Fortryder du noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Koen.

Jeg fortryder at jeg lod min mor tryne mig og manipulere mig som hun gjorder, at jeg aldrig sagde fra før det gik galt! Heldigvis kom der en engel, i form af min elskede og hjalp mig væk og lærte mig at i dag kan jeg sige fra og bære over med hende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

CroQuis

Sjov tråd 

Ja jeg fortryder at jeg ikke gav den lidt mere "gas" og var mere "ung".. Det var mere hjemmetid og kærestetid, men ikke så meget fest og ballade med venner og veninder som jeg godt kunne have tænkt mig at have med i bagagen..

Anmeld

3. september 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg fortyder så mange ting at jeg ikke kan skrive eller sige det højt da jeg skammer mig...

Anmeld

4. september 2013

2721

Ja, der er mange ting jeg fortryder og gerne ville ændre, men det kan jeg ikke, så derfor får jeg det bedste ud af det jeg har og husker mig selv på at det har gjort mig til den jeg er idag og hvem ved hvem jeg havde været hvis jeg havde levet en anderledes ungdom

Anmeld

4. september 2013

mn

Muhmi skriver:

I din ungdom? Og hvad fortryder du?

Gik det for stærkt, for langsomt?

Var du dum, åndsvag, eller alt for sød og tilgivende?

Eller er du bare helt og aldeles tilfreds med alt hvad der skete i din ungdom?

Sidder bare lige nu og ser på billeder fra efterskoletiden... Og kommer bare til at få en knude i maven over at jeg aldrig vil opleve den tid igen... Det sutter sguda mega røv... Synes min ungdom FLØJ forbi uden at jeg lagde ordentligt mærke til det...

Det er bare en for sjov-tråd...  Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret, bred ymer i bukserne og alt muligt heheheheh  

hyggelig tråd :-)

kort sagt jeg fortryder: jeg var alt for naiv og forsøgte altid på at fortælle alle andre hvad de gerne ville høre.

Anmeld

4. september 2013

Faith

Aisha skriver:

Jeg fortyder så mange ting at jeg ikke kan skrive eller sige det højt da jeg skammer mig...

Det nytter ingenting at skamme sig over sin fortid. Den er en del af dig og du kan ikke lave den om.

Anmeld

4. september 2013

Victoria2013

Jeg fortryder nogle gange lidt at jeg ikke tog ud og rejse sådan 'rigtigt'. Da jeg var 22 var jeg en måned i Australien, men jeg skulle jo have taget flere måneder eller jeg skulle have taget til udlandet og arbejde. Både min bror og søster har boet i London i ½-1 års tid i deres ungdom og arbejdet og det ville jeg ønske jeg også havde taget mig sammen til at gøre. Men jeg fandt jo sammen med min kæreste da jeg var 18 og vi flyttede sammen da jeg var 20, så jeg kunne slet ikke forestille mig at rejse fra ham så længe jo - og han har ikke samme "udlængsel" som jeg har, så det blev kun til den måned i Australien før jeg startede uddannelse... men det var så til gengæld også en helt fantastisk måned fyldt med vilde oplevelser

Ellers prøver jeg på ikke at fortryde ting i livet, for man kan jo ikke lavet det om alligevel

Anmeld

4. september 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Sjov tråd...

Jeg har haft en fedeste ungdom med masser af oplevelser, rejser, fester, kærester, one night stands, veninder..

Jeg er glad for, at jeg ikke havde travlt med at blive voksen, og feste før jeg var sytten/atten.. så sporten fik alt hvad den kunne... og så er jeg glad for, at jeg først fik børn i 30'erne... da jeg havde brug for at gi den en skalde inden jeg fik børn, da jeg ikke er så god til det at drikke i nærheden af børn, heller ikke et enkel glas...

Men jeg nyder også nutiden til fulde med skønne skønne venner, hvor vi hygger med 3 retters middag, fisketure, koncerter, fester osv...

Tja fortryder faktisk intet...

Har dog oplevet en masse kedelige ting, som at miste min mor som 18 og en far, som er meget syg.... og så kørte jeg galt i søndags og total skadet bilen og jeg var MEGA heldig og slap uden mén.... kun lidt ondt i ryggen.... men det er handlinger, som man ikke selv er herre over....

Anmeld

4. september 2013

Wish-Baby

Muhmi skriver:

I din ungdom? Og hvad fortryder du?

Gik det for stærkt, for langsomt?

Var du dum, åndsvag, eller alt for sød og tilgivende?

Eller er du bare helt og aldeles tilfreds med alt hvad der skete i din ungdom?

Sidder bare lige nu og ser på billeder fra efterskoletiden... Og kommer bare til at få en knude i maven over at jeg aldrig vil opleve den tid igen... Det sutter sguda mega røv... Synes min ungdom FLØJ forbi uden at jeg lagde ordentligt mærke til det...

Det er bare en for sjov-tråd...  Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret, bred ymer i bukserne og alt muligt heheheheh  

Jeg har noget taget nogen valg og lavet nogen ting jeg burde fortryder, men et eller andet sted har jeg det sådan at de vaæg jeg tog go de ting jeg gjorde har gjort mig til den jeg er i dag, og at jeg kan klare mig på så mange områder, så nej jeg fortryder ikke noget

Anmeld

4. september 2013

mulle85

fortryder som sådan ikke noget, synes jeg havde en ok ungdom, dog kom min far ud for en ulykke da jeg var 13 og kom til og sidde i kørestol og døde da jeg var 17 så ville gerne ku spole tiden tilbage og ha nydt det mere med ham og ha fortalt ham nogle ting, men samtidig de ting jeg var igennem har jo gjordt mig til den person jeg er idag og med meget modgang bliver man ofte stærk har jeg efterfaret og elsker mit liv som det er nu, så i den forstand fortryder jeg intet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.