Eva skriver:
Lige præcis...hun er endda mere end bare en veninde....tættere end det...mit et og alt, min tredje søster...og jeg stoler et hundrede procent på hende, hun er der altid og er bare den skønneste kvinde....jeg kan slet ikke lade være med at hjælpe jo...og så er jeg ret ligeglad med hvorfor hun har en kassekredit...hun har haft brug for at købe til sig selv gennem den her proces...
Men jo, det er en veninde som du beskriver...ild og vand...og ender det med jeg ikke få dem eller først om mange år...så ville 5000kr da aldrig nogensinde kunne ødelægge venskabet...
Knus-
Ja se, vi har stået der før hvor det blev umuligt at aflevere pengene til tiden, men hun er altid kommet, og har altid meldt ud i god tid hvis der blev problemer...og i den sidste ende har jeg altid fået dem, det skal siges at min veninde aldrig har spurgt med mindre det virkelig var vigtigt. Bl.a da hun skulle have en maveoperation, der følger nogle omkostninger med som man glemmer, og der var jeg på banen, jeg kørte hende frem og tilbage til vejle, 5-6 gange...Og pengene ragte bare ikke hos hende, så naturligvis bankede jeg hårdt i bordet og sagde at uanset hvad, så fandt vi en løsning på problemet.
Hun spørger kun når det virkelig er nødvendigt, og det samme gør jeg. Men det skal så også siges hun kender min økonomi, som jeg kender hendes... så vi kender godt hinandens grænser.
Men altid har vi snakket om tingene, og er der ballade, så hjælper vi gerne hinanden!
Anmeld