Fortryder du noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
34 svar
21 synes godt om
3. september 2013

Muhmi

I din ungdom? Og hvad fortryder du?

Gik det for stærkt, for langsomt?

Var du dum, åndsvag, eller alt for sød og tilgivende?

Eller er du bare helt og aldeles tilfreds med alt hvad der skete i din ungdom?

Sidder bare lige nu og ser på billeder fra efterskoletiden... Og kommer bare til at få en knude i maven over at jeg aldrig vil opleve den tid igen... Det sutter sguda mega røv... Synes min ungdom FLØJ forbi uden at jeg lagde ordentligt mærke til det...

Det er bare en for sjov-tråd...  Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret, bred ymer i bukserne og alt muligt heheheheh  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Lykke:)

Muhmi skriver:

Sidder bare lige nu og ser på billeder fra efterskoletiden... Og kommer bare til at få en knude i maven over at jeg aldrig vil opleve den tid igen... Det sutter sguda mega røv... Synes min ungdom FLØJ forbi uden at jeg lagde ordentligt mærke til det...

Det er bare en for sjov-tråd... Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret og alt muligt heheheheh

Sjov tråd!

Jeg fortryder noget så grusomt, at jeg ikke prioriterede min håndbold højere end jeg gjorde "da jeg var ung" hæhæ.

Jeg spillede på u-18 landsholdet, men så blev min kæreste og gymnasiefesterne lidt for sjove.

ØV!!!! Siger jeg nu!

Anmeld

3. september 2013

Mor til Ella

Muhmi skriver:

Det er bare en for sjov-tråd... Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret og alt muligt heheheheh

Jeg synes min ungdom var noget når perfekt

Det eneste jeg fortryder hver da er at jeg ikke lukkede min mor ind under en spiseforstyrelse som tog over ca 3 år af min ungdom, hun ville så gerne gøre alt for mig, men fik simpelthen ikke lov....

Aligevel synes jeg at jeg har oplevet mange ting, og kender mig selv rigtig godt idag

Anmeld

3. september 2013

B&J

uhhh der er mange ting jeg fortryder, men det hele har været med til den person jeg er idag og det er jeg glad for jeg er kommet så langt med mit liv og jeg håber alt det bedste for mig kommer NU og de næste 3 mdr frem jeg beder af hele mit hjerte

Anmeld

3. september 2013

Loa

Jeg ville ønske jeg nød min ungdom noget mere, og ikke havde så travlt med at finde en kæreste
Jeg skulle bare have nydt mine veninder, taget ud og rejse og nydt livet inden jeg "slog mig ned"
Og så ville jeg gerne have taget mig lidt mere sammen i skole.

Anmeld

3. september 2013

Masig

Muhmi skriver:

Det er bare en for sjov-tråd...  Kunne være meget sjovt at høre om jeg er den eneste der har det sådan... Misforstå mig ikke, jeg elsker at blive ældre og jeg elsker hvor jeg er lige nu.... Men... Ja, fuck hvor var det sjovt dengang... Og nu, er JEG jo hende den sure der skal sætte regler for teenagerne.... Hmmm.... Jeg er jo stadig total med på beatet og har knæhøj karse i håret, bred ymer i bukserne og alt muligt heheheheh  

Om jeg fortryder noget i min ungdom? Tja jeg havde nok en tendens med at handle før jeg tænkte, hvilket ofte førte til en del pinligheder hehe... Men ikke noget der har nogen indflydelse på mit liv idag, det var bare flovt dengang det stod på, men udover det havde jeg en super fed ungdom, og synes bestemt også den gik alt for stærkt... Tænk sig at vi har 10 års jubilæum med gymnasiet i år.. 10 år siden vi fik huen på... Det er satme lang tid siden, og jeg kan huske det som igår!!

Det eneste jeg fortryder lidt, er nok at jeg ikke rejste mere end jeg gjorde... Jeg har været i Spanien 2 x 2 mdr i sommerferier... Jeg fortryder lidt at jeg ikke tog et år derned istedet og fik et midlertidigt liv dernede istedet for bare en lang sommerferie.... Det tænker jeg ofte på, at jeg gerne ville have brugt mere tid på at rejse, der går jo nok 40 år endnu før jeg får tid til den slags igen 

Anmeld

3. september 2013

Muhmi

Loa skriver:

Jeg ville ønske jeg nød min ungdom noget mere, og ikke havde så travlt med at finde en kæreste
Jeg skulle bare have nydt mine veninder, taget ud og rejse og nydt livet inden jeg "slog mig ned"
Og så ville jeg gerne have taget mig lidt mere sammen i skole.

SÅ enig!!  Har det på samme måde...

Anmeld

3. september 2013

Muhmi

Masig skriver:

Om jeg fortryder noget i min ungdom? Tja jeg havde nok en tendens med at handle før jeg tænkte, hvilket ofte førte til en del pinligheder hehe... Men ikke noget der har nogen indflydelse på mit liv idag, det var bare flovt dengang det stod på, men udover det havde jeg en super fed ungdom, og synes bestemt også den gik alt for stærkt... Tænk sig at vi har 10 års jubilæum med gymnasiet i år.. 10 år siden vi fik huen på... Det er satme lang tid siden, og jeg kan huske det som igår!!

Det eneste jeg fortryder lidt, er nok at jeg ikke rejste mere end jeg gjorde... Jeg har været i Spanien 2 x 2 mdr i sommerferier... Jeg fortryder lidt at jeg ikke tog et år derned istedet og fik et midlertidigt liv dernede istedet for bare en lang sommerferie.... Det tænker jeg ofte på, at jeg gerne ville have brugt mere tid på at rejse, der går jo nok 40 år endnu før jeg får tid til den slags igen 

Aaaaahhh, 40 år?

Anmeld

3. september 2013

Masig

Muhmi skriver:

Aaaaahhh, 40 år?

Hehe ja satser ikke på jeg får tid og råd til at rejse sådan for alvor før vi bliver pensionister.... 

Anmeld

3. september 2013

Benjamins'mor

Jeg var henvist til bøjletandlæge da jeg har MEGET skæve fortænder, tænker ikke så meget over det nu, som jeg har gjort. Men det irritere mig stadig. Men bøjletandlægen mente ikke det var noget generede og blev afvist.
Da jeg skulle i 8. klasse blev min mor og jeg enige om at jeg skulle skifte skole, da jeg ikke havde det godt på den nuværende og ikke kunne følge med i timerne. Fik så valgte mellem at komme på efterskole eller få bøjle på (selvbetalt af mine forældre 36.000). Valgte efterskole, men droppede ud efter 3,5 mdr da det ikke var mig (halvdelen af tiden var jeg alligevel hjemme pga hjemve).
Så idag kan jeg da godt lidt fortryde at jeg ikke valgte bøjlen istedet. MEN, jeg er også overbevist om, at havde jeg ikke valgt som jeg gjorde, havde jeg ikke været hvor jeg er idag. Så tror jeg faktisk ikke jeg havde mødt min kæreste, eller fået vores snart 2 fantastiske børn.
Så inderst inde fortryder jeg det nok ikke rigtigt alligevel - men ærgrer mig over mine trælse tænder.

Ellers har jeg ikke meget at fortryde. Har været sammen med min kæreste siden jeg var 14 og blev gravid med Benjamin kort før jeg fyldte 16.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.