Nudelbørn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2013

Faith

Yurie skriver:

Jeg har spist mange af dem og det er aldrig sket for mig(er mega klodset) men man skal jo heller ikke flytte den, når den er mega varm.. og man skal ikke sidde med den i skødet uden noget under. Den er jo varm i bunden. Det er da logik..

Kan være man skal til at lære børn igen.. varme ting skal ikke i skødet eller andre steder på kroppen..

Ja lægen sagde også at det burde være logik, men at det så åbenbart ikke er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

TNBC

Faith skriver:

Ja lægen sagde også at det burde være logik, men at det så åbenbart ikke er det

Så må der sku være nogen forældre der fortæller deres børn at varmt vand gør ting blødere. Jeg kan måske forstå en på 10 men en på 15 bør vide hvad varmt vand gør.
Hvodan har du hørt det?

Anmeld

2. september 2013

Faith

Yurie skriver:

Så må der sku være nogen forældre der fortæller deres børn at varmt vand gør ting blødere. Jeg kan måske forstå en på 10 men en på 15 bør vide hvad varmt vand gør.
Hvodan har du hørt det?

Det var i Nyhederne kl 19.

Anmeld

2. september 2013

Bshizzle

Min store dreng og min kæreste spiser det.. 

Men ikke så tit. 

Jeg kan KUN li dem som chips.. Altså ingen kogende vand 

Anmeld

2. september 2013

TNBC

Faith skriver:

Det var i Nyhederne kl 19.

Ok..
Utroligt at nudler(vand) skal være med at slemme forbrændninger. Utroligt.. men ja, næste gang tænker de sig rigtig godt om når de skal gøre noget

Anmeld

2. september 2013

Capri Sonne

Yurie skriver:

Hvodan har du hørt det?

Denne gang var det en 9 årig i indslaget

Anmeld

2. september 2013

Muffin_girl

Faith skriver:

Nej nej ikke med vilje.

Lægen på brandsårsafdelingen udtalte at kopperne er super skrøbelige og hvis man så sætter låget på når man har hældt vandet i, for at det kan stå og trække, så skal låget jo af igen og så er det bla. at det går galt. Eller når man vil flytte koppen fra et sted til et andet, brænder man fingrene og taber koppen. Mange bliver forbrændt i skødet, ned af benene og lårene. Og det er 2. og 3. grads forbrændinger, så ikke helt ufarligt.

Ej ! Det er producenten da nødt til at gøre noget ved.. Det er da farligt.. 

Anmeld

2. september 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Jeg kan ikke lide det... desuden er der MEGET salt i... så det er ikke noget mine unger vil få som mellemmåltider i tide og utide...

Enig! - Hvor fanden blev frugten af? youghurt? Eller en frisk bolle? Hvorfor nudler som måltid? Det er jo usmageligt! 

Anmeld

2. september 2013

dpb

Åbenbart et relativt nyt fænomen på brandsårsafdelingerne.

Unge mellem 10 og 16 år spiser "Cup noodles" som mellemmåltid. En plastik kop med nudler, grøntsager og noget krydderi. Og så lige en gang kogende vand ovenpå, og når så koppen forsøges flyttet, ryger lortet ned i skødet på vedkommende og giver slemme forbrændinger

Har aldrig selv spist cup noodles. Hvad med jer? Er det noget i jævnligt spiser?

vores den ældste er lige begyndt at ville have det... bl.a. fordi alle hans venner også spiser det... han får det dog ikke med i skole og herhjemme er det typisk med hjælp fra os voksne, da han ikke engang tør/kan tænde elkedlen selv

kæresten herhjemme kan også spise det engang imellem... personligt syntes jeg det smager hæsligt 

vores ældste er forresten 10år

Qnuz

Anmeld

2. september 2013

Victoria2013

Jeg spiste det meget selv som teenager... dog foretrak jeg de dér poser med nudler og krydderi i, som lige skulle i en gryde i 3 minutter og så var det klar. Eller man kogte nudlerne, hældte vandet fra og så blandede krydderierne i bagefter, det var også godt. Det spiste vi virkelig meget da jeg gik på efterskole! 

Har aldrig nogensinde oplevet at tabe sådan en gang nudler, heller ikke dem i kop/bæger og jeg kan altså være klodset... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.