Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Det er så meget meget normalt....
Det er så meget meget normalt....
wow er det??? det har jeg bare aldrig hørt om pyhhh det er mange penge så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: wow er det??? det har jeg bare aldrig hørt om pyhhh det er mange penge så
An&Jo skriver: Det er bare ikke så normalt i den kommune vi bor i heroppe, kun i de større byer
Det er bare ikke så normalt i den kommune vi bor i heroppe, kun i de større byer
Har du snakket med banken igen - jeg mener de næste 3 mdr skal I jo så ikke betale husleje.. Beklager hvis der har æret såurgt om det... Men skide træls situation I står i...
Stumpen skriver: Har du snakket med banken igen - jeg mener de næste 3 mdr skal I jo så ikke betale husleje.. Beklager hvis der har æret såurgt om det... Men skide træls situation I står i...
Jo det skal vi. Vi går kun fri den første måned. Men vi har takket nej til den og har muligvis en anden på hånden. Vi er ved at finde ud af om vi kan komme ind og se den idag,.
Loa skriver: Det er nok som An&Jo skriver at det er mere normalt i større byer end mindre.Jeg har i hvert fald kun oplevet at folk/udlejere har "forlangt" alt de kunne.
Det er nok som An&Jo skriver at det er mere normalt i større byer end mindre.Jeg har i hvert fald kun oplevet at folk/udlejere har "forlangt" alt de kunne.
så er det nok der for jeg ikke ved det
Loa skriver: Forudbetalt leje dækker de tre sidste måneder man bor i boligen.Det er udlejers måde at sikre sig mod at leje evt bare skrider uden at betale husleje.
Forudbetalt leje dækker de tre sidste måneder man bor i boligen.Det er udlejers måde at sikre sig mod at leje evt bare skrider uden at betale husleje.
JEG HAR GODE NYHEDER!!!!!!
Det viser sig at min mand har super gode forbindelser, så vi har faktisk allerede nu fundet en anden lejlighed der er større og billigere end den anden vi havde kig på. Så vi er super glade og lettede
Chraz skriver: JEG HAR GODE NYHEDER!!!!!! Det viser sig at min mand har super gode forbindelser, så vi har faktisk allerede nu fundet en anden lejlighed der er større og billigere end den anden vi havde kig på. Så vi er super glade og lettede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128