Jeg var henvist til bøjletandlæge da jeg har MEGET skæve fortænder, tænker ikke så meget over det nu, som jeg har gjort. Men det irritere mig stadig. Men bøjletandlægen mente ikke det var noget generede og blev afvist.
Da jeg skulle i 8. klasse blev min mor og jeg enige om at jeg skulle skifte skole, da jeg ikke havde det godt på den nuværende og ikke kunne følge med i timerne. Fik så valgte mellem at komme på efterskole eller få bøjle på (selvbetalt af mine forældre 36.000). Valgte efterskole, men droppede ud efter 3,5 mdr da det ikke var mig (halvdelen af tiden var jeg alligevel hjemme pga hjemve).
Så idag kan jeg da godt lidt fortryde at jeg ikke valgte bøjlen istedet. MEN, jeg er også overbevist om, at havde jeg ikke valgt som jeg gjorde, havde jeg ikke været hvor jeg er idag. Så tror jeg faktisk ikke jeg havde mødt min kæreste, eller fået vores snart 2 fantastiske børn.
Så inderst inde fortryder jeg det nok ikke rigtigt alligevel - men ærgrer mig over mine trælse tænder.

Ellers har jeg ikke meget at fortryde. Har været sammen med min kæreste siden jeg var 14 og blev gravid med Benjamin kort før jeg fyldte 16.
Anmeld