Fortryder du noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

I din ungdom? Og hvad fortryder du?

Gik det for stærkt, for langsomt?

Var du dum, åndsvag, eller alt for sød og tilgivende?

Eller er du bare helt og aldeles tilfreds med alt hvad der skete i din ungdom?

Sidder bare lige nu og ser på billeder fra efterskoletiden... Og kommer bare til at få en knude i maven over at jeg aldrig vil opleve den tid igen... Det sutter sguda mega røv... Synes min ungdom FLØJ forbi uden at jeg lagde ordentligt mærke til det...

Det er bare en for sjov-tråd...  Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret, bred ymer i bukserne og alt muligt heheheheh  

jeg fortryder bestemt ikke noget

det har bare gjort mig til den person jeg er, og ikke for at lyde for selvglad, men jeg elsker den person jeg har selv lavet den i samarbejde med mine forældre haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Carina:-)

Jeg fortryder at jeg ikke fik en uddannelse inden jeg blev gravid som 17 årig.

Jeg fortryder ikke de børn jeg fik,men at jeg ikke ventede-hvis det giver mening 

Anmeld

4. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg fortryder mit forhold til min voldelige ekskæreste. Det varede i 7 år så stort set hele min ungdom der forsvandt der.

Anmeld

4. september 2013

modesty

Jeg fortryder at jeg ikke sagde fra overfor de åndssvage drenge der mobbede mig i min folkeskole. Og at jeg ikke var i stand til at lægge den medfølgende usikkerhed fra mig før et godt stykke efter min gymnasietid.

Og så fortryder jeg måske en anelse at jeg altid har været så målrettet og ambitiøs at jeg ikke fik mig et fjumre/rejseår efter gymnasiet. Men til gengæld har jeg været meget ude at rejse i mine senere år.

Anmeld

4. september 2013

...,

Jeg fortryder intet! Det var den sjoveste tid, fyldt med fest og farver og massere af hygge med venner, veninder og familie.. Jeg tænker tit tilbage med et smil
jeg vil bestemt ikke tilbage, nyder at være blevet ældre og glæder mig til alle de fantastiske ting der skal ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.