Nudelbørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

B&J

asff skriver:

Yum yum?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Faith

Aalborg_Pigen skriver:

Altså er det noget de gør med vilje ? 

Jeg er ikke helt med.. 

Jeg har spist det mange gange da jeg var yngre.. Det er aldrig sket for mig ..

Nej nej ikke med vilje.

Lægen på brandsårsafdelingen udtalte at kopperne er super skrøbelige og hvis man så sætter låget på når man har hældt vandet i, for at det kan stå og trække, så skal låget jo af igen og så er det bla. at det går galt. Eller når man vil flytte koppen fra et sted til et andet, brænder man fingrene og taber koppen. Mange bliver forbrændt i skødet, ned af benene og lårene. Og det er 2. og 3. grads forbrændinger, så ikke helt ufarligt.

Anmeld

2. september 2013

asff

B&J skriver:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

De er nemlig gode Især under forkølelse

Anmeld

2. september 2013

MorDk

Jeg kan ikke lide det... desuden er der MEGET salt i... så det er ikke noget mine unger vil få som mellemmåltider i tide og utide...

Anmeld

2. september 2013

B&J

asff skriver:

De er nemlig gode Især under forkølelse

jaaa de er super gode, men gode når man også er forkølet for hvidløgen kommer igennem...

men uhh den røde/lysserrøde hvor der er rejer uden på fuck den er stærk især hvis man kommer chilien ned til

Anmeld

2. september 2013

asff

B&J skriver:

jaaa de er super gode, men gode når man også er forkølet for hvidløgen kommer igennem...

men uhh den røde/lysserrøde hvor der er rejer uden på fuck den er stærk især hvis man kommer chilien ned til

Det er min yndlings  

Anmeld

2. september 2013

Lone Jakobsen

her i huset er det en klar favorit, og de store bruger det meget som mellemmåltid

vi har aldrig haft uheld med det kogende vand.

Anmeld

2. september 2013

TNBC

Faith skriver:

Nej nej ikke med vilje.

Lægen på brandsårsafdelingen udtalte at kopperne er super skrøbelige og hvis man så sætter låget på når man har hældt vandet i, for at det kan stå og trække, så skal låget jo af igen og så er det bla. at det går galt. Eller når man vil flytte koppen fra et sted til et andet, brænder man fingrene og taber koppen. Mange bliver forbrændt i skødet, ned af benene og lårene. Og det er 2. og 3. grads forbrændinger, så ikke helt ufarligt.

Jeg har spist mange af dem og det er aldrig sket for mig(er mega klodset) men man skal jo heller ikke flytte den, når den er mega varm.. og man skal ikke sidde med den i skødet uden noget under. Den er jo varm i bunden. Det er da logik..

Kan være man skal til at lære børn igen.. varme ting skal ikke i skødet eller andre steder på kroppen..

Anmeld

2. september 2013

B&J

asff skriver:

Det er min yndlings  

det forstår jeg godt det er også godt og de bedste nudler man kan få syntes jeg syntes de andre smager kunstige og mærkelige

Anmeld

2. september 2013

asff

B&J skriver:

det forstår jeg godt det er også godt og de bedste nudler man kan få syntes jeg syntes de andre smager kunstige og mærkelige

Lige præcis - de er utvivlsomt de bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.