 2009

Loggidut

Eva skriver:

Lige præcis...hun er endda mere end bare en veninde....tættere end det...mit et og alt, min tredje søster...og jeg stoler et hundrede procent på hende, hun er der altid og er bare den skønneste kvinde....jeg kan slet ikke lade være med at hjælpe jo...og så er jeg ret ligeglad med hvorfor hun har en kassekredit...hun har haft brug for at købe til sig selv gennem den her proces...
Men jo, det er en veninde som du beskriver...ild og vand...og ender det med jeg ikke få dem eller først om mange år...så ville 5000kr da aldrig nogensinde kunne ødelægge venskabet...
Knus-

Ja se, vi har stået der før hvor det blev umuligt at aflevere pengene til tiden, men hun er altid kommet, og har altid meldt ud i god tid hvis der blev problemer...og i den sidste ende har jeg altid fået dem, det skal siges at min veninde aldrig har spurgt med mindre det virkelig var vigtigt. Bl.a da hun skulle have en maveoperation, der følger nogle omkostninger med som man glemmer, og der var jeg på banen, jeg kørte hende frem og tilbage til vejle, 5-6 gange...Og pengene ragte bare ikke hos hende, så naturligvis bankede jeg hårdt i bordet og sagde at uanset hvad, så fandt vi en løsning på problemet.

Hun spørger kun når det virkelig er nødvendigt, og det samme gør jeg. Men det skal så også siges hun kender min økonomi, som jeg kender hendes... så vi kender godt hinandens grænser.

Men altid har vi snakket om tingene, og er der ballade, så hjælper vi gerne hinanden!

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

Ja det ville jeg. 

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

Ja se, vi har stået der før hvor det blev umuligt at aflevere pengene til tiden, men hun er altid kommet, og har altid meldt ud i god tid hvis der blev problemer...og i den sidste ende har jeg altid fået dem, det skal siges at min veninde aldrig har spurgt med mindre det virkelig var vigtigt. Bl.a da hun skulle have en maveoperation, der følger nogle omkostninger med som man glemmer, og der var jeg på banen, jeg kørte hende frem og tilbage til vejle, 5-6 gange...Og pengene ragte bare ikke hos hende, så naturligvis bankede jeg hårdt i bordet og sagde at uanset hvad, så fandt vi en løsning på problemet.

Hun spørger kun når det virkelig er nødvendigt, og det samme gør jeg. Men det skal så også siges hun kender min økonomi, som jeg kender hendes... så vi kender godt hinandens grænser.

Men altid har vi snakket om tingene, og er der ballade, så hjælper vi gerne hinanden!

Netop...det er jo det der er venskab..at man er der for den anden når det gælder...
Ike meget man ser til dig herinde...det er synd, savner din gode og skarpe svar...
Knus Eva..

Anmeld

17. juli 2009

Loggidut

Eva skriver:

Netop...det er jo det der er venskab..at man er der for den anden når det gælder...
Ike meget man ser til dig herinde...det er synd, savner din gode og skarpe svar...
Knus Eva..

LOL...bryder lige tråden...jammen for pokker, jeg banker familien i RISK!

Har ferie nu, og har meget bedre tid i de her dage, for til daglig er jeg først hjemme klokken 17.00

nå tilbage til tråden igen...er på banen senere eller i morgen igen!

så er der bøllebank til familien i RISK!!!

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Loggidut skriver:

LOL...bryder lige tråden...jammen for pokker, jeg banker familien i RISK!

Har ferie nu, og har meget bedre tid i de her dage, for til daglig er jeg først hjemme klokken 17.00

nå tilbage til tråden igen...er på banen senere eller i morgen igen!

så er der bøllebank til familien i RISK!!!

Hæhæ...god fornøjelse....og så vil jeg glæde mig til at du også er klar herinde igen...
Knus til dig og rigtig god weekend...

Anmeld

17. juli 2009

Nanna1985

Nej ville ikk låne min veninde 5000 kr og slet ikk hvis hun selv har skyld i det..
Så må lære at tage sit ansvar og så må man leve med det.. Kan godt gå med til 500 kr, men ikk mere end det.. Så har jeg kun 1 veninde af mine venner, jeg ville låne penge.. Resten er dårlige betaler..!!

Ja måske en ensporet holdning, men sådan er jeg nu hehe

Anmeld

17. juli 2009

Anja

Selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.