Jeg panikker lidt nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

Frk. Petersen

Chraz skriver:

Hej piger

Vi står og skal flytte nu her 1 oktober og var har glædet os helt vildt! Vi har så idag fået lejekontrakten og jeg tabte kæben og kunne med det samme mærke panikken brede sig i kroppen.

der står vores nye udlejer vil have 15000 i depositum (Det var vi 100% klar over)

MEN! Det står så også hun vil have 3 måneders forudbetalt leje og kræver derfor vi lægger ikke mindre end 35.800kr den 1 oktober. 

Hun har INTET nævnt om de 3 måneders forudbetalt leje på NOGET TIDSPUNKT! før nu i lejekontrakten. Så hvis hun ikke går med på at droppe det må vi finde en anden lejlighed.. og når vi ikke det står vi med 3 børn uden tag over hovedet.. for filan jeg panikker lid må jeg sige.. Jeg har prøvet at ringe til hende men hun tager den ikke.. 

Ville bare lige have lukket lidt damp ud.. Tak fordi du læste med

Håber du kan få lavet en aftale med hende! Eller om ikke andet låne pengene et sted, for man kan sige i spare jo huslejen i noget tid efter i er flyttet ind Krydser mine fingre for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

Chraz

Capri Sonne skriver:

Kan I ikke prøve at snakke med banken? Hvis det er for de første tre måneder, kommer de jo ingen efterhånden som de går ind på budgettet.

Det er kun den første måned vi ikke skal betale. Ellers skal vi betale fuld husleje pr. 1-11. Vi kan på ingen måde skaffe 15000 ekstra da vi flytter fra vores nuværende hjem netop pga pengemangel. Så hvis hun ikke er til at snakke med har vi intet andet valg end at kigge efter noget andet.

Anmeld

26. august 2013

Chraz

Frk. Petersen skriver:

Håber du kan få lavet en aftale med hende! Eller om ikke andet låne pengene et sted, for man kan sige i spare jo huslejen i noget tid efter i er flyttet ind Krydser mine fingre for jer

Det er kun den første måned vi sparer huslejen da vi skal betale fuld husleje pr 1-11.

Anmeld

26. august 2013

Loa

Frk. Petersen skriver:

Forudbetalt leje dækker de tre sidste måneder man bor i boligen.

Det er udlejers måde at sikre sig mod at leje evt bare skrider uden at betale husleje.

Anmeld

26. august 2013

wamse

Altså jeg har aldrig oplevet at skulle betale både indskuddet + 3 mdr forudbetalt leje, så jeg forstår godt din undring Det er dælme da mange penge, som i skal af med ud over det nævnte.

Anmeld

26. august 2013

Capri Sonne

Chraz skriver:

Det er kun den første måned vi ikke skal betale. Ellers skal vi betale fuld husleje pr. 1-11. Vi kan på ingen måde skaffe 15000 ekstra da vi flytter fra vores nuværende hjem netop pga pengemangel. Så hvis hun ikke er til at snakke med har vi intet andet valg end at kigge efter noget andet.

Ja det er ikke nemt så. Vi har boet i tre forskellige lejligheder og har altså aldrig skulle betale BÅDE depositum og forudbetalt husleje, så forstår godt I regnede med det ikke var begge dele når hun ikke havde nævnt det. Håber I finder ud af det

Anmeld

26. august 2013

Chraz

wamse skriver:

Altså jeg har aldrig oplevet at skulle betale både indskuddet + 3 mdr forudbetalt leje, så jeg forstår godt din undring Det er dælme da mange penge, som i skal af med ud over det nævnte.

lige præci. og vi fortalte hende endda at grunden til vi flyttede var pga penge mangel. Så burde man ikke tage det som en selvfølge at man lige skaffer 15000 ekstra.

Anmeld

26. august 2013

Chraz

Capri Sonne skriver:

Ja det er ikke nemt så. Vi har boet i tre forskellige lejligheder og har altså aldrig skulle betale BÅDE depositum og forudbetalt husleje, så forstår godt I regnede med det ikke var begge dele når hun ikke havde nævnt det. Håber I finder ud af det

Det har jeg heller aldrig før oplevet. og forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke har nævnt noget. Vi er allerede ved at se om der er andre ledige for tvivler desværre på vi får hende til at droppe det.

Anmeld

26. august 2013

gonefishing

Chraz skriver:

Hej piger

Vi står og skal flytte nu her 1 oktober og var har glædet os helt vildt! Vi har så idag fået lejekontrakten og jeg tabte kæben og kunne med det samme mærke panikken brede sig i kroppen.

der står vores nye udlejer vil have 15000 i depositum (Det var vi 100% klar over)

MEN! Det står så også hun vil have 3 måneders forudbetalt leje og kræver derfor vi lægger ikke mindre end 35.800kr den 1 oktober. 

Hun har INTET nævnt om de 3 måneders forudbetalt leje på NOGET TIDSPUNKT! før nu i lejekontrakten. Så hvis hun ikke går med på at droppe det må vi finde en anden lejlighed.. og når vi ikke det står vi med 3 børn uden tag over hovedet.. for filan jeg panikker lid må jeg sige.. Jeg har prøvet at ringe til hende men hun tager den ikke.. 

Ville bare lige have lukket lidt damp ud.. Tak fordi du læste med

Er det ikke meget normalt? altså jeg ved det er meget normalt at tage 3 måneders husleje. Hvis der er noget, så er det indskudet der er meget højt, vil jeg sige.

Anmeld

26. august 2013

Chraz

Flodkilling skriver:

Er det ikke meget normalt? altså jeg ved det er meget normalt at tage 3 måneders husleje. Hvis der er noget, så er det indskudet der er meget højt, vil jeg sige.

jo det er meget normalt. Men synes ikke det er meget normalt man ikke nævner det. Det er der min undren ligger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.