Nudelbørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg elsker cup nudler, og da jeg var yngre ( ca 20 ) levede jeg nærmest af dem. Det ku sagtens være mit hovede måltid 4-5 dage om ugen...    Da jeg var gravid med alberte, var det tit min aftensmad, når jeg havde aftensvagt. Jeg ELSKER kylling cup nudel Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

AnthonsMor

Faith skriver:

Åbenbart et relativt nyt fænomen på brandsårsafdelingerne.

Unge mellem 10 og 16 år spiser "Cup noodles" som mellemmåltid. En plastik kop med nudler, grøntsager og noget krydderi. Og så lige en gang kogende vand ovenpå, og når så koppen forsøges flyttet, ryger lortet ned i skødet på vedkommende og giver slemme forbrændinger

Har aldrig selv spist cup noodles. Hvad med jer? Er det noget i jævnligt spiser?

Da jeg boede hjemme spiste jeg det nærmest hver dag.. Kogte det så i en gryde i stedet for

Men er aldrig kommet til skade

Anmeld

2. september 2013

TNBC

Aalborg_Pigen skriver:

Ej ! Det er producenten da nødt til at gøre noget ved.. Det er da farligt.. 

Tja nu har de eksisteret i mange år . Man skal jo bare tænke sig om. Det er jo ikke fordi de går i stykker, men fordi de er varme.. og hvad gør man ikke med varme ting?? Man tager dem ikke med hænderne.. og har ikke kogende vand i nærheden af sin krop.. slet ikke i skødet.
Det er fordi de ikke tænker det igennem og bruger et bord.

Anmeld

3. september 2013

Savannah

Spiser dem sjældent selv, men mange af de unge uden madpakke i min klasse spiser sådan en til frokost.. det er heldigvis aldrig gået galt! Men man skal være forsigtig.

Anmeld

3. september 2013

justagirl

B&J skriver:

kan ikke huske hvad de hedder dem jeg har spist

der er både chili pulver og pulver i også nulder også vand over, det spiser jeg eller når jeg er død forkølet fordi der er nemlig hvidløg med

og dem jeg køber er noglen jeg køber hos vores vietnamesisk butikker

yumyum de er sygt gode :d

Anmeld

3. september 2013

justagirl

man kunne i netto engang få nudler i en skål med plastik låg! - men det gik altså galt for mig 1 nej 2 gange haha  ... dog ikke ned af mig selv.. men ud over det hele i køkkenet.. tog fat i siderne, låget var på ville bærer lortet ind til sofabordet..

men idet jeg løfter op hopper låget af.. og kogende damp rammer mine finger spidser.. hvor i jeg slipper med det samme og har den altså 1 m over gulvet.. havde drejet mig væk fra køkkenbordet.. lortet ryger ned på gulvet.. heldigt nok begge gange blev jeg ikke rigtig ramt kun med dråber.. avs..

men nu ligger jeg det i en skål a mine egne! .. ja man skal passe på, men forsatan lortet smager jo godt

Anmeld

3. september 2013

SjeBets

jeg forstår ikke det er blevet et problem nu, er nutidens unge dummere eller dårligere informeret end datidens, det er jo ikke noget nyt, da var også fremme da jeg gik på gymnasiet og det er da immervæk snart 15 år siden. 

Min datter vil gerne have dem når hun og veninden kommer hjem fra skole, dog ikke dem i koppen, men bare nudler, jeg synes det er en kedelige fornøjelse, men pt er det et hit når man er i 6 klasse..

Anmeld

3. september 2013

B&J

justagirl skriver:

yumyum de er sygt gode :d

JAAA det er de nemlig

Anmeld

3. september 2013

Mother-love

Faith skriver:

Åbenbart et relativt nyt fænomen på brandsårsafdelingerne.

Unge mellem 10 og 16 år spiser "Cup noodles" som mellemmåltid. En plastik kop med nudler, grøntsager og noget krydderi. Og så lige en gang kogende vand ovenpå, og når så koppen forsøges flyttet, ryger lortet ned i skødet på vedkommende og giver slemme forbrændinger

Har aldrig selv spist cup noodles. Hvad med jer? Er det noget i jævnligt spiser?

I mine teenage år spiste jeg tit jum jum ( staves) men det var nudler der skulle på en tallerken og så vand over. De var meget populære den gang. De kostede 3 kr for en pakke. Det var noget jeg selv købte for mine lommepenge. Slet slet ikke noget mine forældre ville købe til mig hehe

Anmeld

3. september 2013

raca

jeg tror det er en and..

tvivler på der er et realt problem.

selvfølige kan man spilde det ned af sig, ligesom the, kaffe kakao og alt mugligt andet..

det er jo heller ikke et sundhedsfarligt problem at børn får suppe serveret nogle steder..

og der ud over har de ekstisteret i nok 20 år.. så tja, det er da mærkeligt det først opstår som et problem nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.